Svar på ukens spørsmål

Hvorfor er du aldri sammen med Axel lenger? Dette får jeg spørsmål om hele tiden… Hva vet egentlig dere? Bare fordi jeg ikke blogger om han eller instagrammer han betyr det ikke at vi aldri er sammen. Var senest sammen på søndag 🙂

Er toppbloggerne annerledes i virkeligheten enn på bloggen? Liker du alle? Haha, vanskelig spørsmål. Noen ble jeg veldig positivt overasket over og andre ikke. Er hvertfall en som er heeelt annerledes i virkeligheten enn på bloggen. Vil selvfølgelig ikke nevne navn! Liker de alle fleste godt men er kanskje 2-3 som ikke er helt min type 🙂

Hvor bor du? Bor på Majorstuen (Oslo) i egen leilighet. Trives på Majorstuen, kunne ikke vært mer sentralt og synes beliggenheten er perfekt!:)

Hvordan får du bildene dine så lyse og ikke gule? Bruker auto fix i pixlr.com/express. Da forsvinner gulfargen, fantastisk! Her kan dere se før og etter den effekten:

Kommer du til å selge Allsaints kjolen din? Det tviler jeg sterkt på at jeg noen gang kommer til å gjøre, elsker den!

Hva er det værste med å bo hjemmefra? Haha… Å måtte lage sin egen middag (gidder aldri), å måtte vaske klær, gå ut med søpla, ta inn og ut av oppvaskmaskinen, rydde og vaske osv. Aaah, skulle satt mer pris på tiden da jeg bodde hjemme og fikk alt gjort for meg. Gikk fra å ikke gjøre en dritt til alt, stooor overgang! 

Hvordan fikk du og Axel dratt til syden alene når dere ikke var 18? Det går om man får fullmakt av foreldrene sine hos Startour, det gjorde vi 🙂

Hvilken type hund har du? Hva kostet hun? Om du snakker om Molly så er hun av rasen Pomeranian og kostet 25.000 ♥

Skal du snart til London? Hvilke butikker MÅ du innom der? Ja, blir nok en London-tur snart. Altfor lenge siden sist, 4 mnd :O Butikkene jeg må innom er: Topshop, Zara, Allsaints, Juicy Coture, River Island, Selfridges, Nike store, Urban Outfitters, Abercrombie, VS og SELFRIDGES som er et senter med kun luksusvarer. Der har de alle slags merker i klær, tilbehør og sminke. Elsker følelsen når jeg går inn på Selfridges, om jeg skulle valgt et sted i London å shoppe hadde jeg dratt dit!

Har du det bra for tiden? Ja, veldig ♥

Har du ikke annet å blogge om enn wants? Haha, er da 9 dager siden sist

Hvor er kaninen i det siste? Haha, uff, mange som klager bare fordi kaninen ikke er på bloggen. Han har det kjempefint selvom jeg ikke legger ut bilder av han 🙂

Hvorfor er du så dum og glemmer å ta av alarmen på klærne? Haha, du tuller nå? Tok bildene i prøverommet før jeg betalte så jeg slapp å ta bilder når jeg kom hjem. Wow….

Hvor får man kjøpt Acne klær i Oslo? MANGE steder. Acne butikkene har jo størst utvalg, ligger en i en sidegate i Karl Johan og en nederst i Bogstadveien som er den største. Ellers har de Acne på blant annet Svean og Tatler.

Hvor er cardigannen fra?

Zara, den er helt fantastisk fin! Kjøpte den i Paris. Det er kashmir så den er veldig deilig ♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

88 kommentarer
    1. Blir alltid like forbauset over enkeltes spørsmål! Men jeg syns du er flink til å svare for deg 🙂

    2. Fantastisk blogg du har! Haha, er utrolig at folk tror hele livet ditt er skrevet fra punkt til prikke på bloggen din. Bare fordi Axel ikke er postet i hvert innlegg så tror alle det er slutt, ganske sykt. Stå på! Du er helt utrolig pen og hunden din er så utrolig nydelig! Skal kanskje kjøpe en slik til sommeren da jeg selv flytter.

    3. Godt svart, Andrea! Syntes du svarer utrolig godt på spørsmål du får fra leserene dine, og enkelte spørsmål er bare helt latterlige. Sier seg selv at du ikke har tid til å blogge om alt fra punkt til prikke og alt som skjer. Digger deg! 🙂

    4. Hva gjør du for å få brufargen din? den er bare helt perfekt, for jeg bruker selvbrunung og får alltid litt oransj skjær, så det ikke ser ekte ut !

    5. Du er så ufattelig vakker Andrea! Er faktisk helt ut av denne verden:) Så plis aldri tenk en negativ tanke om DET utseende ditt noen gang! Faktisk Norges peneste:)
      Og ikke minst fantastisk blogg som jeg har lest i noen år nå<3

    6. Heei Andrea,jeg eeeeeelsker bloggen din<3
      Jeg lurte på hva du heter på Instagram?.....du er ikke nødt å si det.

    7. Hei! Jeg skal til London i vinterferien, å lurte på om det er lett å finne fram til de butikkene du skriver om. Finner man det meste av butikkene du anbefaler i oxford street? hadde blitt superglad for svar:)

    8. Fine svar! Oi, det var en dyr hund 🙁 Har så lyst på sånn hund!! Men dere er veldig greie hvis dere stikker innom bloggen til vennen min. Skriv veldig veldig gjerne en kommentar i komentarfeltet!!! <3 Bloggen hennes heter: helenebg99.blogg.no
      <3

    9. Siden du har så god tid fortiden, kan du ta en dag ( helg eksempel ) og skrive på bloggen at du møter bloggleserne dine da :)???Det hadde vært såååå kult 🙂

    10. Tipper det er Therese som er helt annerledes i virkeligheten, eller Sophie. Men man merker på bloggen til Therese at hun er stille, dum og alkoholiker..

    11. Wow, hele 4 måneder siden sist du var i London? Stakkars deg, så trasig. Og du har vært der minst 10 ganger? Har ALDRI vært der jeg 🙂

    12. Sorry hvis du har svart på dette flere ganger, men er du svensk? Synes etternavnet ditt høres svensk ut 🙂

    13. Må si at du er veldig tålmodig sånn som folk rakker ned og skal prøve å få deg til å se dårlig ut!
      Du virker som en kjempe korselig jente, og du har en veldig fin blogg!:) STÅ PÅÅ:))

    14. herregud, det går da ann å svare ordentlig på spørsmål, du trenger ikke å svare så frekt.. “Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar” og du kom med veldig mange dumme svar….. Det må da gå ann å stille spørsmål om hvordan det går med deg og Axel, kaninen din og hvorfor du blogger så “mye om wants” uten at du trenger å svare så spydig tilbake?..

    15. Julia: Hun fikk jo spørsmål på innlegget om wants om hvorfor hun bare blogger om wants, din idiot… For før det innlegget var det 9 dager siden

    16. er det noen (shopping) steder, butikker som du vil anbefale å besøke i oslo? hadde supert om et svar så tidlig så mulig<3 klem

    17. Hei Andrea! Håper virkelig du ser denne kommentaren og vil svare på den! kanskje lage et innlegg, hvem vet? Men uansett, jeg går i 10.klasse og søknadsfristen begynner å nærme seg nå! Det skremmer meg litt, alle vennene mine tar studiespess, men jeg har veldig lenge tenkt på MK. Så det står liksom mellom de to valgene, gjorde det ikke det meg deg også?
      Jeg vil jo gjerne vite hvordan MK, er før jeg velger, og det verste som kan skje er jo at jeg angrer på det jeg kommer til å velge… Kjenner heller ingen som skal begynne på den skolen MK er på, så jeg er jo litt bekymra for det også. Men håper du gjerne kunen skrevet et innlegg om MK, og søking til vgs, siden det er mange som er i samma situasjon som meg nå. Hvor lenge er dagene deres? Har vanlig studiespess pauser? Og har MK det samme, eller er disse timene MK-timene? Hvordan ser timeplanen ut det siste året i forhold til de 2 andre? Skal du ta påbygg eller lærling? Var du redd første skoledag? Hvor mange er dere i klassen? Hva har dere mest av prøver,fremføringer eller innleveringer?? Og basic fakta! Tusentakk hvis du gidder å skrive et innlegg♥

    18. Det er jo ikke din leilighet, når du leier 🙂
      Først når den er kjøpt (og helst nedbetalt lånet), kan du kalle den din 😛

    19. spørsmål til neste gang:
      – hva gjør du med håret ditt, hvilke produkter bruker du, hvordan setter du det opp på en fin måte osv.
      – hvilken bunad har du?
      – vet du om hvor man kan få kjøpt abercrombie i Stavanger (hvis ikke i Oslo?)
      digger bloggen din! er fast leser:)

    20. Hvor mye penger har familien din egentlig? Du bor på majorstuen, har bikkje til 25.000 og velter deg i merkeklær og vesker, har du egen jobb i tilegg?

    21. Hvor bor foreldrene dine? Vil bare si at jeg elsker bloggen din og at du er veldig pen! Bor du med søsteren din, i så fall, kan du legge ut et bilde av henne???

    22. Herregud, har ikke folk hørt om google? Det er en fantastisk søkemotor hvor man kan finne ut alt mulig (haha). Der kan man finne ut hvor Acne selges og hvor ulike butikker i London ligger. Kjempesmart altså;) Lykke til!

    23. Når du skal ta bilder av deg selv, har du kameraet foran et speil da sånn at du ser det er satt opp riktig og innstilt på deg? Jeg er ikke så god til å ta bilder av meg selv skjønner du, så vil lære litt;)
      Hvor og hvordan redigerer du bildene dine? Siden du viste hvordan du gjør det lysere, men for eksempel de bildene fra pinsen med axel, hvordan fikk du de sånn?

    24. Åh, takk for verdens beste tips når det kommer til gult-bilde-redigering 😀 haha! Jeg redigerer jo i pixlr, men visste ikke om den siden der i pixlr. Så takk!

    25. Kan du lage en house tour, altså en film du viser hele leigheten din (trenger ikke være hele, men de viktigse romma) ? :):) og kan du snart lage en video der du snakker til kamera altså spørmålsrunde på film ellernoe sånt? 🙂 jeg elsker personligheten din og blir så glad av å se videoer av deg! 🙂

    26. Haha noen folk kan virkelig være dumme og frekke..
      Men jeg lurte på om du kan ha noen flere outfits snart?? 🙂

    27. Du tweeta: “Når skal folk skjønne at bloggere er normale?” Vel normale folk tjener ikke 60 000 i måneden, og normale folk har ikke råd til å kjøpe Acne klær. Skjønner helt ærlig talt ikke hvorfor du klager.

    28. må si du svare litt frekt og overlegent på spørsmålene altså, begynner du å bli lei av blogg og oppmerksomhet eller?

    29. Hei jeg vile bare si at moren in er rktor i skolen våre altsa bjørndal skole hun er så snill og pen og det er du også jeg tror du hr arva det fra henne ! Og u kan du be ulrik at det er noen fra 7 trinn som hilsr deg og spør når han kommer tilbke fra ausrtalia ! Og om han kunne beggynt som lærer igjen før vi begynner på bjørnholt kunne blitt velig glad hvis du kunne ha svart <3
      du er jo den beste bloggern synes jeg

    30. Bra svart! Men jeg har et spørsmål til neste gang: Blir ikke Axel litt sjalu (irritert) over at du er så mye med “Bjørnis”?

    31. Hvor er pommen din fra – altså, hvilket oppdrett? Var du nøye med å velge oppdretter? Du vet at det er forferdelig mange oppdrettere som ikke bryr seg om helsen til pomeranianen, bare fordi det er så innmari mye penger å hente i ett kull? En pomeranian-oppdretter kan lett tjene 100 000 på ett enkelt kull.

    32. “Ja, blir nok en London-tur snart. Altfor lenge siden sist, 4 mnd :O ”
      Synest du 4 er lenge å være borte fra London? høres jo ut som om du reiser en gang i uken.

    33. Utrolig nydelig hund du har <3 ! Jeg hadde eit lite spørsmål, hva heter oppdretteren av Molly ?

    34. Hvilke butikker i London må man innom? Unntatt topshop, primark, zara, forever21 osv. Mener sånn dyrebutikker 🙂

    35. Hei!
      Jeg skal til Paris i mars, du kunne ikke laget en liten reiseguide? Enkel og kort, med kun de butikkene som er MUST for oss jenter med cirkus samme klessmak som deg..
      🙂

    36. du har veldig bra blogg<3
      2 spørsmål til neste gang
      hva fikk du av Axel i busdagsgave?
      koss kamera har du?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg