Nå blir det ordentlig blogging!!

Hola fra Spania!!!

 

Internettet vil selvfølgelig ikke funke på rommet (yeeey). Så da må vi sitte i resepsjonen for å blogge.. Tror jeg lager et par innlegg hver gang jeg er her nede som kommer automatisk, så det fortsatt blir ofte oppdateringer. Er litt slitsomt å gå til resepsjonen med maccen flere ganger daglig

I dag har vi iaf vært på stranden og guuuud så deilig! Var flere som skrev til meg at det var sååå kaldt i Alicante så jeg er sykt teit som trodde jeg skulle komme ned til sommer. Vet ikke helt hva de tenkte på for her er det jo helt fantastisk vær! Stekte på stranden og var akkuratt som om jeg skulle vært her i sommerferien. Vi går rundt i shorts og topp, været er nydelig! Etter stranden dro vi og shoppet litt og nå skal vi ut å spise. Noen bilder fra stranden:

Verdens beste FANNY♥ Ny bikini fra en random spansk butikk.

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

42 kommentarer

Siste innlegg