Hola verden

Nå tenker du sikkert, “endelig… der kommer det ENDELIG et innlegg fra Andrea”,
eller “herregud første innlegg i dag? Håper hun har gjort noe sykt fornuftig når hun ikke har blogget hele dagen!?”

Og sannheten er, ja. Det har vi sannelig gjort.
Så, før dere begynner å lure på om dette er et bloggrape, nei da det er bare Tuva.
Dette innebærer blandt annet; smake vårruller for første gang, glemme mobillader på skolen (hvordan vi skal komme oss opp i morgen blir derfor et godt spørsmål) og nå… spise sen middag og se our beloved Jersey Shore. 

“dette var ikke en innholdsrik dag” tenker du kanskje?
Jo. Det er ikke ofte man klarer å stappe så mange bra samtaler inn i en dag. 
Jeg er egentlig typen som må gjøre MYE fornuftig i løpet av en dag, vi snakker; lekser, trene, rydde skapet og ringe farmor, og det før klokken blir 22.30 for da må jeg sove, 
men i dag er en slik dag man setter pris på i mellom hvor man er helt gal og kan sitte våken og snakke hele natten. 

Og det er de crazy små unntakene i hverdagen man må huske å sette pris på og som gjør dagene verdt alt det kjedelige strevet.

Så i stedet for å tenke over hvor slem bloggeren er som ikke har blogget mer i dag, skriv en liste på fem ting under her som har gjort deg glad i dag.

Kos og klem fra Tuva og Olivier (som er elsket selv om han ikke nevnes på bloggen – håper ikke han tar seg nær av det).  

44 kommentarer
    1. 5 ting som har gjort meg glad i dag:
      – våkne og innse at jeg er hjemme
      – se lillebror etter 2uker
      – å endelig få favorittmiddagen, torsk med potetstappe, smør og flatbrød
      – endt treningsøkt
      – en herlig dusj, og det å vite at når jeg våkner i morgen er jeg fortsatt hjemme
      Ha en fin kveld 🙂

    2. – knekkebrød med jarlsberg
      – netflix
      – nytt templerun 2 spill
      – neei.. åh, jeg kommer ikke på en siste. Det har skjedd ganske lite i dag. Har ikke et veldig inneholdsrikt liv
      tuva blogg oftere jeg elsker deg

    3. Hei!
      Jeg lurte bare på om du kunne lage et innlegg om alle designerveskene dine (altså med bilde).
      Elsker sånne vesker 🙂

    4. hahahah sykt bra, digger deg tuvis!! trenger bare en ting for å gjøre meg glad: frustrerte fruer <3<3<3 livet mitt

    5. Okei, jeg forstår at du ikke hadde tid til å blogge, men ærlig talt så synes jeg dette er meget urettferdig da du sitter her og tjener massevis av penger på dine kjære og trofaste blogglesere som besøker bloggen din flere ganger daglig i håp om at du har blogget. Jeg skjønner at du er en tenåring og at du kanskje har andre prioriteringer, men når du i tillegg skal legge ut om alle de dyre tingene du kjøper blir det litt for drøyt å bare drite i det en dag. Det er ikke sånn at man bare kan drite i jobben en dag fordi man glemte laderen på skolen eller skal se realityprogram på tv.. Håper du skjønner det? Du driver faktisk en av Norges største blogger og da synes jeg du skal ta ansvaret det innebærer.
      Du synes kanskje at denne kommentaren er veldig urettferdig for “jeg forstår vel sikkert ikke hvordan det er å blogge hver dag” eller “jeg forstår ikke at blogglysten ikke var der” men noen ganger må man faktisk bare sette seg ned å gjør arbeidet.
      Dette er ikke ment som noe hate i det hele tatt, men jeg synes du skal forstå at vi som leser bloggen din ikke er interessert i å bruke masse tid på noe du ikke egentlig synes er så viktig. Pengene du tjener kommer til deg KUN fordi leserne dine gidder å lese bloggen din. Du burde være mer takknemlig ovenfor dem, det er faktisk de som gjør det mulig for deg å kjøpe vesker til 15.000 hvert halvår.
      Håper du tar dette til deg.
      Klem.

    6. HERREGUD FOLKENS!!!! lol, hun har ikke blogget på hvor lenge? 1-2 dager, ikke vet jeg. men dette skjer ikke ofte med Andrea, å når det skjer denne ene gangen klager dere som baaare det. Å de som sitter å sier at Tuva prøver alt for hardt å være morsom osv er teit. lol, jeg tror ikke hun prøver på noe jeg. å Ida, looool. Er du virkelig så avhengig av at Andrea skal blogge at du skriver den lange kommentaren om at hun ikke bare kan ”drite” i jobben sin for bare en dag. åååååå, e blir låk

    7. 5 ting som har gjort meg glad i dag:
      -at jeg rakk bussen
      -at det var fyr i peisen når jeg kom hjem
      -at vi skal ha pizza til middag
      -at jeg har på meg favorittgenseren min
      -at jeg holdt ut denne forferdelige skoledagen
      🙂

    8. Hei Andrea!
      Jeg vil bare si at jeg er en utrolig stor fan av bloggen din, og da jeg skulle kommentere Tuva’s innlegg med 5 ting som var bra med denne dagen, skulle absolutt det å besøke bloggen din være et av punktene. Problemet er bare at den gleden er virkelig ikke den samme lenger, da jeg helt ærlig ikke mener at du fortjener plassen på topplista når det ofte er ujevn blogging og kjedelige mobilinnlegg.
      Jeg er klar over at jeg ikke på noen måte vet hvordan det er å være blogger på topplista, men det er jo som du sier selv at det er en jobb, og jobber kan man ikke bare sluntre unna – da får man jo sparken. Håper ikke på noen måte du tar dette veldig slemt, for det er ikke hensikten for min del, bare håper innleggene dine blir like bra fremover som de f.eks. er om sommeren/våren! 🙂
      Klem

    9. – Skolen var lættis siden vi har så morsomklasse!
      – Det snødde 🙂
      – Rakk bussen
      – Kom hjem til min kjøre Pomeranian Happy som jeg elsker
      – Så på en skummel film i spansken som gjorde at guttene i spansk klassen begynte å gråte!
      Skjekk min blogg! :)))

    10. Vet du hva Andrea.. ? I think you are in love with Bjørn Erik. Dere er liksom sammen hele tida. Uff, syntes synd på stakar Axel, kan jeg få han???

    11. 5 ting jeg som gjorde me glad idag
      Fikk meg ny bokse og ring
      Drukket is kald cola
      Spist pizza
      Følte meg fin
      Vite at det er helg

    12. – Big Bang Theori og at Sheldon hadde på seg blå genser
      – Dette innlegget
      – Einstein
      – Nike+ GPS SportWatch
      – Min fantastiske nye venn
      digger deg Tuva, u made my day gurl

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg