Usikker på hva du skal ønske deg til jul? Et lite tips!

Hei!

Selv bruker jeg teipextentions. Har ganske langt hår selv men bruker det for å få det litt lenger og tykkere! Jeg er kjempeglad i håret mitt og vil aaaldri slutte med extentions. Men teip-extentions er dyrt og er trolig noe de færreste har råd til eller vil prioritere å bruke pengene sine på. Koster rundt 7000 kr å sette på hår.. Derfor tenkte jeg at tipset jeg kommer med nå kunne vært smart! Luxushair som selger clip on extentions (som Sophie Elise har), har et stort salg nå i November, de har fri frakt og man kan også bestille nå og betale i februar. For å få det til julaften må man bestille senest 14 desember og om du er usikker på hvilken farge som passer din så vil luxushair gjerne hjelpe deg om du sender en mail. I og med at det er mye billigere nå (og billig fra før) er det en fiiin gave å ønske seg til jul. Langt, tjukt hår er såå fint!

Gå inn på Luxushair.com for å ta en titt!  (Innlegg i samarbeid med luxushair)

Bruker dere løshår? Clip on eller teip? 

 

 

 – ANDREA BADENDYCK

45 kommentarer
    1. Kan du legge ut et blogginnlegg om ønskeliste eller ting man kan ønske seg til jul, uten noen noen sponsorer eller lignenede? Så man kan se hva du ønsker deg til jul, eller hadde ønsket deg hvis du ikke hadde hatt det. Trenger tips!! Spessielt klær eller skjønnhets ting.

    2. Jeg bruker extensions fra balmain paris som jeg fletter inn i mitt eget hår. Det er kjempebra, og kan sitte opp til fire månder før jeg må flette det opp igjen.

    3. Prøv og kom med et orginalt innlegg også da, og ikke bare sponsede innlegg 🙂 Du reklamerer altfor mye! Nelly.com, diverse sminke greier osv.

    4. hei, har to torsdagsspørsmål til deg 🙂
      1) kan du lage et innlegg om hva du ønsker deg til jul? gjerne en blanding av dyre og billige gaver.
      2) hvilken leppestift har du på deg på headeren? den kledde du utrolig godt, forresten 🙂
      det var alt, ha en fin kveld!

    5. helt ærli, så e extations når man som regel ikke ønske sæ i julegave, liksom åpne opp pakken og bare “se æ fikk håre æ ønska mæ”!…. vær såå snill og gjør et innlegg ellr noe slikt med noe onklig man kan ønske seg og da snakker æ ikke som en kjole eller 10 cm høye hæler!
      sorry vist dette kommer opp som en hater kommentar, men det er det ikke. æ elske bloggen din, men helt ærlig så trur æ neppe du ville ha skreve om det om du ikke va sponsa av dem. 🙂

    6. Jeg er så heldig at jeg slipper og bruke løshår. Jeg hadde ganske langt tykt hår, men nå var jeg så dum å klippe meg kort… Angrer ikke, men for all del! Håret du anbefaler er kjempe bra, flere av mine venner bruker det 🙂

    7. Du legger ut mange innlegg som er sponset fortiden andrea;/ sliter du med penger etter at du skiftet platform?

    8. Supert at du her begynt å merke innlegg med at det er sponset 🙂 Vet at mange klager når du ikke gjør det, så tenkte jeg skulle skryte litt også <3

    9. Hvilken fargekode har du på extensionet du har her?? Jeg har typ sånn farge på håret som deg, å tenkte å bestille meg extension før jul 🙂 Det er vel fra luxushair? 🙂

    10. Nei, jeg bruker ikke. Har selv kort blondt hår. Jeg kjøpte extensions, men fant fort ut at jeg ikke passet til langt hår, så jeg har bare klippet extensione til min hårlengde og bruker det når jeg vil ha tjukkere hår. elsker det!! 😀

    11. Ja, bruker tape eg og! Er superfornøgd med det, og vil heller ikkje slutte med det – endå vertfall. Håper at mitt hår ein dag blir så langt at eg kan gå uten 🙂

    12. altså, du skriver mye bra, men å skrive/reklamere for at folk skal ønske seg andre menneskers hår til jul blir for drøyt.. hadde funket bedre hvis du hadde innlemmet det under et “ønske-seg-tips” innlegg med litt fler ting, hadde passet bedre enn å bare skrive “ønsk deg andre mennesers hår”
      dette er ikke ment hatsk, bare konstruktivt:) så du vet det

    13. Heisann! Jeg bruker selv tape extension, og har brukt dette i litt over et års tid. Har prøvd rapunzel of sweden, luxushair og locks and bonds. Locks and bonds er uten tvil det beste! Men luxushair er helt ok også.
      Til poenget; Man kan kjøpe håret på nettet for 1500 kr, og sette det på selv. Det er absolutt ingen problem å feste på selv. Så en pris på 7000 er helt unødvendig for de fleste. Men bra for deg at du har mulighet til å investere i dette, det blir nok pitte litt bedre påsatt – ikke noe de fleste merker, men… 🙂

    14. Hei! Det hadde vært morsomt om du hadde vært med på det programmet på NRK, Teenage boss. 🙂
      Tror du at du hadde taklet det med en gjennomsnittlig månedslønn, hvor du ikke kunne få brukt din egen inntekt? 🙂
      Håper på svar! 🙂

    15. Veldig spesielt at du lager et innlegg om det når du bli sponset av noen andre. Jeg er drit fornøyd med håret hos hendrix, og det var stor forskjell på å sette det på selv enn når en frisør gjore det!!!

    16. har brukt teip men det ble så flokete i håret og håret ble så slitt så bestemte meg for å slutte med det. har nå clips men de bruker jeg så lang tid å få på at de aldri blir brukt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg