Den perfekte hudsminken

Heihei!

Tenkte å tipse dere om noen nye produkter jeg har brukt de siste ukene, for å få den perfekte hudsminken. Dette er mer hverdagssminke, til fest foretrekker jeg å sminke meg enda brunere. Men med produktene jeg skal vise dere nå blir resultatet supernaturlig og huden ser perfekt ut! Her er produktene jeg har brukt:

♥1: Det første jeg gjorde var å påføre min favoritt ansiktsprimer fra The Balm. Denne jevner og matter ut huden og gjør at sminken holder lenger! Ansiktsprimer er genialt, alle burde bruke det. Min finner dere HER

♥2: Det andre jeg gjorde var å påføre flytende fundation i hele fjeset, den jeg brukte er fra Too faced og den kan virkelig anbefales! Elsker fargen, mer på oliven enn rosa og er ganske brun. Fundationen er også veldig tynn, klarer ikke de som kjennes ut som en maske når de er påført. Denne minner faktisk veldig om den fra Bobbi Brown, ble veldig positivt overrasket! Deffinitivt en ny favoritt, elsker også designet! ♥ Dere finner den HER (fargen honey beige)

♥3: Det tredje jeg gjorde var å påføre concealer rundt øynene og rundt nesten. Jeg brukte den kjente Time Balm concealeren fra The balm, den har jeg brukt i flere år og den er fantastisk! Dekker veldig bra og fargen er perfekt. Dere finner concealeren HER (fargen medium)

♥4: Det siste jeg gjorde var å påføre en lysreflekterende bronzer fra Everyday Minerals i hele fjeset, som en finish. Denne er så og si “gjennomsiktig” men skaper en fantastisk glød! Dere finner den HER

Her er resultatet:

Siden det er hudsminke jeg snakker om så lot jeg være å redigere bildene, så slik dere ser huden på bildene er akkuratt slik den blir Coverbrands har vært så snille at de har gitt meg en rabattkode som jeg kan gi til dere! Så om dere bruker koden “kgau9” ved bestilling får dere 20% på alle produktene bortsett fra foundationen, rabattkoden varer til 11.01! 

Likte dere hudsminken?

 

 

  

– ANDREA BADENDYCK

 

 

                                                                                                                                                                                       (annonse)                                            

57 kommentarer

Siste innlegg