Halvdød

Heihei!

Guuud så trøtt jeg er i dag, har ikke vært så sliten på lenge. Bestemte meg for morgentrening i går kveld og i og med at jeg begynte 8.15 i dag så betydde det å være på Studioday 07.00. Klarte selvføøølgelig å prestere i å legge meg i 3 tiden så ble veldig lite søvn + hard trening før skolen. Dette resulterte i at jeg sovnet i timen… 🙁 Haha. Dere vet vel følelsen av at når du er såå trøtt at du ikke klarer å holde øynene åpne, selvom du vil? Nå skal jeg legge meg og sove i et par timer, ta igjen nattesøvnen, haha. Veldig stolt av at jeg kom meg på trening SÅ tidlig da, det er ikke dårlig! Starter 10 i morgen så har litt lyst til å trene før det men kroppen burde kanskje hvile etter trening to dager på rad? Well well, legger meg hvertfall. Vi snakkes senere, haha!

Skeivt fjes, haha. Dette var dagens skole-outfit, ikke veeeldig spennende! Men cardigannen er fra Zara, buksen fra Current Elliot og skjerfet er fra LV 🙂 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

67 kommentarer

Siste innlegg