Jeg selger del 1

Hei!

Da selger jeg litt klær på bloggen, i og med at jeg har så sykt mye og mye av det bruker jeg aldri. Det blir budrunde, altså den som byr mest får kjøpt plagget! Det kommer masse mer klær senere, dette var bare en start 

Det funker slik:

Dere sender mail til meg ([email protected]) med hvilket plagg du ønsker og hvor mye du er villig til å betale.Hver gang jeg får bud vil jeg oppdatere “bud”. Du kan ikke by mindre enn høyeste bud, men du kan by feks litt mer. Så fort jeg er fornøyd med prisen, sender jeg deg mail og forteller at du fikk plagget du ønsket deg og at du må overføre inn pengene på kontonr mitt (jeg gir deg det) og at du må legge ved adressen på neste mail. Når pengene er inne og du har sendt meg adressen, sender jeg plagget! DU KAN IKKE BY MED MINDRE DU HAR PENGER PÅ KONTO NÅ og du MÅ overføre via nettbank. Og du kan ikke angre når du har “vunnet budrunden”, alle bud er bindende. Porto (frakt) på 50 kr vil komme i tillegg.

Skjorte fra Zara, strl small. Brukt en gang. Solgt

Mørkegrå og lysgrå strikkegensere fra River Island og Primark. I strl UK 8, tilsvarer small-medium. Den mørke har jeg brukt en gang og aldri den lyse! Solgt

 

Kul, hvit knit fra Fashionlove, onesize. Lite brukt. Bud?

Svart knit fra River Island, aldri brukt, small. Bud SOLGT

Pyntejakke fra Zara, fortsatt lappen på. Strl M. Bud SOLGT

501 fra Levis! Shortsen så litt lilla ut men det er den IKKE! Den er mørkgrå. I strl x-small og aldri brukt. Bud ?

Tee fra A&F, strl small, aldri brukt. Bud?

Leopardprinted jeans fra Sorbet strl small, aldri brukt. Bud SOLGT

Topp fra Gina tricot, strl Small. Bud?

Skinnjakke fra Zara, brukt litt men i perfekt stand. Strl small! Bud SOLGT

Om det er noen som ønsker flere av klærne, så er det veldig deilig for meg å sende flere klær i en pakke istedet for et og et plagg. Så det er bare å si feks: Jeg vil kjøpe skinnjakken fra Zara, skjorten fra Zara og leopardbuksen. Jeg byr blablabla for de tre tilsammen! IKKE BY I KOMMENTARFELTET MEN PÅ MAIL 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

71 kommentarer

Siste innlegg