DEILIG

Heihei!

Da er jeg hjemme igjen etter en hard økt med thai-boxing hos Studioday posthallen som er senteret jeg trener på. Treneren min heter Shane og er helt syyyyk, anbefaler han virkelig. Var veldig hardt men også veldig gøy, absolutt min favoritt måte å trene på! Etter boxingen så kjørte jeg og Madicken på med litt forskjellige styrkeøvelser, like greit når vi først var der. Var nesten ingen på senteret så hadde det så og si for oss selv, deilig! Liker å trene på et senter som ikke er stappfult med mennesker, stor forskjell fra Elixia 

Treningstopp fra Nike. Den er utrolig behagelig og ikke minst fin, ønsker meg den i flere farger ♥ 

Kjøpte med sushiiii på vei hjem som er dagens (kveldens) middag:

Namnam, Byporten har den beste sushien jeg noensinne har smakt! ♥ Snakkes i morgen, søte dere 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

34 kommentarer

Siste innlegg