Vårstemning

Åh, nå begynner det å bli fiiiint vær ute! Gleder meg utrolig mye til vår og sommer. Satt ute i solen i stad og kjente at den varmet skikkelig, det var helt fantastisk♥ På bildene over har jeg brukt det andre objektivet jeg kjøpte i går, som er 18-200mm. Likte resultatet kjempegodt! Om noen lurer så er grunnen til at jeg kjøpte meg nytt kamera at da broren min dro til Australia ga jeg han mitt speilrefleks siden han ikke hadde kamera (snille meg) og siden det har jeg lånt Axel sitt 600d. Han trengte å få det tilbake så da kunne jeg ikke gå kamerafri. Utrolig mange som klagde på at jeg liksom bare kaster bort penger, ikke trengte kamera blablabla. Men da vet dere! I natt klarte jeg forresten å prestere i å legge meg 5 (på natten) noe som gjorde at jeg ikke klarte å komme meg opp på skolen. Blææ… Menmen, da har jeg en liten fridag i dag, haha! Tenkte å hente et par pakker på postkontoret, muligens kikke litt rundt i butikker og poste outfitbilder til dere. Senere skal jeg på boksetrening, blir digg! 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

42 kommentarer

Siste innlegg