Svar på ukens spørsmål

Hva slags flis bruker du til kaninen din? Hvis du tenker i hele buret bruker jeg ikke flis men dette:

Kjøpte det på dyrebutikken. Og i doen bruker jeg dostrø fra Yesterday News!

Hvorfor liker ikke Axel Fanny? Hahahah, what, og hvor får du det fra? De er gode venner

Kan du lage videoen av leiligheten din snart? Ja, skal gjøre det når den er ferdig, det er den ikke enda..

Når du skriver at dere drar ut, drar dere ut på byen med fake legg? Eller hjemmefester? Hjemmefester

Hvor redigerer du bildene dine? iPhoto, Picmonkey eller pixlr.com/express

Hvor er skålene fra? Traktøren og Kremmerhuset, begge butikkene er i Bogstadveien

Sjeler Fanny? Nei

Hvordan får du sånn glød i fjeset, er det redigering? Nei.. Aner ikke hvordan, gjør ingenting spesielt 🙂

Hvor er hamsteren din? Han er i leiligheten med meg

Kan du lage ny sminkevideo? Kan prøve å få laget en i juleferien!

Hvilken rase er Oliver? Er faktisk ikke helt sikker men tror han er blanding av løvehode og dvergvedder. Nydelig er han hvertfall 🙂

oliver

Hvorfor er alle vennene dine så pene? Haha, si det! 🙂

Hvor er genseren på headeren din fra? Topshop

Hva heter serien Axel har hovedrollen i? Øyevitne

Er Axel homo? … Jo seff, derfor han har vært sammen med meg i 4 år xD xD

Hvor får man kjøpt MAC og Bobbi brown i Oslo? Bobbi Brown får du kjøpt på Steen & Strøm og Mac får du kjøpt på Oslo City og Glassmagasinet blant annet.

Lukter det vondt å ha kanin inne? Nei, ikke om du skifter doen annenhver dag

Er det mye ansvar med kanin? VELDIG og mye utgifter, så det er noe man burde tenke seg godt gjennom før man skaffer en kanin. Heller ikke glem at de lever 8-10 år! Om noen har tenkt til å få seg kanin anbefaler jeg å lese om alt med kanin på www.kanin.org, den siden hjalp meg veldig mye med å vite hvordan kaninen kan ha det så godt som mulig. Og ikke minst der er det svar på alle spørsmål du kan lure på.

Hei Andrea! jeg har sett ett innlegg av deg hvor du har på deg en brun/bege juicy bukse,vet du hva denne fargen heter og hvor du kjøpte den????? Aner ikke hva fargen heter, kjøpte den i London 😀

Går paradise hotel på tv nå? Nei, men vi ser den danske på tv3 play 🙂

Det er så fint med hull i tragusen, så jeg vurderer å ta det. Var det vondt? Det var vondt men er verdt det!

Hvor er blusen fra? Odd Molly, har hatt den i flere år og er veldig glad i den 🙂

Noe mer dere lurer på til neste gang?

Forresten, følg med på twitter! Twittrer masse, wuhuuu! Abadendyck heter jeg der 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

108 kommentarer

Siste innlegg