WINTER WONDERLAND

Heihei!

Har glemt å nevne det til dere men jeg er i Sverige. Vi kom hit på fredag så har vært her en stund allerede. I dag kommer søsteren min også så det blir hyggelig å få litt selskap! Det eneste jeg har gjort siden jeg kom hit er å se på Gossip girl, kjøpte sesong 1-5 rett før jeg dro. Det er såååå gøy., skjønner ikke at jeg ikke har sett på det før! Har sett snart en hel sessong på to dager, weeeyyy. Ellers er det jo julaften i morgen da! Tiden går sykt fort, har ikke rukket å tenke så mye på det. Har veldig lite julestemning men får håpe den kommer i morgen. Julen er den beste og koseligste tiden i året 

Vi har pyntet treet!! Wiii

Skummel nissefar er på plass

Verdens beste lille golle!

Hvor er dere i julen?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

46 kommentarer

Siste innlegg