Svar på ukens spørsmål

Hvordan lager du vitløkssmøret du bruker til biffen? Først tar jeg bremykt i en kopp og venter til den har fått romteperatur. I mens kutter jeg opp to vitlødsfedd i mikroskopiske biter, tar det i og drysser over med en del havsalt. Tok også i litt vitløkskrydder men det trenger du ikke. Til slutt tar du smøret i kjøleskapet til det er kaldt og hardt.  Blir syyykt godt, må prøves!

Bruker du chocolate milk eller chocolate i sjokoladepudderet fra Too faced? Chocolate, elsker det!

Hvilken mascara bruker du? Loreal one million lashes, den gullmascaraen. Den er verdens beste, har brukt den i maange år

Hvilken størrelse har du i Karen Millen jakken? 36

Hvorfor var dere bloggerne sammen i helgen? Fordi alle skulle på Chris Brown og vi kjenner hverandre, når Sophie og Anna først er i Oslo er det jo gøy å møtes!

Kan du lage video av leiligheten din snart? Skal gjøre det så fort den er klar men det er mye igjen, har ikke klesskap enda engang, haha

Hva slags plasser hadde dere på konserten? Ståplasser.. Så ingenting fordi jeg er så liten og stod langt bak, haha! Må bli golden eller diamond circle på JB

Bruker du rettetang isåfall hvilken? I blant, elsker når jeg har rett hår men orker ikke gjøre det hver dag. Jeg bruker denne:

Hvordan er det å ha flyttet hjemmefra? Veldig deilig! Tenker egentlig ikke så mye over det siden jeg bor med søsteren min og det var hun jeg var mest med hjemme. Men er veldig rart å måtte gjøre alt husarbeidet, var ikke vant til å gjøre noe hjemme fra før, levde litt med “tjenere” merker jeg, haha. Er litt kjipt å vaske klær, ta inn og ut av oppvaskmaskinen, vaske, støvsuge+++ Men det går fint! Er også litt rart å ikke ha noen som maser på at man må rydde rommet eller feks rydde etter seg når man har spist. Men jeg er en ganske ryddig person, heeeldigvis, så leiligheten ser ikke så aller værst ut 🙂

Kan du lage et innlegg om hva du ønsker deg til jul? Deet kan jeg!

Snakker du og Axel hver dag? Som oftest, men kan gå dager hvor vi ikke snakker og 🙂

Hvor er sengen din fra? Selve sengen (madrassene) er fra IKEA og gavlen er fra Living. Skal vise dere hele sengen min med speilrefleksbilder snart 🙂

Hvilke extentions bruker du og hvor langt hår har du egentlig? Har 50 cm fra før og extentionsene er 60 cm, bruker de mest for å få et fyldigere hår. Jeg bruker teip-extentions fra Hendrix og er veldig fornøyd!

Hvor har du kjøpt den grå koppen med hjerte på? Traktøren i bogstadveien

Skal du ta friår etter vgs? Deffinitivt! Tenker å reise over alt i verden og ta med dere via bloggen 😀

Hvilket program redigerer du bildene dine i? iPhoto og pixlr.com/express

Hvor stor er leiligheten din og er den over 2 plan? Den er 110 kvadrat så den er stor og ja den har to etasjer. Underetasjen er på en måte bare min hvor jeg har soverommet mitt som er veldig stort, to bad, stue og andre smårom + ganger. Oppe er det enda et soverom som er søsteren min sitt, bad, stue, entrè og kjøkken!:)

Er det lenge siden du kjøpte skoene og hva heter de? Kjøpte de for 1 år siden av Julia Nyland faktisk, haha. Vet ikke hvor lenge hun hadde de 🙂 De heter Acne Hybria Wedges

Noe mer dere lurer på?

 

– ANDREA BADENDYCK

134 kommentarer

Siste innlegg