GOD MORGEN

Hei!

Da har jeg akkuratt stått opp. Ja, veldig tidlig for å være meg! Det er fordi jeg skal feire 18 års dagen min i dag og da er det MYE som skal gjøres i stand. Ryddet i leiligheten i går men har fortsatt mye igjen så det vil være det første jeg starter med. Etterpå skal jeg handle inn alt annet jeg trenger av feks mat, tilbehør og drikke! Skulle egentlig ha utkledningsbursdag men ombestemte meg, i og med at det er 18 års dag er det gøøøy å pynte seg skikkelig. Så da kjører vi på med kjoler! Skal få 27 stykker hit, aaalt for mange.. Haha, men blir koselig 

En typsik frokost hos meg! Frokosten består av rugsprø med kalkunskinke (denne er såå god og veldig mager, kun 1,5% fett), cherrytomater og en halv avokado for å få i meg det sunne fettet. Godt og bra for kroppen ♥

Søta 1

Søta 2

Kjøpte inn masse morro i går 

Smakebit på kveldens kjole:

Fra Herve leger ♥ Lovelovelove.

Snakkes senere!

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

96 kommentarer

Siste innlegg