4 ÅR MED VERDENS BESTE JENTE!

Hei, jeg elsker at jeg kan passordet ditt 🙂

Nå som jeg skriver dette her så er utfordringen å skrive det jeg vil til den personen det er til, men samtidig henvende meg til alle dere andre som klikker seg inn på denne bloggen.
Dere vet den følelsen som får deg til å bli glad uansett om du har hatt en trist og kjedelig dag. Det kan være en morsom video på YouTube eller noe mye viktigere. Noe så viktig at du ikke vet hva du skulle gjort uten det. En kjæreste. Jeg har vært verdens heldigste person som har Andrea i livet mitt. Som min kjæreste og bestevenn. En person jeg kan fortelle alt til og høre alt av. En person som kanskje ikke er rundt deg heletiden, men samtidig er der. I tankene og i hjertet.

Dette er kanskje litt klisjè for noen, så du trenger ikke lese mer hvis du ikke orker. – for det kommer mer under dette bildet.

I dag, 13.12.2012, har Andrea og jeg vært sammen i 4 år. Når man tenker tilbake så føles det lenge siden vi hadde den filmkvelden i 8ende klasse. Du lå i armene mine og jeg spurte om vi skulle være sammen.
Jeg vet ikke om du svarte, men du nikket og jeg kjørte på med et kyss. Folk sier til meg at vi har vært sammen utrolig lenge og jeg svarer “lenger skal det bli”. Det er kanskje ikke det kuleste man kan si, men jeg har sagt det i 2 år nå, så jeg må vel bare skylde på at jeg ikke kom på noe bedre i 10ende klasse. Vi har vært sammen lenge, men det har gått utrolig fort. Det folk sier til hverandre heletiden gir plutselig mening.

“Tiden flyr når man har det gøy”

Følelsene mine for deg blir sterkere og sterkere for hver dag, og nå etter 4 år kan jeg si til over 30.000 mennekser via nettet at jeg elsker deg av hele mitt hjertet og vil aldri bytte deg mot noen.

– DIN AXEL ♥

Andrea og jeg setter stor pris på evnt. gratulasjoner i kommentarfeltet :-)

361 kommentarer

Siste innlegg