hits

SLITEN

Hei!

Etter skolen i dag dro jeg rett p trening. Fr eide jeg virkelig ikke noe som het kondisjon, om jeg lp p level 10 klarte jeg maks 2 min av gangen og fikk superhold og mtte ta pause. Haha, uff.. Men i dag overrasket jeg meg selv! Pleier lpe intervaller med hyt og lavt tempo men i dag bestemte jeg meg for teste ut utholdenheten min. Klarte lpe p niv 10 i 30 minutter (tilsvarer nyaktig 5km) uten en eneste pause eller kutte ned p hastigheten. Det var skikkelig gy se at jeg holdt ut s lenge, superstolt med tanke p kondisjonen jeg hadde da jeg ikke trente!!! Yeeey, mestringsflelse JA. Etter lpingen tok jeg forskjellige arm-velser, rumpe + lr velser og avsluttet med mage. Deilig!

Men n er jeg av en eller annen grunn sinnsykt sliten, faktisk s sliten at jeg tar meg en powernap.. Haha. Skal rydde leiligheten og begynne finne ut hva jeg skal selge i dag s blir en effektiv lonerkveld, deilig det og!

Sjekk den deilige etter-treningsmaten min!! Den bestr av en liten skl med cottage cheese, sunn msliblanding og blbr // To rugspr knekkebrd med et tynt lag phidadelphia light (perfekt erstatning for smr) og rkelaks // Jordbr♥♥♥♥♥

- ANDREA BADENDYCK

75 kommentarer

En herlig flelse med den type mestringsflelse :) Gr fort fremover bare man er streng nok med seg selv ;)

S bra:) du er snydelig og vakker:)

Om noen er intressert s har jeg to billetter til Justin Bieber til salgs, 650 kr pr stk.

Kontakt meg p 95189909, frstemann til mlla, orker ikke noe budrunde!

Det er bra vere sliten etter trening :-) God helg da!

Du vet at du ikke blir sunnere av erstatte smr? Smr skal du faktisk spise mye av om du skal vre sunn for det hjelper deg holde p forbrenningen, s det er jo bedre bruke smr enn kremost, hah. Bare et lite tips ;)

Kjempe bra jobba, Andrea! St p:D Du har virkelig motivert meg til trene mer, s tusen takk<3

Kan du lage en egen kategori med alt som handler om trening og kosthold? da hadde det vrt mye enklere finne frem :)

Hei. Kan du komme med en mere nyaktig adresse til hendrix hair?

Du har blitt altfor tynn.. dagens samfunn..

ET TIPS!!!

man fr ikke noe utbytte av treningen hvis man trener kondisjon og styrke p samme kt! Tenkte du ville vite det :)

Haha, er jo ikke merkelig at du blir sliten etter ha trent da? Og sprunget 5 km p mlla? ;)

Herlig! Hvor lenge har du "trent opp" kondisjonen din? Jeg har vrt s "dum" meldt meg p Sandefjordslpet som er 26.mai, s jeg har en del jobb foran meg..Kondisjonen min er n i null! Haha

Men det se resultat snn m jo vre kjempegy!

S flink du er Andrea ! Du er min motivasjon for trening, jeg elsker nr du skriver om det :D kos deg! Kan dessverre ikke komme i mrg, bor i Tnsberg og m danse i 5 timer p danseskolen min, Hehe :)) god helg!

nei herregud da, selvflgelig fr man utbytte av treningen dersom man trener kondisjon og styrke p samme kt! men kommer an p hvordan kta er satt sammen da. hvis man vil holde muskler, men ned i fettprosent er det gunstig trene styrke FRST, og korte, intensive intervaller ETTER. grunnen er at under styrketrening/intervaller mobiliseres fettsyrer som deretter frigjres i blodbanen. for forbrenne de frigjorte fettsyrene mest effektivt, br intervaller kjres etter styrketreninga.

Kilde: http://bodywork.blogg.no/1341227214_fettforbrenning_deres.html

S flink du er! :))

Etter at du begynte trene, hvor mye mindre har puppene dine blitt? Jeg har endelig ftt ordentlige pupper jeg er fornyd med men er ikke s fornyd med kroppen. samtidig er jeg redd for begynne trene fordi jeg er redd jeg kanskje mister puppene? Jeg satt utrolig stor pris p om du svarte p dette s fort som mulig:) du er en kjempestor inspirasjon for meg, jeg elsker bloggen din!

s herlig! M bare si at du har virkelig ftt opp treningsmotivasjonen min. Jeg gikk p hndball, fotball og ridning fr men har mttet slutte pga av skader i beinene mine.Jeg ga virkelig opp, jeg klarte ikke g for jeg presset beinene mine for hardt. N har jeg begynt p treningssenter med tips og treningsprogram fra fysioterapaut, s n trener jeg 3 ganger ++ i uken der pluss gruppetimer med x-fit osv. Fortsett med det du gjr du gir skikkelig mye inspirasjon! :-)

Matt 11:28 Kom til meg, alle dere som strever og brer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile.

Ha en velsignet kveld alle;)

Du har bare trent vekk puppene stygge hore, hper du fr anoreksi og dr er s lei av det stygge falske smilet ditt

Kan du legge ut styrkeprogrammet ditt?

kan du legge ut noen bilder av noen av klrne du kommer til selge p sndag?<3:))

Elsker at du er blitt S sunn og skriver om trening osv! Er virkelig inspirerede! Ikke slutt med det:)

du aner ikke hvor mye motivasjon det var hre, Andrea! har selv veldig drlig kondis, og har det p akkurat samme mte du hadde det fr... Lurte p hvordan type intervaller du lper, 2 eller 4 min? Og hvilket niv lper du da? :) Liker veldig godt innleggene dine om trening og kosthold, hper du fortsetter blogge masse om det fremover:D

kan du be noen filme deg mens du lper 5 km, trenger bevis

Kan du legge ut intervallene du trener, med lengde, antall repitisjoner og serie, itilegg til fart?

Dette har blitt til en fitness blogg. Synes det er kjempe bra p dine vegne at du trener osv, men likte bloggen din bedre fr du skryt av deg selv og dine treningsvaner i hvert innlegg:/

hvordan gikk du frem med kondisjonstreningen for f spass god kondis i forhold til det du hadde fr? Har du bare trent kondisjon helt til du har vrt utslitt hver gang elns? hvis du skjnner hva jeg mener, haaha :)

jeg anbefaler deg lese mer teori. du kan ikke bygge muskler med kunn 200-300 kalorier... ja, magen er definert pga mindre fett, men beina dine og rumpen blir ikke bedre av kardio

Du br ikke trene s mange muskelgrupper p en treningskt, det ender bare i at du istedenfor bygge muskler s minsker musklene, du br holde deg til to muskelgrupper en dag og to nye neste dag. Trente p samme mte fr men fikk rettet p det etter assistanse fra personlig trener. :-)

Tu et splendide ANDREA miam miam sa allai r bon !! bisous bisous et bonne nuit

Hei! det er s motiverende at du blogger om trening! ikke slutt med det! kan du legge ut kter og velser som du gjr? med repetisjoner og sett - uten pynte p. :-) Trener selv 4 - 5 ganger i uken men merker n at jeg trenger andre typer velser siden jeg har gtt litt opp for kreavititet.

hvilke velser bruker du p mage og rumpe?

e d slutt me d han aksel?

Er jo ikke rart du er sliten nr du ikke spiser...

andreaa; skal du p justin bieber konserten? hvilken dag ? :D

Du er utrolig flink til blogge, hvordan klarer du det?♥ Pen!

trener du for bloggens skyld eller din egen?

Det er kjempebra, da har du lpt 10 km/h sikkert derfor det heter level 10. Men trener du ute og?

hva slags intervaller?

Du er av en eller annen grunn sliten? Du har nettopp skrevet at du har lpt kjempelangt og virkelig pushet deg. Ikke rart at du er sliten.

Kan du vise oss hvilke velser du tar for lr og armer og tipse oss om hvilke du synes fungerer best?

Kan du ha noe som ikke inneholder fisk eller skalldyr?

Tler ikke :/

Kan du legge ut det du skal selge snart?????

Hei, lurte p om du kan legge ut litt av hva du skal selge snart? Har lyst og se, s vet jeg om jeg skal komme innom eller ikke! :D syns forresten du er veldig flink med blogging fortiden, og du har motivert meg veldig til og spise trene. Jeg trente veldig mye fra fr men spiste ikke s sunt, og n som jeg har kuttet ut godteri og drittmat fler jeg at resultatene kommer mye fortere! Haha, elsker bloggen din, fortsett snn:)

jeg vedder p at du ikke lp p niv 10 i 30 minutter uten stoppe. Det er n du frst har begynt trene ordentlig, og spiser "sunt", du har ikke ftt S god kondisjon p s kort tid as.

Hvor trener du n som Studioday har gtt konkurs?

flg meg p instagram, tirilbrokke <3 hadde blitt utrolig glad!

Andrea, can you please make your instagram account open again? I do not have one and it was so nice a little update in between when you are not updating your blog so much and it always made me more interested to go to your blog.

eeh... du skjnner vel at "niv" ti vil si at du lper ti kilometer i timen? Er jo akkurat et... level! Haha

s flink du er da =) den maten s veldig god ut =)

Hahah til de over som sier at de ikke tror at hun har klart 5 km p 30 minutter.. Jeg dro sstra mi som ikke har trent p revis med p trening, og hun klarte og 5km p 30 minutter.. Jeg er ganske sikker p at andrea klarte 5km p 30 minutter, det er ikke noe langt eller fort i det hele tatt..

SPACED OUT 2013

SPACED OUT 2013

http://www.youtube.com/watch?v=GP2M0Ze3btw

Fanny ft. ID16 !!!!

Herregud, s ekle noen av dere som kommenterer er. Blir helt flau, jeg.

Synes du er flink, Andrea. Gratulerer med bedre kondis! :D

Hei Andrea du er pen, vakker, snill og omsorgsfull ;) elsker bloggen er her sikkert 4 ganger om dagen og skjekker om det er flere innlegg!!!

Bare lurte p om du hadde lyst til og beske min blogg og legge igjen en kommentar;)

Jeg er helt ny og vil vise vennene mine at jeg har en kommentar av deg <3

Hper p svar;)<3

Jeg er den over bloggen heter ihtlovefashion.blogg.no <3

S flink du er! M bare f sagt at folk som rakker ned p deg og treningen er nok bare lei av alt og i hovedsak misunnelig. Vet selv hvor tungt det er g fra 2min s puse til 30min i strekk og det er tyngre en det hrest ut :) synst du er kjempeflink p alle fronter bde med treningen og kostholdet :) ser kjempefine resultater!

http://andreabadendyck.blogg.no/1309310739_nyt_livet.html

Hva skjedde med det innlegget der?

Hykler sa du? ;)

hei Andrea! syns du skal lese dette innlegget som du selv har skrevet for en stund siden. ( http://andreabadendyck.blogg.no/1309310739_nyt_livet.html ). Som du selv sier "men det kan veldig ofte fre til nedsatt selvtillit hos leserne." og "Jeg er snn selv ogs selvom jeg er blogger, jeg blir pvirket av andre." hvorfor skriver du s mange innlegg om trening og kosthold nr du vet at du hadde denne oppfatningen av slike innlegg selv? jeg har ikke noe imot at du trener og spiser sunt, jeg lure bare p hva som fr deg til ville bli en av de mange syltynne bloggerne som du selv skrev om?

savner den gamle deg... http://andreabadendyck.blogg.no/1309310739_nyt_livet.html

Kan du plis lage et innlegg om kostholdet, hva du spiser, hvordan du trener og snt! hadde satt stor pris p det, for jeg vet ikke selv hvordan jeg skal starte :-)

skjnner ikke hvordan s mange av dere ikke tror p at andrea lp i 10 km/t i 30 min uten stoppe. det er bare en liten oppvarming for min del, og jeg er ikke mer enn vanlig trent. kan holde det gende i godt over en time for den saks skyld. forteller litt om kondisjonen til mange av dere lesere....

DU inspirerer meg veldig, Andrea! Tusen takk for det :) Gjennom bloggen din gir du meg et lite avbrekk i hverdagen hvor jeg kan f tenke p litt andre ting :) Beundrer deg for at du tr dele personlig ting som nr du gr gjennom vanskelige perioder. Nr jeg selv har det vanskelig tenker jeg tilbake p det, og det hjelper vite at ogs andre kan vre litt "nedfor". S tusen tusen takk :) Etter lest om treningen din, og de gode og sunne mltidene, fikk du meg til ville dra ut trene, og spise noe sunt og godt etterp!

Ha en BRA dag :D

http://andreabadendyck.blogg.no/1309310739_nyt_livet.html

Hvor er den hvite toppen der fra ?

Skriv en ny kommentar