Min siste dag som umyndig

Heihei!

Ææææ, i morgen er jeg 18 år. Helt sykt. 24.01.13 har jeg ventet på i evigheter, haha. Syyykt at det plutselig er i morgen! I morgen er jeg myndig og er ansvarlig ovenfor meg selv. Fra og med i morgen er det jeg som har kontroll på pengene mine (farlig, neiiida), jeg kan kjøpe alkohol, jeg kan ta bil-lappen ooog jeg kan skrive egne meldinger på skolen, hahaha  + masse annet selvfølgelig! Ser egentlig kun på det å bli 18 som positivt, for meg er det mange fordeler. Men er litt skummelt at i dag er siste dag jeg er barn, jeg kan aldri bli umyndig igjen. I dag er siste dag i løpet av resten av livet mitt som jeg bla. ikke kan kjøpe alkohol. Hahahah. Skal faktisk ikke gjøre noe spennende i dag, skal rydde hele leiligheten. I morgen på bursdagen min skal jeg få noen av mine beste venner på besøk, hvor vi skal spise sushi og drikke vin (må feire at jeg kan drikke lovlig for første gang, skal kjøpe den SELV). Bursdagsfest skal jeg ha om to uker, da blir det utkledning, gleder meg! 

Meg og Molly i nuet! Se så liten og søt hun er ♥ Tok også i bruk gull- ysl ringen min i dag, har ikke brukt den på evigheter. Den er jo fantastisk fin 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

101 kommentarer

Siste innlegg