Jeg elsker

 Pepsi max med isbiter.. Helt avhengig! Pepsi max er nesten det eneste jeg drikker

 Kjæresten miiin

 Dyr! En grunn til at jeg har hamster, kanin og hund! Kunne gjerne tenkt meg fler og, haha

 Å reise. Det er det beste jeg vet, vil dra over hele verden

 Shopping, aaah, trenger jeg å si mer?

 Være med venner, jeg er veldig sosial av meg og trives ikke i mitt eget selskap (haha)

 Sleepovers/kosekvelder/hytteturer

 Superchips med paprika 

 Å sove lenge

 Julaften, stemningen på julaften kan ikke sammenlignes med nooe

 Å gi gaver/overraske venner, familie og kjæresten

 Bloggen! Hadde ikke hatt et liv uten, haha. Love u

 Brødskiver, spesielt med leverpostei eller nøkkelost. Det eneste jeg spiser fortiden nesten, haha

 Å sole meg og bli brun

 Ta bilder

 Interiør

 SUSHI

 Doughnuts, aah det er himmelen det! Sjeldent jeg unner meg det for klarer aldri å bare spise en når jeg først er i gang

 Å sitte i bilen på vei til flyplassen. Elsker det, da har man noen gode minner i vente!

 Ferier (skolefri er det beeeeste)

 Åpne pakker

 Designervesker

 Følelsen når du får tilbake en skikkelig bra karakter

 Bli kjent med nye mennesker

 SYDEN! Elsker sol og varme

 Søte bloggkommentarer

 Spiste ute

 Musikaler

 London! Shopping heaven.. Den følelsen når du akkuratt er kommet til London og står i Oxford street for å sjekke ut alle butikkene

Hva elsker dere? Noe av det samme som meg?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

104 kommentarer

Siste innlegg