GOD NATT

Hola!

I dag har vært en av de dagene hvor jeg ikke har gjort en… dritt. Hahaha, når jeg tenker over hva jeg har brukt alle disse timene på så husker jeg fakitsk ikke. De har nå gått fort så noe må jeg da ha gjort, haha. Elsker slike dager hvor jeg bare slapper av hjemme, ser på tv og stalker alle blogger jeg kommer på. En ting jeg faktisk har fått gjort i dag er å handle inn sunn mat! Har irritert meg lenge over at Kiwien rett ved meg har et elendig utvalg av frukt og grønt, så da tok jeg meg en tur til Meny som er lenger unna men igjen svææær og masse å velge mellom. Kom hjem med dette:

Yeeee!! Masse fine farger. Sunn og god mat! Følte meg SÅ flink som ungikk alle fristelser i butikken og kom hjem med dette. Tipset mitt til å ikke falle for søtsuget når du sitter hjemme er rett og slett å aldri handle inn noe usunt. Det er ofte jeg får lyst på godteri eller noe slikt men siden jeg ikke har det uansett så kommer jeg jo ingen vei med det. Er jo alt for lat til å dra på butikken å kjøpe meg sjokolade.. Så da ender jeg heller opp med å knaske i meg litt druer :D:D

Var så sulten da jeg kom hjem at jeg hverken hadde ork eller tolmodighet til å lage middag, så da ble dette middagen min:

Namnam! Har ikke laget smoothie på lenge men det er jo SÅ godt, skal deffinitivt lage det oftere. Nå har jeg jo også hamstret MASSE frosne bær! Ellers elsker jeg røkelaks, det er godteri for meg, haha. Spiser det nesten hver dag, namnamnam.

Nå slapper jeg av med doggsa. Skal snart legge meg, gjør ikke noe fornuftig uansett. Julie kommer innom i morgen tidlig for å vekke meg, slik at jeg kommer meg på skolen 8.15. God venn♥♥

Hahaha, de elsker meg- lover!! Digger Molly sitt ansiktsutrykk :(((((

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

48 kommentarer

Siste innlegg