The perfect bags

Hei!

Som dere sikkert har merket er jeg over gjennomsnittet interessert i designervesker. Har ikke sååå mange enda men håper på at samlingen blir større og større etterhvert. Vesker er det beste jeg vet å invistere i, enkelt og greit fordi de kan brukes året rundt og gjerne samme veske hver eneste dag om man vil det. For eksempel en kjole er det begrenset hvor mange ganger du får brukt i og med at det er sjeldent anledninger og ikke minst at du ikke kan bruke samme kjole 3 ganger på rad etter hverandre om dere skjønner? Jakker også kan man bruke etter årstid og klær blir man fort lei av og ja.. Nei, vesker er virkelig min greie! Er så mange vekser jeg har lyst på, her er mine drømmevesker for øyeblikket: 

 Mulberry og Philip Lim

Céline, Proenza Schouler og Balenciaga 

Chanel og Prada 

Materialistisk lykke Hvilken veske er din drømmeveske?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

109 kommentarer

Siste innlegg