My new baby

Hallo!!

 

Hentet denne herligheten på postkontoret for noen dager siden… ♥

Og NEI, jeg blir aldri lei av vesker, wohooo!! Har siklet på en slik veske lenge nå og endelig er den min!! Denne er utrolig klassisk men samtidig røff i stilen, også sånn passe stor. Kunne ikke vært mer fornøyd! Nå mangler jeg bare en Chanel 2.55 så har jeg alle drømmeveskene mine, haha  

♥Balenciaga city♥

Nå skal jeg til Elena og ha en skikkelig kosekveld med bestevennen min. Skal kjøpe inn masse usunt og nyte at det endelig er helg og ikke minst FERIE!! Wohoo. Og på onsdag drar jeg og Bassa til Spania (Alicante), kan ikke si annet enn at jeg gleder meg skikkelig. Skal bli deilig å endelig kjenne litt varme, vinteren har vært så altfor lang nå.. Kos dere i kveld, vi snakkes 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

61 kommentarer

Siste innlegg