Sees søndag?!

På søndag skal jeg ha KLESSALG!!! Skal selge 3/4 av alle klærne mine, tilsvarer maaange søppelsekker, haha. Mye er ubrukt eller kanskje brukt en gang og kommer til å selge masse fint! Har ikke fått sortert hva jeg skal selge enda men kommer til å legge ut noen av godbitene fredag eller lørdag her på bloggen. Om noen lurer vil det være plagg til 100 kr osv, så er bare å komme! Det skal være hos Hendrix hair som er frisørsalongen jeg går til. Tror det blir gitt ut goodiebags til de 100 første ♥ Adressen er Pilestredet 43, ligger rett ved siden av Bislet kebab. Har ikke bestemt nøyaktig klokkeslett enda men tror det kommer til å starte 12.00. Blir utrolig glad om dere kommer, uansett koselig å få hilst på leserne mine  Bjørnis kommer også til å være der for å selge noe av sine klær, GUTTER!

Noen som kunne tenke seg å komme?♥

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

68 kommentarer

Siste innlegg