Mine 10 siste Ebay kjøp

Er det et sted jeg har handlet mye i det siste, så er det Ebay. Elsker det! Veldig mye penger å spare og ikke minst et ekstremt godt utvalg, Ebay har ALT! Har spesielt bestilt mye til Molly (valpen min), som jeg får 1.januar. Nå har hun absolutt alt hun skulle trenge + mye mer  Her er mine 10 siste Ebay kjøp:

1 Prada solbriller // 2 Ralph Lauren sokker // 3 Lilla Juicy dress // 4 Plommefarget juicy dress

 

5 babyrosa liten seng til Molly (den øverste, minste) // 6 Regnjakke til Molly // 7 og 8 strikkegensere til Molly når det er ekstra kaldt ute

 

9 Keramikkboks til å ha foret i og søte matskåler // 10 Spesieldesignet halsbånd med “Molly” på

Likte dere mine 10 siste Ebay kjøp? Noen som vil jeg skal lage et innlegg om Ebay for de som ikke vet hva det er og hvordan det fungerer? Isåfall spør om det dere lurer på i kommentarfeltet så lager jeg et innlegg senere

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

188 kommentarer

Siste innlegg