NATTAAAA

To bilder som Bjørn Erik tok av meg og Henriette i stad! Henriette er så fantastisk, er sykt glad for at vi er bestevenner. Vi ringer hverandre hver kveld, deler alt, er der ALLTID for hverandre 24/7 og koser oss veldig i hverandres selskap♥ Vi har masse fine minner å se fram til fremover, bla Londontur i Mai og Marbella i sommer! Gleder meg, er heldig som har Henriette Ellers har jeg på mine nye LILLA uggs, wohoo! Kan godt blogge om de om ønsket? Liker de veldig godt, fresht med litt farger.

En siste ting før jeg hopper til sengs: Nelly har en konkurranse nå hvor dere kan stemme på hvilken av 3 reklamefilmer dere synes er best, de skal nemlig ha en ny. Når du stemmer er du automatisk med i trekningen av et gavekort på 10.000 kr(!!!) hos Nelly.. Aaah, det er drømmen det. Jeg tenker selv alltid at jeg ikke vinner uansett, men det er jo like sansynlig at det skal bli DEG som en annen. Tar jo bare maks 1 min, så hvorfor ikke? Premien er jo fantastisk ♥ Link til konkurransen HER! Sov godt mine fine.

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

29 kommentarer

Siste innlegg