Dagens outfit

Heihei!

Aah, endelig hjemme. Deilig! Har hatt det fantastisk i Paris, FOR en by. Skal deffinitivt tilbake, og da blir jeg lenger enn nå. En helg går ALT for fort, men det sier vel seg selv. Paris har så mye å by på og er en kjempestor by, jeg gleder meg til å bli bedre kjent der og få sett mer. Ellers må jeg fortelle dere noe sykt rart, den nye vesken min skifter farge! Inne er den helt grå mens ute er den plutselig mintgrønn-ish?? Haha, veldig rart. Noen ganger er den begie også… Menmen, elsker den virkelig! Er så fornøyd, fiiiineste vesken. Liker at den er litt “røffere” enn den andre, litt mer ungdommelig om dere skjønner? Her er dagens med den nye vesken:

Haha, outfittet ble ganske så likt som i går, pakket med meg kun en genser og en bukse, så da ble det det samme! Genser som mamma har strikket (Dorthe Skappel genser) // Vest fra Zara // Jeans fra Acne // Veske fra Céline

Like?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

69 kommentarer
    1. er du lei deg? du så ikke så glad ut. ser ut som at du har tårer i øynene :(:(:( Vi alle er her for deg

    2. Åh, Andrea!! Seriøst blir så glad av å se deg<3 du har verdens beste blogg og stil!! Misunner deg så sykt, du er faktisk forbildet mitt!! Hele deg er jo perfekt:)) men hvor får du stilen din fra? Du har så sykt fin stil og jeg føler at du liksom kler alt? Når jeg har på meg noe av det du har på deg så føler jeg meg bare rar liksom, men på deg er alt så fint!! Også elsker jeg videobloggene dine!! Har sett alle på YouTube, så kan du ikke lage en ny? Her er noen tips:
      - video med hunden din når den kommer:)
      - hverdagssminkevideo
      - innkjøpene dine i Paris eller andre ganger du har shoppet
      - julegavene dine
      - også noe jeg har kjempe lyst til er en video der du viser klærne dine og kommer med forslag til hva som passer sammen og hvor du har kjøpt de forskjellige plaggene, og viser favoritt plagget ditt, favoritt vesken, favoritt skoene osv?:)
      Stå på Andrea, aner ikke hva jeg skulle gjort uten en blogg som din! Oppdaterer bloglovin hele tiden etter innlegg fra deg<3 elsker bloggen diiin, du er virkelig en gledesspreder!!
      Loveyou

    3. Kristin: ÅÅåå så søt du er! Pleier vanligvis ikke å svare på kommentarer men denne var bare så søt at jeg måtte. Tusen, tusen takk :D:D Ble utrolig glad!!!<3 Skal fikse forslagene dine så fort jeg har tid 😀 love u toooo

    4. Hvis moren din har strikket genseren til deg, hvorfor skriver du at det er en Dorthe Skappel genser da?

    5. Vet ikke helt hvor jeg skal starte jeg? Du sier du sparer mye av pengene du får fra blogg,true? Har værtfall lest det før.Du bruker minst 4000 på en måned (sminke,tilbehør,sko og klær) også har du liksom ikke jobb og du betaler strøm,internett,mat,ting til dyret ditt,leiligheten(halvparten mest sannsynelig). Jeg har selv sett den leiligheten du bor i på finn å tror det var 21 000,- det kostet for en måned å det vil si at du ca bruker 9-11 tusen kroner(?) Jeg gidder ikke å være så nøye på tallene,men du betaler værtfall noen tusener. Du oppfører deg som at du har 1 000 000 000 kroner! Jeg syntes jo selvfølgelig at du skal bruke pengene dine på hva du vil,men tenk litt.. Jeg kommer fra en familie som har en del penger. Mamma og pappa slo opp i fjor så jeg og mamma flyttet for oss selv,å har merket mye at pengene har synket ned. Pappa er veldig rik kan jeg si fordi han selger hus osv,men nå som jeg bor med bare mamma som har en inntekt så merker jeg det at det er lite penger. Hun tjener 17 000 hver måned å det er jo egentlig ganske lite? Hun jobber hver eneste dag også tjener hun mindre enn deg som bare blogger hver dag? Ikke sikkert du blogger hver dag heller.. jeg har vært blogger selv (hadde rundt 7000 lesere når jeg var på topp) å jeg elsket det,men press fra skolen så ble det for mye og jeg slettet den(jeg hadde på egen side.. http://www.——-.com å ikke .blogg.no . Jeg vil aldri aldri blogge for penger. Jeg vil si jeg misunner deg litt pga pengene,men blir også iritert over hvordan du bruker det. Om jeg hadde vært deg hadde jeg satt så jævelig pris på det jeg fikk fra blogg.no (du burde egentlig ligge å be til gud for at du får så mye penger fra blogg) Virker som at du ikke setter pris på pengene å bare sløser bort alt mens du ikke tenker på noe annet enn deg selv,ikke en gang leserne dine som gjør at du får penger. Jeg bryr meg ikke om folk under blir sånn:herregud så misunnelig folk blir haha lol. Andrea stå på ! Jeg syntes du har en bra blogg det skal du ha,men tenker bare over at du får alt for mye penger å burde tenke på hva du bruker dem på. Tenk den dagen du ikke har blogg? Hva skal du gjøre da? Du har sikkert ikke levd en normal hverdag til et menneske med normal jobb og inntekt på mange år så helt ærlig tror jeg du blir å slite. Du kan heller ikke leve på bloggen i alle alle år du lever. Vaneligvis ville jeg bare sakt you go girl Y.O.L.O fuck all the guys you wanna fuck! men er litt frustrert når det kommer til deg og penger. Jeg er ikke hater eller noe! 😉 har lest bloggen din en god stund (en stund på blogg før werun) Bare tenk litt over dette Andrea 🙂 Hadde vært fint med svar tilbake fra deg fordi jeg vil bare høre hva du syntes om dette. Ikke ta noe negativt fordi du er en vakker jente som blogger bra <3

    6. Du er utrolig vakker, Andrea! Hadde ikke hatt noe i mot å hatt det.
      Fantastisk stil, og du er sykt heldig som bor i en så fin leilighet og har små mange fine klær du gir meg masse inspirasjon og jeg følger deg hver dag! Du må aldri slutte å blogge, det er så gøy å lese bloggen din, må jeg bare få si 🙂
      Uansett fine deg, så kunne jeg ønsket litt videoblogger, selfølgelig bare om du vil jeg skal ikke tvinge deg for jeg kommer til å følge bloggen uansett, fine Andrea <3
      Godtnyttår 🙂

    7. Du er utrolig vakker, Andrea! Hadde ikke hatt noe i mot å hatt utseende ditt, hihi.
      Fantastisk stil, og du er sykt heldig som bor i en så fin leilighet og har små mange fine klær du gir meg masse inspirasjon og jeg følger deg hver dag! Du må aldri slutte å blogge, det er så gøy å lese bloggen din, må jeg bare få si 🙂
      Uansett fine deg, så kunne jeg ønsket litt videoblogger, selfølgelig bare om du vil jeg skal ikke tvinge deg for jeg kommer til å følge bloggen uansett, fine Andrea <3
      Godtnyttår 🙂

    8. Åå, du er så utroolig vakker Andrea! Og DEN veska er helt n-y-d-e-l-i-g:D
      Håper du har storkost deg i Paris, har kjempelyst til å dra dit selv.

    9. Utrolig fint! Du har så sinnsykt fin stil Andrea! Og du er en så sprudlende og glad jente!
      Den veska var nyydelig! Håper du får brukt den masse! Stå på!

    10. Vet du om de fortsatt selger vesten? Har lett etter en lignende veldig lenge men har ikke funnet noen 🙂 Elsker bloggen din!!

    11. Ironisk at du sier veska er ungdommelig når det kun er bloggere som har råd til å kjøpe den? 😉 den er dødspen men du ser nok ikke så mange andre ungdommer i gatene med den samme vesken

    12. det er jo semsket skinn da, er du helt dum eller. fargen vil alltid være litt annerledes noen steder pga det type skinnet.

    13. Anonym, den “Dorthe Skappel”-genseren er et konsept Skappel-familien har hvor de selger en pakke med garn og anvisninger til hvordan man skal strikke genseren selv.
      Forresten, kjempefin veske, Andrea! 🙂 Sykt misunnelig, har siklet på en lignende semsket fra Céline bare i litt andre farger lenge!

    14. Så utrolig fint! Syntes du det er en ulempe at vesken bytter farge? Eller syntes du at det er litt stilig? 🙂

    15. Så fint! Det med at veska di skifter farge er på grunn av lyset, lyset som er inne og ute er forskjellig 🙂

    16. Kan du vær så snill å svare på neste ukens spørsmål om det er lenge siden du kjøpte den vesten? Har lett lenge etter en sånn, men finner ikke. Tror du det går an å få tak i en slik nå?

    17. OMG! Jeg eeeelskeer vesken!!!!!!
      Den sorte er på en måte litt mere classy, mens denne er mere hverdagsveske om du skjønner!<3
      Smart å ha begge deler, hvis man har råd!<3<3<3<3<3

    18. Du har kjempe fine bilder og klær, men jeg lurte på har moren din strikket genseren elelr var det bare en spør siden du sa den var dra dorthe… så ble litt usikker:)

    19. Jeg ønsker å komme meg til Paris..
      Og det skal jeg også !!!! (Kanskje hvis ikke farmor blir veldig syk da)…
      Men kan du lage en sånn referat over turen deres?
      Og hvor dere var og slikt??

    20. Hei, Andrea 🙂
      Vil bare si at jeg digger bloggen din, og du mä sänn serr väere en av den peneste jenta jeg kjenner(ikke kjenner men har sett sä) …jeg er sikkelig faaan!!! <3<3 Men serr, en ting til...ikke for a väere frekk eller no, men bytter du noen gang den svarte buksa. Föler at hver gang du skal vise outfit sä har du for det meste ulike ting pü deg overkroppen, men akkurat samme bukse pä alt, serr kjerp deg, du kjoper veske til 1000 2000 kr og kan ikke kjope et par bukser ! :O

    21. Heii!!! <3
      jeg bor i USA og skal bo her noen år til. Samme det, i hvertfall så ville jeg bare si at her er det veldig mange med dårlig stil og jeg er sikkert den eneste på skolen min som bruker penger på dyre vesker... Jeg har flere Michael Kors vesker, men sparer til en ny litt finere en. Så jeg lurte på om du syns det er bedre med LV bag eller Celine bag?? Jeg tenker på å kjøpe speedy 30 eller 25, men i det siste har Celine bagen vært veldig populær, så hva syns du?? Elsker bloggen din btw 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg