Bilder fra sommeren 2012 del 1

Hei!

Fikk et utrolig smart tips av en leser, nemlig å legge ut bilder fra sommerferien. I sommer blogget jeg jo på werun og hadde 20.000 mindre lesere, ergo er det mange som ikke har sett bildene fra i sommer. I sommerferien var jeg mye borte, mine beste minner er: Koster med kjæresten i juni, Spania med Tuva i juli, Kypros med Axel i juli og London med min kjære bror i august. Var veldig travel i sommer og tror ikke jeg var hjemme mer enn ca 2 uker, haha! Hadde det utrolig gøy og opplevde mye da. Har så sinnsykt mange bilder at jeg tar flere deler så innleggene ikke blir så lange 

 I Juni var jeg som sagt på Koster i Sverige med familien til Axel i en drøy uke. De har et sommerhus der og det er virkelig verdens koseligste sted! Jeg får bli med hver sommer og det er alltid like stas, er virkelig helt idyllisk på den øyen. Storkoste meg den uken jeg var der, her har dere bilder:

Elsker disse bildene!!

Marcus, fetteren til Axel

Malin, kusnien til Axel

Elmer, hunden til Axel og familien

Hihi søten

🙂

Likte dere bildene? Vil dere se bilder fra Marbella, Kypros og London også?

 

– ANDREA BADENDYCK

87 kommentarer

Siste innlegg