NIKE

Da skal jeg sette i gang med treningen dere! Har så lite energi om dagene så håper og tror det vil hjelpe å begynne å trene. Skal også sette i gang med et sunt kosthold, det burde bli lettere nå enn før. Enkelt og greit fordi jeg har flyttet for meg selv ergo kjøper jeg min egen mat og lager mine egne middager. Ingen unnskyldninger! Bestillte nettop det dere ser på bildene ovenfor, alt fra Nike. Treningstøy gir SÅ mye motivasjon og jeg har lenge hatt lyst på gule Nike free run, så da ble det til at det andre også skulle matche skoene. Løpejakken er perfekt til å løpe ute med, nå som det er kaldt! Og treningsbag har jeg aldri hatt… Dette blir så gøy. jeg er skikkelig gira. Jeg SKAL klare det, tenk den mestringsfølelsen. Støvet på Elixiakortet skal tørkes bort og usunn mat på kjøkkenet skal kastes! Haha. Vil dere jeg skal blogge om hvordan det går, legge ut sunne matretter, treningsbilder osv? Bli med dere og, er ikke noe annet å gjøre i disse kalde, mørke novemberdagene 

Alt det gule (haha) er fra Ebay + baggen. Tightsen finner dere på HER og sportsbh-en HER!

 

 

– ANDREA BADENDYCK

100 kommentarer
    1. Jaa, så gøy 😀 legg gjerne ut, jeg er selv i et sunnere kosthold og treninga periode, så hadde bare vært bra med litt inspirasjon:) Og digger den gule Nike kolleksjonen:-) dette blir braa!

    2. Jaa, begynn med det:D
      Jeg har også nettopp begynt, føler meg allerede bedre og har mer energi!
      Dette klarer du!:)

    3. “Støvet på Elixiakortet skal tørkes bort” haha, akkurat samme som Tuva skreiv :p Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du!!! 🙂

    4. Kule sko, men du bør ikke jogge i dem. De kan skade foten din pga at de ikke har nok støtte. Skoene har kanskje bra demping men ikke støtte. Jeg anbefaler hvis du skal jogge så må du ikke jogge masse med dem!
      Lykke til 🙂

    5. Blir enda mer interessant å lese bloggen din med treningsinnlegg nå og da, helt supert! Masse lykke til, you can do it!

    6. Jeg elsker Nike, og jeg tror ikke jeg eier annet treningstøy! Lykke til med trening og kosthold 🙂 Jeg har akkurat begynt selv, og jeg har fått så mye energi og overskudd til å gjøre ting. Da jeg gikk siste året på vgs i fjor hadde jeg utrolig lite energi og orket ikke gjøre noen ting, og i tillegg var motivasjonen helt på bunden. Jeg dro til legen og jeg fikk beskjed om veldig lite jern i kroppen, og så fort jeg startet på disse pillene ble jeg i kjempe form og motivasjonen kom straks tilbake! Lykke til i hvert fall 😀

    7. JAAA, er så for at du skal skrive innlegg om dette!! Holder på med det samme og hva er bedre enn motivasjon fra deg?! Elsker måten Eirin blogger på og har en følelse av at du vil gi samme inspirasjon. Jeg vet du kan klare det Andrea, har troen på deg:-D

    8. Jaa, det hadde vært kjempe kjekt! Jeg er akkurat kommet i gang med treningen, men klarer aldri og lage noe sunt og godt, uten at det kun er frukt på mitt fat. Hadde vært utrolig glad for deilige, men lette oppskrifter på en sunn matrett. Spesielt etter trening, er da magen min sliter, da er magen min en magnet mot fastfood! Må ha en stoppe på det 🙂

    9. Trenger virkelig litt tips til sunne matretter og slikt. Kjempebra om du hadde skrevet noen innlegg om trening!

    10. wow!! gleder meg <33
      når du har kommet godt i gang med det sunne kostholdet ditt kan du da lage et innlegg "før og etter" det sunne.

    11. Jeg har også veldig lite motivasjon når det kommer til skole og trening.. Jeg elsker maaat, hahah! problemet mitt er vell egentlig bare det at jeg spør meg selv: hvorfor skal jeg se fit ut nå? det er jo ikke sommer/bikini season:/ og hva er da vitsen med f.eks ha flat mage når man bare er stappa full av varme klær og jakker! Hadde satt SÅ stor pris på om du svarte.. trenger noen bra svar for å få opp motivasjonen! Klem 🙂

    12. åå, jeg får så lyst til å starte selv når jeg ser slike innlegg..! Ja, jeg bor hjemme, og det med maten er litt vanskelig når vi alle sammen skal spise samme mat..
      Lykke til, håper du klarer det!!

    13. VIl bare informere deg om at en som kaller seg for Tina Eliassen på facebook bruker til ditt bilde som forsidebilde.

    14. hvor ble de av tredemølla di ? Når du kjøpte den så SKULLE du trene på den og, halvtime hver dag. kjøpte nytt treningstly og greier og var like gira som nå… Jeg er så drittlei av å lese folk som plutselig skal begynne å trene igjen, det er jo flott det, men trenger ikke kjøpe nytt, skryte å fortelle oss om dette HVER gang. Lykke til og håper du klarer det, men ikke start for hardt. Det er det som gjør at folk hopper av såpass fort, de tenker å trene hver dag eller 5 ganger i uka, osv.. men ja, ikke skriv masse masse treningsinnleg helst, blir for dumt.. 😉 ellers digger jeg deg og bloggen din Andrea stå på !!! 😀 <3

    15. Tror du kommer til å klare det kjempebra, jeg føler i hvert fall alltid at jeg har mer energi etter trening! Hadde vært veldig gøy med inspirasjon, bilder, og kanskje noen treningstips?? 🙂

    16. Kjempekule innkjøp! Ønsker meg dette jeg også! Du bare MÅ blogge om hvordan det går med dette spennende prosjektet. Jeg er sikker på at du klarer det! Jeg bruker å trene hver dag veldig lenge. Det kan bli slitsomt å spille håndball og å trene så mye for meg, så hvis jeg klarer det klarer ivertfall du det! Jeg er også veldig gira på det her med kosthold så hvis du også finner noen tips til trening og kosthold ville det vært utrolig fint! DU KLARER DETTE! Det vet jeg! Er veldig glad i å lese bloggen din og jeg kommenterer hver gang! Hilsen meg, Anna Løbersli som har kommentert og følgt bloggen din hver dag!

    17. ja blogg om trening! 😀 kan du ha sånn før og etter bilde av deg, eller magen/beina eller ja hva enn du nå trener, hvis du har som mål og få synlige resultater? 😀

    18. blogg om trening! det hjelper med motivasjonen for oss andre også 🙂
      Legg ut mat og oppskrift på sunn mat du spiser/lager, hvordan du trener osv.. det hjelper oss som leser bloggen din utrolig mye 🙂
      Fått så bra motivasjon selv til å trene, og er i full gang!
      Du er en fantastisk blogger, stå på!

    19. Det hadde vore heilt suupert om du kan skrive innlegger om trening og kosthold ! elsker slike bloggere 😀

    20. god ide, kanskje du får opp enerigi nivåtet ved å trene. det gule tøyet var kjempe fint og gir masse motivasjon, jeg er helt enig! masse lykke til, dette greier du. gjerne post slike innlegg

    21. matretter, matretter, matretter :D:D gjerne hva du spiser som lunsj og frokost, da jeg har lettere for å bestemme dette selv sammenlignet med middager..

    22. hadde vært en super motivasjon om du skrev om trening. men trenger du nytt treningstøy og sko for det om? husker for en stund tilbake at du også skulle begynne å trene masse, og du kjøpte nytt treningstøy. men ellers supert at du vil trene, stå på!:)

    23. Synes det hadde vært morsomt og lest om treningen og kosthold osv, og få litt inspirasjon selv. Men ikke at bloggen så og si bare blir proppa med det. 🙂

    24. Kunne du kanskje lagt ut noen nettsider du bestiller klær, sminke og tilbehør fra? Hadde virkelig trenkt noen gode nettsider 🙂

    25. Selvom du føler du henger etter med skole, trening osv, må du vite at du har vært veldig flink med bloggen din i det siste 🙂 Masse bra innlegg!!

    26. så bra at du har funnet ut noe du har holdt på med i den lange kjedelig vinteren !
      jeg tror virkelig du greier det 😀
      fine ting har du også bestilt, Gult er kult ha ha <3
      ja gjerne lag innlegg om hvordan det går OSV!
      og gjerne del sunne oppskrifter.

    27. Neiii ikke gjør det, da får plutselig hele Norge lyst til å slanke seg. Du gir litt feil signaler med en del ting så vet ikke jeg… pass på hva du skriver

    28. Kan du legge ut link til de skone? De var utrolig kule!
      Det hadde vært veldig fint med oppskrifter til sunn mat nå som jeg selg har begynt med en del trening. 🙂
      LYKKE TIL!

    29. Så bra!
      Det er viktig med et bra kosthold og at man holder seg frisk!
      Elsket treningstøyet du hadde bestilt!
      Likte spesielt sportsbhen , baggen og mobilkoveret:)
      Elsker bloggen din den er verdens beste!<3

    30. Jeg har også blitt veldig opptatt av trening i det siste, og jeg trodde det skulle bli helt forferdelig, men faktisk så gleder jeg meg til å dra på trening! Takk for at du linket til søte Erin, får enda mer inspirasjon nå 🙂

    31. Åh, så mye stilig treningstøy! Du må gjerne blogge om treningen og kostholdet, for jeg trenger alltids tips til treningsmetoder og matretter 🙂

    32. Jeg har selv et par rosa Nike free run, og skjønner godt hvorfor du vil ha disse skoene. Men hvis du har tenkt til å løpe på mølle, anbefaler jeg å bruke noen stivere sko som gir mer stabilitet. Jeg får i hvert fall veldig vondt under fotsålen av å løpe inne med Nike’ene, men for utendørs løping på grusvei er de perfekt! 🙂

    33. Har begynt å trene og spiser sunt jeg og. Har i tillegg lilla Nike free run 🙂 de er så deilig å løpe i!

    34. Utrolig mye bra treningstøy! skal invistere i et par nike free runner nå. I tillegg råder jeg deg til å kjøpe 2XU compression tights, den koster en tusen lapp og er utrolig bra. Når du får på deg denne og skal løpe føles det utrolig godt, regner med du får kjøpt dette på sports butikker i Oslo.
      Har selv blitt rådet denne tightsen av tine stange som er treneren min, de bruker denne på larvik hk blandt annet. Du burde prøve denne!

    35. jeg har 2 par med sånne sko, de er dødsbehagelige! Begynte å trene skikkelig igjen for at par uker siden, prøver å gjøre noe aktivt hver dag (elixia, gå tur m.m). Det gir deg ekstra mye energi, og da er det liksom OK å unne seg noe en gang i blant uten å få dårlig samvittighet. Lykke til 🙂

    36. For din egen skyld håper jeg ikke du har planer om å bruke de nike skoene til løping? Ettersom at det er free run, har de minimalt av depere og er beregnet for løpere som har trent seg opp til å løpe uten dempere. Men skoene er yppelig til styrke. + at de er veldig fine og gode å ha på seg til hverdagsbruk. 🙂 Lykke til med treningen!

    37. Dette klarer du helt sikkert! Helt sant at nytt utstyr gir motivasjon. Lurt å belønne seg med nye ting innimellom for å bevare motivasjonen. I tillegg vil progresjon etterhvert bli motivasjon. Hva tenker du å trene?

    38. Ja, skriv hvordan det går med treningen din, du må ikke sette deg for store mål i starten, det tar lang tid å komme seg i god form. Det er veldig gøy å lese om trening og kosthold, gleder meg til å se om dette videre 🙂

    39. Ja, hold oss oppdatert! Masse treningsbilder, formbilder og matbilder! Du kan jo lage en slags treningsdagbok og legge den ut her på bloggen, så kan vi også se hva du har trent hver gang 😉

    40. Kan du lage et innlegg der du forklarer hvordan du handler på ebay? Har aldri skjønt det se:-)
      Nike er så bra, og det du bestilte så jo helt fantastisk ut!:-)

    41. så fint treningstøy!
      jeg syns du er en kjempeflink blogger! headeren din er utrolig fin btw 🙂 du virker som en utrolig søt jente og du er ikke som alle de andre selvopptatte bloggerene som ikke bryr seg om noe annet en seg selv. du fortjener det beste!

    42. Hvilken bruker(e) på Ebay selger ekte Nike-ting/-klær?? 🙂 Eller hvem var det du kjøpte fra? Vil jo ikke kjøpe noe som er fake..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg