Sleepover

Heihei!

Ada ble med meg hjem etter skolen i dag og skal sove her. Istad var jeg så sinnsykt sliten og Ada lagde enchiladas til meg uten at jeg trengte å hjelpe til, fantastiskt. Bra venn♥♥♥♥ Vi har spist god mat, snakket i evigheter og så bestemte vi oss plutselig for å gå å ta sol kl 10. Har tatt endel sol i det siste så begynner å få ganske bra farge, likere! Skal nemlig ha sweet 18 til helgen, da gjelder det å føle seg fin. Er utkledningsbursdag, har funnet det perfekte kostymet. Gleder meg sååå mye  Nå skal jeg hoppe i dusjen og så skal vi legge oss. Begynner 10 i morgen, syykt deilig!

Mmm, vi lagde oreoshake til dessert! Dødsgodt. Man trenger kun vaniljeis, litt sjokolademelk og en pakke orekjeks (ca halve pakken brukes tilsammen). Try it ♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

42 kommentarer

Siste innlegg