Svar på ukens spørsmål

Hvilken størrelse har du i Woolrich jakken? Small

Hvorfor er du aldri med Axel? Jeg er endel med Axel men blogger ikke om det fordi han ikke vil være på bloggen. Han orker ikke bli tatt bilder av og det aksepterer jeg! Var med han senest for to dager siden, forteller ikke alt jeg gjør hver dag og hvem jeg er med på bloggen. Og nei vi er ikke sammen hver dag men det er fordi han har hovedrolle i en serie på Nrk som han bruker de fleste dagene i uken på å spille inn.

Kan du begynne å ha topp 3 forskjellige ting i klesskapet? Ja kan prøve!

Favorittmerke? Allsaints kanskje? Ellers liker jeg Acne godt.

Hvorfor kjøpte du ikke retina modellen? Fordi den kostet 25.000 kr med like stor harddisk som proen. Ser absolutt ikke vits i å betale dobbelt så mye for en tynnere mac med bedre skjerm!

Er søsteren din ofte hjemme? Haha, njaaa.. Hun er ganske travel

Hvor mye bruker du ca i uken? Har ikke helt oversikt, det spørs jo helt om jeg shopper.. Alt fra 2000 til 5000 kanskje

Om det hadde blitt slutt mellom deg og Axel, hadde du skrevet om det på bloggen da? Hadde selvfølgelig gjort det i og med at han har vært så mye på bloggen og at vi har vært sammen så lenge. Men det kommer forhåpentligvis aldri til å skje da :):)

Hvor i Oslo bor du? Øst eller vest? Maja, er vel vest?

Kan du videoblogge mer? Kan prøøøve!

Kan du legge ut innlegg om hva du ønsker deg til jul? Juuupp

Hva koster et Acne skjerf? 800

Er det en snus Anna holder på bildet av dere? Haha, ja

Hvilke effekter pleier du å bruke på pixlr.com/express? Harper og Dorris er mine favoritter

Hvor høy er du? 165-166 ish 🙂

Hva kostet den adobe pakken? Litt under 3000 kr med studentrabatt

Skal du på jb konsert? Hva slags biletter har du? Jaaa det skal jeg!! Har Golde circle men ønsker diamond. Kontakt meg gjerne om noen har 🙂

Hvorfor er aldri Axel med på fest osv? Syntes du det er greit å skulle feste og ha det gøy uten han hele tiden? Haha herregud..Axel liker ikke å “feste” så mye, det handler ikke om at han ikke får lov å bli med meg. Dessuten ville han aldri blitt med på et jentevors hvor han var den eneste gutten! Om han vil dra ut får han bare dra ut for min del, poenget er at vi ikke er samme steder fordi vi går på forskjellige skoler og drar ut med forskjellige folk. Og jeg drar jo nesten aldri ut jeg heller, maks en gang i mnd. Skjønner virkelig ikke hva du klager på

Hvilken størrelse har du jakken fra Zara? Small

 Noe mer dere lurer på?

 

 

– ANDREA BADENDYCK


145 kommentarer

Siste innlegg