Verdens beste venn

Hei alle baderns lesere!

 

Jeg vil bare si hvor mye jeg setter pris på Andrea som en av mine aller beste venner. Hun er en helt unik person som man alltid kan ha det utrolig koselig sammen med, og jeg bare elsker måten hun er på! Hun er virkelig en helt fantastisk jente som er verdt å beholde som en bestevenn. Vi startet i samme klasse på Brannfjell i 2008 og har vært bestevenner siden den tid. Vi fant kontakten utrolig lett, og fant ut at vi var heeelt like når det kom til humor og personlighet. Jeg vet på en måte ikke helt hva jeg skulle gjort uten en venn som henne? Hvem skulle lyst opp hverdagen min? Og hvem skulle jeg hatt det morsomt sammen med?

Det er faktisk ingen som kan måle seg med henne. Hun tar seg ikke så sykt høytidelig som mange andre jenter, og tørr å drite seg ut uten at det skulle blitt noe gjort noe for henne. Og det er sånn vi gutter liker! Hver gang vi er sammen så går tiden så fort at vi nesten ikke skjønner hva som har skjedd, og vi husker ikke en gang alt vi har gjort på den lange tiden vi har vært sammen, haha. Hun er en utrolig søt jente og jeg unner henne alt godt her i livet. 

Er det en person jeg kan stole 110% på så er det Andrea, jeg forteller henne alt og jeg vet at hun ville holdt på mine hemmeligheter uansett hva det skulle ha vært. Hun er en fantastisk god støttespiller og det merket jeg når jeg var veldig syk i sommer. Hun gjorde virkelig hva som helst for at jeg skulle ha det bra og hjalp meg uansett om det skulle være noe DET er en god venn. Jeg elsker måten DU er på og at du er en helt spessiell jente som jeg ikke vil miste. Jeg er utrolig glad i deg beste og jeg håper på å ha deg som en bestevenn resten av livet! Setter utrolig stor pris på deg. 

En ting å se frem til nå er helgen! Da skal vi til Trondheim å ha det drit fett sammen, gleder meg utrolig mye til en helg med deg og andre gode venner. Love you bestie. Dette innlegget er forresten skrevet av Benny! Besøk bloggen min HER, HER, HER 



 I love you

Hva synes dere om innlegget?

 

 

Love →BENNY

86 kommentarer

Siste innlegg