Bestevenn er 18 år!

Hei dere!

 I dag er Andrea 18 år dere!! Wohoo. Synes det nesten er ekkelt å tenke på at vi vokser så fort og at Andrea allerede har blitt myndig. Jeg vil bare gratulere min søte lille stumpelump med 18årsdagen og håper at den blir helt super! Gleder meg til å feire masse med deg i dag beste. Gjennom årene jeg har kjent Andrea har hun vært en uskikkelig liten rampeunge som har vært utrolig barnslig og utrolig morsom på en og samme tid. Jeg håper virkelig ikke du vokser fra deg dette, og håper du fortsetter med å holde deg vill og gal, for det liker vi!

  I dag fyller du 18år og har blitt en stor og myndig jente, og fortjener rett og slett ALT godt, spesielt akkurat i dag. Jeg blir super glad av å tenke på at du er 18 i dag sånn at jeg kan snylte på deg helt til jeg selv blir myndig som er i mai, haha.  

Jeg vil ellers bare si at jeg er utrolig glad i deg og vil deg alt godt her i livet. For det er DEG jeg setter pris på! Jeg er virkelig stolt over å ha en så god bestevenn som deg! 

 

GRATULER HENNE MED DAGEN DERE♥

En liten collage over litt av årene ♥♥

 

 

LOVE BENNY♥←

217 kommentarer

Siste innlegg