Koselig søndag med den beste

Heihei!

Emilie sov hos meg fra i går og dro ganske tidlig. Etter det møtte jeg Henriiii pusen og vi tok sol i 40 min, hehehe.. Og så spiste vi sushi (selvfølgelig). Nå sitter vi hos meg og koser oss♥ Har ikke sett Henriette siden rett før vinterferien så det er superkoselig å være med henne igjen Ellers er det skikkelig vårvær i Oslo fortiden, nevner det vel nesten i hvert innlegg. Men det er sååå deilig, gleder meg skikkelig til vår og sommer! Spesielt å måtte slippe å kle på seg så mye og ikke minst sitte ute og spise i finværet på feks Aker brygge. Digg! 

Noen kjappe bilder Henriette knipset av meg etter at vi hadde tatt sol! Jakke fra Karen Millen // Cardigan fra Bikbok // Tee fra Zara // Veske fra Alexander Wang // Solbriller fra Rayban

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

38 kommentarer
    1. Å ikke en gang beklage seg for hva veldig mange reagerer på, er virkelig ikke voksent. Du skylder Therese en unnskyldning, og å vise leserene at du kan bedre enn å nettmobbe.

    2. Synes du skylder Therese en unnskyldning! Så unødvendig, du som skal være et forbilde for så mange! Hilsen 15 år gammel jente som er nokså mye voksnere enn det du er

    3. Dette med tcmn, greit du gjør som du vill osvosv. Men såg opp til deg som eit forbilde, ikke nå lengre. Helt enig synest ikke tattoveringen var noe fin. Men ingen grunn for deg å gå ut å “mobbe” den. Det er barnslig og patetisk, hadde trodd bedre om deg.

    4. Give her a break! Dere små rotter sitter jo å kommenterer dritt selv, så shut up.
      Når kommer svarene på spørsmålsrunden? 🙂

    5. Serriøst jeg blir kvalm av deg for tiden, du klager på at folk snakker stygt om deg og ikke står for det de sier når du svarer, men så gjør du faen med samme selv, og plis ikke kom å si det er ytringsfrihet her i landet, for det er vi klar over, men selv om du har ytringsfrihet har du nødt til å tåle å ta i mot hat tilbake, for alle andre også har lov til å ytre og mene det de vil, og jeg mener at du er en bortskjemt jente som får ALT for mye oppmerksomhet og ikke tåler det så veldig bra. Og du er faktisk voksen, oppfør deg som en også! Når du er en såppas kjent person burde du tenke LITT lengre, du visste nok at du kom til å få folk mot deg, og du fikk meg mot det. Ufordraglighet kalles det, og du er dronningen.

    6. HEI LESERE I DAG HAR JEG PÅ MEG GRÅTT OG SVART. EN LITEN FORANDRING FRA BRUNT OG BEIGE OG HVITT HEHEHEHE…. at du gidder å legge ut outfits ? alt ser jo faen meg helt likt ut :p og du burde faen meg unnskylde deg til TCMN asap, leserne hennes, inkludert meg, vil ikke glemme dette. slutt å lat som om det aldri har skjedd jævla amøbe. Skjerp deg, og slutt å la sjalusien ta overhånd :):):):)

    7. Hva feiler deg Andrea? Du har ingen grunn til og klage på Therese. Hun har ikke gjort deg noe. Hun har aldri skrevet eller sagt noe negativt om deg. Har du ikke noe bedre og gjøre enn og rakke ned på tcmn? Jeg synes du burde tenke over hva du har skrevet om henne. Skjønner ikke at du har samvittighet til det. Du sier at det ikke er noe fint og skrive noe negativt til folk, men du gjør det selv? Kanskje du burde sette deg ned og skamme deg. Du burde si unnskyld til therese. Du har ingen grunn til og rakke ned på tatoveringen til tcmn. Det er hennes valg. Du kommer ikke noe langt med og klage på andre toppbloggere. Håper overhode du vet at du kan bli anmeldt for nettmobbing. Det er ikke akseptabelt, det du tweeta om. Du burde SKAMME DEG ANDREA BADENDYCK!!!! Tviler på at du er så jævla tøff i kjeften og hadde turt og sagt det face to face til therese.

    8. Jeg har ikke hvert innom bloggen din før i dag nettopp fordi jeg reagerte så kraftig på tweeten som Therese og hennes følgere nevnte på bloggen hennes . SYns er ufattelig usmakelig av deg å skrive dette om en annen blogger . Mistet respekten for deg før jeg i det hele tatt skjønte hvem du var . Syns er smålig av deg som en populær blogger å skrive noe sånt . Syns du skal beklage for dette var patetisk .

    9. vet du om skinnjakken selges fortsatt? og hvis den gjør det, hvor isåfall?
      det er nemlig den fineste skinnjnakken jeg noen gang har sett!!!

    10. @Antifan
      You know that Therese was the first who tweeted something negative about Andrea (about her pants with the holes) Therese started it. Therese and her friends/fans are so childish. All the negative comments about Andrea that is bullying.
      @Andrea your tweet is nothing you have to apologize!
      Btw I really like your outfit.

    11. Du ser sykt bra ut etter å ha tatt sol! alltid like pen du 🙂 hva gjør du for å få så fin hud, og får du aldri fregner egentlig?

    12. Anonymous: HAHA, where is the tweet about the holes in the pants? Hmm? Andrea didn’t have to tweet that for the whole world to see… She could’ve just kept it to herself. And its really Andrea and her friend that are being childish… Haven’t your mother tought you that if you don’t have anything nice to say, don’t say anything at all? Guess some people don’t have manners….

    13. Hei Andrea!
      Veldig søt og fin blogg, håper og regner med at du leser denne kommentaren.
      Jeg ser at du drikker sukkerfritt. Noen tror det er veldig bra, men la meg fortelle deg litt om hvor farlig det faktisk er.
      Alle diett produkter med kunstig sukker inneholder noe som heter asapartame. Dette er bevist helsefarlig, og at du får flekker på hjernen av det. De testet dette på aper der alle utenom 1 fikk varige mén og dette var faktisk et ulovlig tilsetningsstoff helt til 1974, da det også faktisk var noe som ble framstilt via en ulykke, og noen fant ut at dette smakte søtt og at det kunne de putte i maten/drikken til folk.
      Heldigvis for oss har det kommet noe på det Norske markedet nå som er en erstattning for blandt annet Red Bull som inneholder 100% naturlige ingredienser og du får naturlig energi på en mye bedre og mer effektiv måte.
      Jeg ser jo at du er veldig opptatt av kosthold og trening, og har fått utrolig gode resultater.
      Hvis du er mer interessert i å høre om disse produktene kan du ta kontakt med meg på mail, eller facebook, har lagt til begge deler 🙂
      Ser fram til å høre fra deg.
      Mvh
      Caroline Karlsen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg