Nattinatt

Da er jeg hjemme etter en lang og god treningsøkt! Stuidoday har desverre gått konkurs, så da har jeg begynt på Fresh fitness. Er 2-3 minutter å gå fra leiligheten og veldig billig, så da falt valget der. Nå har jeg og søsteren min bestemt oss for å trene annenhver dag, noe som egentlig er helt perfekt. Pleier å løpe ca 5 km til 1 mil og så kjører jeg på med hard styrketrening  Var syyykt sulten (logisk nok) da jeg kom hjem og da lagde jeg det beste jeg vet å spise etter trening, nemlig havregrøt med cottage cheese og most banan! Sykt mettende og suuuupergodt. Nå skal jeg legge meg, skal bare lese litt først. Holder på med en bok som heter Drømmehjertet, har kommet ca halvveis. Hittil synes jeg den er veldig god, rørende og spennende- noen som har lest den? Skal nemlig ha norsktentamen i morgen og da er det greit å være uthvilt. God natt søte ♥

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

 

61 kommentarer

Siste innlegg