Ja- det er slutt

Hei!

Tenkte for første og siste gang å svare på et spørsmål jeg har fått flere ganger daglig de siste ukene/månedene. Dere lurer på om jeg fortsatt er sammen med Axel, og da må jeg desverre svare nei. For å være ærlig har det ikke gått ordentlig opp for meg enda at jeg faktisk er singel og det tar nok tid etter å ha hatt kjæreste i 4 år og 3 mnd. Vil ikke gå veldig inn på hvorfor det ble slutt, men vi har rett og slett vokst veldig fra hverandre og de sterke følelsene har ikke vært der på lang tid for min del. Vi har på en måte vært mer bestevenner enn kjærester en lang tid nå.. Så som dere skjønner har ingen av oss vært utro eller noe i den duren så ingen grunn i å begynne å spekulere og lage rykter. Heldigvis har vi avsluttet forholdet på en ordentlig måte og skal gjøre alt vi kan for å være gode venner og fortsatt holde kontakt. Ingen sure miner! Jeg tror det er det beste for begge at det nå er slutt, få vært litt ungdom og leve livet. Om vi er ment for hverandre kan det jo være vi kan finne tilbake til hverandre om noen år. Jeg er fortsatt dødsglad i Axel og har bare positive ting å si om han, håper veldig at vi klarer å være gode venner for vi har det utrolig gøy sammen og han betyr mye for meg. Synes det er så sykt rart å skrive det her.. Er liksom helt uvirkelig etter så lang tid.

Menmen, håper dere forstår og jeg vil helst ikke snakke så mye mer om det fremover. Selvom det var mitt valg er jeg utrolig lei meg, og tror aldri et brudd etter så mange år kan føles 100% riktig. Men håper som sagt at vi klarer å holde kontakten for selvom vi har vært kjærester har han også vært min beste venn som jeg er dødsglad i. Veldig rart om vi skulle gått fra å ha vært sammen siden vi var 13 og plutselig ikke sees igjen eller snakkes igjen. Om vi hadde gått rett forbi hverandre om vi hadde møtt på hverandre i byen for eksempel, det virker utrolig trist. Har veldig blandede følelser fortiden og føler meg ofte ensom, lei meg og usikker, men får nesten bare ta tiden til hjelp. Jeg er veldig sikker på at det var riktig og jeg og Axel har lovt hverandre å være gode venner, så om vi klarer det gjør det meg veldig glad. Skjønner jo også at det heller kanskje ikke vil bli så lett..Har heldigvis gode venner og verdens beste søster som støtter meg, så jeg klarer meg. Noen dager vil vel uansett være vanskeligere enn andre, spesielt når man er alene. TIl slutt vil jeg bare si at jeg er utrolig takknemmelig for alle disse årene med Axel, vi har så mange fine minner og jeg kommer kun til å se tilbake på forholdet vårt som noe utrolig bra. Axel er fortsatt verdens beste gutt i mine øyne!! ♥

🙂

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

185 kommentarer
    1. off, må bare si at jeg synes synd på deg. har selv kjæreste nå, men jeg har aldri følt meg så ensom. han er alltid borte og jeg føler vi har mistet gnisten, selv om jeg prøver og prøver. står over et tøft valg slik du gjorde. blir jo utrolig trist å miste sin nærmeste, men når det er slik som det er er det utallige spørsmål som surrer i hodet.
      synes du gjør et godt valg å ikke sitte å sutre over det. du trener og gjør det godt for kroppen din! du ser helt utrolig ut nå, selv om jeg forstår at det er enkelte dager du ikke gidder å gjøre noe

    2. åå, Andrea du er så søt! og du skriver på en så god måte. Trist å høre at det er slutt, men ønkser deg masse lykke til videre! <3

    3. 🙁 skjønner at det er rart og føles ensomt, meeen tenk på det possitive, du kan ha det jævlig fett å nyte at du er ung! og som du sa, er dere ment for hverandre finner dere nok tilbake til hverandre etterhvert!

    4. Oi 🙁 selvfølgelig er det kjipt å miste noen etter så langt tid. Kjenner til den følelsen. Men en ting må du vite og det er at du kommer så mye sterkere tilbake!
      Alt ordner seg 🙂

    5. Åå, såå trist å høre 🙁 Dere var så skjønne sammen! Men håper alt ordner seg og at dere fortsetter å være gode venner.

    6. setter pris på at du deler dette med oss selv om dette var trist å lese.. stå på videre, du er sterk!

    7. Ntå så utrolig vakkert skrevet av deg. Og så trist at det ble sånn men som du sa, er det meningen finner dere tilbake til hverandre!!!

    8. Det kom ikke som noe sjokk egentlig, har jo ikke kommet noe særlig update på dere på lenge. men brudd er aldri moro. Du skal vite at alle dine ordetlige lesere som ser opp til deg, støtter deg i denne situasjonen 🙂 Regner med du klarer deg siden du er en såpass selvstendig jente 🙂

    9. neei, dere som skulle vokse opp og gifte dere og få barn og leve lykkelig alle deres dager. håper dere finner tilbake til hverandre etterhvert og hvis ikke så håper jeg du er lykkelig uansett 🙂 heier på deg!

    10. Var dere ikke sammen da benny la ut det kyssebildet av deg og en annen? har hørt sykt mye rykter om deg og axel. Kjipt at folk må finne på ting bare for å fortelle videre

    11. :(((( jeg som trodde dere kom til å gifte dere å få barn sammen! så en framtid i dere 🙁
      utrolig trist, men sjønner godt hvorfor det endte slik det gjorde, sjekke så og si det samme med meg å typen 🙁

    12. Veldig fint skrevet, men selvfølgelig utrolig trist at det er slutt mellom dere. Jeg skjønner at du føler deg alene og kanskje litt tom? Men det er veldig bra at du har familie og venner som er der for deg, det fortjener du:) ønsker deg det beste fremover, og at du og Aksel fortsetter og være venner! Ser veldig opp til deg, og syns du er veldig flink med bloggen<3 stå på!

    13. Herregud.. Bynte å gråte når jeg så det her innlegget, fordi jeg kjente meg så sykt igjen. Alt som sto her er akkurat sånn jeg føler det med min ekskjæreste (haaater å kalle ham det, det er jo helt ‘greit’ at vi ikker er kjærester lengre, men det er bare et ekkelt ord.) Vi har ikke vært fra hverandre så alt for lenge, men vi var kjærester i overkant av et år. Jeg vet akkurat hva du mener når du sier at ingen er sure på hverandre, at det bare ville vært rart å møte på hverandre uten å si hei og speielt det med at han enda er verdens beste gutt. Det er akkurat som jeg skulle skrevet dette selv, utrolig rart.
      Men over til noe annet: jeg elsker bloggen din! Du er en utrolig inspirerende person og du er et supert forbilde! Husk å stå på videre med både bloggen og alt annet, jeg ønsker deg alt vel og lykke i livet ditt! <3<3

    14. Bra ar dere er gode venner fortsatt da c: dere var det eneste ‘bloggefolkparret’ jeg likte, å det vil dere liksom fortsatt være c: stå på!

    15. Dette var utrolig trist å høre! Du er en helt fantastisk jente Andrea så dette skal nok gå bra, du har mange rundt deg som støtter deg 🙂 Jeg håper både for din og Axel sin del at dere klarer å være venner. Jeg hadde selv type i over 3 år som var som min beste venn, men alikevell ble det rart mellom oss. Vi sluttet å snakke og til slutt overså han meg helt. Det har gjort at jeg har hatt det rimelig kjipt i lange tider.. Håper du/dere unngår dette! Beste ønsker til deg <3

    16. Ahh, it’s sad. I always had the impression that Axel is a good guy and a good influence in your life.
      But when the feelings are not strong enough anymore it’s better to end things.
      I hope you two will be happy again.

    17. Tenkte meg det var noke med at dere vokste ifra kvarandre, dere har jo hver ilag dritt lenge så ekje rart dere har vokst ifra kvarandre..Bra dere forsatt e venna istendfor å ha et dramaqueen break up å ikkje snakke med kvarandre å snakke dritt om kvarandre osv;)

    18. Så trist å høre – men så bra at du gjør det du tror er det beste for deg! Du virker som en utrolig sterk jente, og det misunner jeg deg for. Skjønner at det er hardt! Er selv i ferd med å gli fra kjæresten min, og jeg er faktisk utrolig redd for at jeg ikke ville klart meg uten han, så det gjør utrolig vondt. Fortsett som du gjør, Andrea. Keep your head up, og stå på! <3 Det ordner seg til slutt, vettu.

    19. Dette var dumt å høre 🙁 har nettopp vært igjennom det samme som deg, for nøyaktig en måned siden i morgen faktisk! Det er vondt, og jeg tenker på ham hver dag, selv om det også sakte men sikkert går bedre. Vi ble også enige om å være venner, jeg ville jo ikke miste han helt etter å ha hatt han i livet mitt så lenge, men når vi sees på skolen og lignende så vil han ikke se på meg en gang.. Det gjør innmari vondt inni meg, at han bare ignorerer meg slik etter all den tiden vi hadde sammen, så jeg håper inderlig ikke at det skjer med deg Andrea! Du er ei flott jente, og et stort forbilde! Stå på 🙂

    20. Er sikkert ikke det beste jeg kan skrive etter dette.. Men jeg fikk virkelig kjærlighetssorg på dine vegne nå! Ble skikkelig lei meg, ville nesten gråte:( håper du fortsatt har det bra og at du skal vite at leserne dine er her for deg<3

    21. Åh utrolig trist å høre, men skjønner deg også utrolig godt ! Bra dere fortsatt er venner da <3 husk at du også har mange blogglesere som støtter deg om du har det tungt! Stay strong! <3

    22. Utrolig trist å høre Andrea:(<3 du er strek og de trofaste leserne dine vill alltid støtte deg:* du er herlig! Lykke til

    23. Åe, jeg håper det går bra med deg. var sammen med eksen min i et år, og da tok det flere måneder før jeg kom over det. Selv om det er vanskelig så kommer alt til å gå bra, og er bare til å ta seg så mange pauser du vil når du trenger det!

    24. Et brudd er aldri lett, og dere har vært sammen ufattelig lenge. Skjønner at det er veldig hardt! Husker hvordan det var da jeg og eksen ble sammen, selv om jeg har ny kjæreste nå husker jeg at det gjorde ufattelig vondt da det ble slutt. Vi har ikke snakket sammen siden det ble slutt, og det gjør egentlig mer vondt enn at vi faktisk snakker sammen. Men sånn er det med den saken 🙂 Ville bare si at det blir bedre, og at det ordner seg til slutt – det gjør det alltid!

    25. Det føles så rart. Har fulgt bloggen din helt siden starten, og føler jeg også har vært med på den fine kjærlighetsferden dere har hatt sammen. Selv om jeg egentlig ikke kjenner noen av dere i virkeligheten, føles det utrolig nok litt tungt at dere har avsluttet forholdet deres. Men dere har skapt en fin historie sammen, det må jeg si:) Lykke til videre, søte deg!

    26. <3<3 håper det går bra med deg nå. Men alt ordner seg til slutt, det har jeg fått erfart. Trist at det ble slutt, men håper at dere greier å være venner. Stå på, Andrea! Jeg heier på deg, og sender alle gode tanker :-)

    27. Det var utrolig trist å høre, men det er fint at dere fortsatt kan være venner! Håper du har det fint, Andrea!:)

    28. fikk helt tårer i øynene når jeg leste dette! du er utrolig flink og skrive ned følelser og formidle de på en bra måte. Syns det er skikkelig trist at dere har gått fra hverandre, men noen ganger er tunge valg de rette valgene. så skjønner at du føler deg ensom nå for tiden, men husk: ting går faktisk bedre med tiden! så bare gi det tid, og hold deg sterk, så skal du se at det går bedre 🙂 utrolig sterkt av deg og dele dette med bloggleserne dine forresten!

    29. Hei ! Kom plutselig på den gangen du skrev innlegg om den fremmede mannen som hadde kommet inn i klassen din med en koffert full av bilder osv av deg. Har du hørt eller sett noe mere til denne mannen ?

    30. Det ble slutt med meg og kjæresten i august i fjor. Vi hadde vært sammen i 4 år, men har det fortsatt kjempe gøy sammen! Så lenge dere begge går inn for å være venner er alt mulig 🙂

    31. nå begynte jeg nesten å gråtee:( vet akkurat hvordan følelsen er! Stay stong andrea❤ håper virkelig dere klarer å holde kontakten!!

    32. Utrolig trist å høre, Andrea…
      Håper dere fortsatt kan være gode venner. Dere var så søte sammen♥
      Har tenkt på det et par ganger, at det kanskje kunne være slutt, men jeg falt fort fra tanken, fordi dere var så bra sammen. Utrolig synd, men sånn er livet, noen ganger♥
      Ønsker dere begge alt godt♥

    33. Det var trist å høre.Jeg er sikker på at du vil klare deg bra med tiden!:) Virker som du har det litt tøft om dagen.Med tanke på skole og brudd..Kjenner meg selv igjen når jeg var på din alder.Akkurat nå kan det virke utrolig vanske og trist,men jeg lover deg at du vil komme sterkere ut av det. What doesn’t kill you makes you stronger! 😀
      Klem til deg fra Jente 22 🙂

    34. Det var trist å høre… Håper alt går bedre med deg med tiden, det kommer det til å gjøre uansett! Hvis du føler det er riktig, er det vel riktig. Du er en sterk og utrolig søt jente, tipper på at du er ganske så snill også ut ifra det jeg leser her. Stå på, du fortjener å være lykkelig, Andrea!
      Ha en nydelig søndag videre, og jeg håper alt går bedre med deg. Klem:-)

    35. dere var veldig søte sammen, uff, trist å høre. Håper virkelig dere finner sammen igjen, kan liksom ikke se for meg dere to uten hverandre 🙁

    36. Hei! det er så trist å lese dette, dere er så søte sammen :/ dere passet så perfekt sammen, for noen er det lett å være sammen med sin bestevenn og for noen andre er det ikke så lett.. Jeg kan innrømme at for meg så tok det minst et år før jeg og eksen min ble gode venner igjen.. men som du sier, hvis dere er ment for hverandre og dere finner hverandre en dag i fremtiden, jeg håper det beste for dere begge! .. ikke tenk negativt på bruddet, dere begge får oppleve noe nytt 😉

    37. Så utrolig trist Andrea! Har gått gjennom akkurat det samme for noen måneder siden.. Jeg følte meg veldig alene og redd, men kan ærlig si at det blir bedre med tiden! Det er ikke lett å begynne å tenke på han som noe annet enn kjæresten din, men du venner deg til det. Du er sterk og jeg er helt sikker på at du kommer deg igjennom det!

    38. Veldig trist å høre.. Men jeg har det på samme måte, og tiden hjelper virkelig. Det kommer nok til å gå bra dette Andrea 🙂

    39. Åå, ble faktisk utrolig lei meg av å lese dette! Hold deg opptatt med masse morsomme ting med venner fremover, og bruk tiden til hjelp!

    40. Håper det går bra med deg vennen, og alt kommer til og gå bra<3 du er en alt for herlig person og alt skal ordne seg<3 elsker deg og bloggen din:-* det skal gå bra<3

    41. Så trist! Dere virket jo så perfekte sammen… Men om følelsene ikke er der er det nok best å gjøre det slutt selv om det kan gjøre vondt. Håper dere fortsetter å være venner! Stay strong, Andrea<3
      Jeg vet du vil komme deg gjennom det så lenge du har personer som støtter deg:)
      Ser opp til deg!

    42. Så utrolig dumt, dere var et så søtt par! Du har det sikkert kjempefint nå, og det at du klarer å skrive m det på bloggen skal du ha mye ros for!

    43. Åå, uff så forferdelig! Og dere som har vært sammen så lenge, det er jo bare helt sykt! Håper virkelig at dere blir lykkelige begge to, sammen, eller hver for dere! Ser så utrolig opp til deg Andrea, og støtter deg på alle mulige måter <3 Lykke til videre, og husk å snakk om hva du føler med famiie, eller venner... Holder du ting tilbake blir det bare være. Det er lov og angre og føle man har gjort feil, men bare husk at det var en grunn til at du valgte å gjøre det du gjorde, og du må bare stole på at du gjorde det riktige <3 For det gjorde du helt sikkert! du kan høre på denne sangen - giving you up , miley cyrus

    44. Ja, Andrea denne kjente jeg meg igjen i. Føler med deg. Du kommer nok en stund fremover til å føle at du står litt “utenfor deg selv” og bare ser dagene farer forbi. Du kommer til å ha mye klump i magen, og mye usikkerhet på om valget var rett eller ikke. Det tar også tid å finne ut av, med tanke på at det var et vanskelig brudd, MEN mest sannsynlig er det rett hvis ikke skulle du ikke følt slik du har gjort. Er det tvil så er det noe som ikke stemmer. Mitt beste råd er: vær masse med venner, ikke bli redd av å være alene, prøv det og lær å være glad i deg selv, bruk tiden til hjelp, det blir sakte men sikkert bedre. Snakk om det med familie og venner, de vil backe deg opp selv om du noen ganger sikkert føler at det er tross alt du som sitter med kampen. Kjemp den, og det ordner seg alltid til slutt! Ønsker deg alt godt videre <3

    45. Hei!
      Ville bare først si at du virker som en helt herlgi person som en bare må digge! Jeg begynte å lese bloggen sin for sånt et år siden, og sitter fortsatt like klistret til skjermen når det kommer et nytt innlegg som jeg jeg gjorde den første gangen jeg besøkte bloggen din.
      Når jeg leste dette innlegget satt jeg med tårer i øynene! Jeg synes det er helt uvirkelig at dere to skulle slå opp. Dere virket som drømme paret, og det var sikkert ikke bare i mine øyne. Helt siden jeg så dere to sammen for første gang, er alt jeg har tenkt er at et sånt forhold vil og skal jeg også ha!
      Det virket som om det dere hadde var ekte kjærlighet, så jeg håper så inderlig og tror at dere finner veien tilbake til hverandre, for jeg tror det fortsatt er noe der.
      Jeg håper dere fortsatt holder kontakten godt, og om noen måneder eller år så er dere sammen igjen, en vet jo aldri! Håper ihvertfall dere finner ut av alt som må finnes ut av.
      Stå på Andrea, dette skal nok gå bra. Det virker som om du er omringet av de beste vennene du kan finne og ikke minst den beste søsteren, så håper jeg du klarer deg fint gjennom denne tunge tiden.
      Elsker bloggen din, og du er mitt store forbilde! Har fortsatt troen på dere, og det kommer jeg alltid til å ha, uansett! Som du sa så hvis det er ekte kjærlighet så finner dere veien tilbake til hverandre, og det gjør dere nok. Bare vent og se!
      <3

    46. Omg :O Det var veldig trist å høre Andrea… dere var jo “ment to be” jo.. Dere er så utrolig søte sammen og husker alle bildene/ videoene du la ut av Axel.. dere så ganske forelsket ut i hverandre!! Håper dere finner tilbake, for bedre kjærestepar som dere var, skal man lete lenge etter.
      Har ei venninne som hadde kjæreste gjennom nesten hele ungdomsskolen, men etter at vi startet på videregående i år, så ble det slutt mellom dem for et halvt år siden. Venninna mi går studiespess, mens eksen hennes går NTG og må bo på hybel 5 mil unna henne. Vi 3 + mange andre hang sammen hver eneste dag på ungdomsskolen og hadde filmkveld/ LAN ca. anhver helg.Venninna mi sliter fortsatt og er veldig lei seg fordi eksen hennes har på en måte dritet i henne fordi han har fått nye venner/ venninner.. Det er helt uvirkelig at det ble slutt mellom dem.. alle i vennegjengen var sikker på at det forholdet kom til å vare lenge. Husker når vi hadde jentekveld, så brukte vi å “planlegge” bryllupet hennes på kødd. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan kjærligheten kan få en helt annen vending… men som sagt så håper jeg du og Axel finner tilbake til hverandre om noen år, og det er jo supert hvis dere klarer å holde et vennskap slik at ingen blir mer såret enn nødvendig.

    47. Å jeg trodde dere ville gifte dere, dere var heeilt perfekte sammen! begynte nesten å gråte.. Var alltid såå misunnelig på dere…:`((

    48. Jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg er to år eldre enn deg, ble sammen med kjærsten min når vi var 15 år, og var sammen i 3 år etter det.. Det tok slutt fordi vi rett og slett hadde vokst fra hverandre, sånn er livet av og til. Det var tøft der og da, men jeg oppdaget en helt ny verden, jeg kom mej ut av “boblen” og fikk være ungdom og leve livet som du sier, og det er jeg glad for. Vi er den dag i dag gode venner, og jeg har aldri hatt de bedre. Har vært singel siden, men har det helt supert.! 🙂
      Jeg har ofte følt meg ensom, og ønsket meg en kjæreste fordi jeg savnet å ha en.. men akkurat nå har jeg lært meg å trivest alene, og ta tiden med hjelp. Det er ikke noe stress.. den rette er der ute for meg også, det vet jeg 🙂
      Stå på søte deg, så skal du se at dette ordner seg for deg 🙂 Du har aldri sett bedre ut, sikker på det står mange gutter i kø for deg, den dagen du er klar for det! 🙂

    49. så trist og høre… jeg har alltid synes dere var verdens søteste kjærestepar! ta tiden du trenger, og som du sier, kanskje dere finner tilbake til hverandre? godt å høre at dere skal prøve å fortsette som venner <3 stay strong <3

    50. Så trist, men du klarer deg gjennom dette her, du er en utrolig stærk person og har mange gode venner som vil hjelpe deg..

    51. huff, så trist Andrea.. kjente meg godt igjen i det du skrev, det ble slutt med meg og eksen min i april/mai ifjor, og vi fortsatte å være “venner” helt til nå nylig, men vi har bare sklidd ifra hverandre og nå går vi forbi hverandre i gangen på skolen og det er som om vi aldri hadde møtt hverandre før.. utrolig trist, men sånn er vel livet:/ håper det går bra med deg <3

    52. håper du gjorde det som var riktig! <3 en så jordnær og vakker jente som deg burde ikke ha problemer med å finne seg en ny kjæreste i fremtiden!

    53. Du er ikke alene! Du har jo oss, i tilleg til venner og familie. Håper du og Axel vil være venenr fortsatt, for jeg tror virkleig dere fant fram det positive i hverandre! Lykke til videre, og vi (i alle fall jeg) har full forståelse for at du ikke ønsker å snakke mer om det 🙂 <3

    54. Det var faktisk sinnsykt trist å lese, fikk sjokk og det har nesten ikke gått opp for meg heller. Litt spesielt, men sånn er det, har tross alt fulgt med på deg (dere) i flere år nå! Uff, har selv kjæreste nå som betyr alt for meg, er utrolig rart å tenke på at følelsene faktisk kan bli borte, helt uten grunn. Skjønner virkelig at dere vil være venner, tror jeg hadde brutt sammen mentalt om vi hadde hatt et brudd og han ikke hadde villet snakke med meg/se på meg/hilse på meg på skolen, i byen osv. Rart hvor mye en person kan bety, og plutselig er det ikke lenger en selvfølge å ha han/hun i livet ditt.. Håper det går bra med dere begge, dette kan ikke være lett etter over 4 år, men husk at det vil bli bedre etter hvert.

    55. Åå, Andrea<3 jeg begynte å gråte når jeg leste dette, tårene bare trillet:( Er ikke det at jeg kjenner meg igjen på noe vis, men blir bare så lei meg av å høre at du er lei deg, du er liksom forbildet mitt og vil at du skal ha det bra, og Axel da:) Men jeg er glad for at dere skal holde kontakten og at dere er venner, det fikk meg til å smile<3 stå på videre, Andrea! Du er så herlig, jeg virkelig elsker deg og bloggen din:):) loveyou

    56. Gikk gjennom akkurat det samme selv for noen måneder siden. Vi hadde vært samboere i over to år og var sammen som en familie nesten hver dag! Men etterhvert begynte jeg å tvile på om jeg egentlig hadde troen på forholdet, alt var jo “greit” og ingenting var galt og det gjorde det hele enda vanskeligere. Jeg hadde liksom ingen konkret grunn for å gjøre det slutt (som f.eks. utroskap) Alt var jo så bra? Men allikevel følte jeg at jeg var blitt mer glad i han som enn venn enn noe annet. Det tok meg nesten et halvt år å klare å fortelle dette til han og jeg knuste gutten helt. Noe som gjorde at jeg ikke bare hadde det tøft på mine egne vegne, men også på hans.
      Uansett så forteller jeg bare dette for å si at selv om du i ettertid av bruddet kommer til å tvile på om du tok det ritkige valget! Så er det ALLTID bedre å gjøre det slutt enn å la gutten tro at du elsker han og late som ingenting pga. du selv har behov for å føle deg 100 % sikker. Hvis man i det hele tatt har sine tvil på forholdet så er det sannsynligvis et stort tegn på at man bør avslutte det! Du kommer nok til å ha det tøft en god stund og føle deg alene, og angre. Men etterhvert går det også mye bedre og for hver dag som går så blir du sikrere på at du tok det riktige valget! 🙂 Håper dere begge får det bra! og at dere klarer å være venner! 🙂 Lykke til Andrea, det ordner seg! 😉

    57. Jeg vet dette høres egoistisk og forferdelig ut, men jeg trengte at du skrev dette innlegget. Jeg slo nettopp opp med kjæresten min (for sånn ca to timer siden) og det gjør så vondt… Men jeg har de samme følelsene som du beskriver lenger opp, selvom vi bare har vært sammen i to år… Takk, Andrea <3

    58. 🙁 Det går bra, du er en herlig jente!
      Å til dem som sier man ikke kan være venn med eksen sin tar dere feil, jeg er bestevenn med eksen min, vi var sammen 2 år og 3 måneder og vært bestevenn med hun siden det altså 1 og et halt år

    59. vi leserne har vel egentlig skjønt det utrolig lenge, ihvertfall jeg. og når du flere ganger har skrevet at det kan gå mange uker før dere sees osv, så er det jo ganske logisk! 🙂
      og vennskap med en eks fungerer aldri, menne dere var jo ikke så close kanskje da, så da kan det jo være en mulighet 😉

    60. Jeg er veldig lei meg på dine vegne, det kommer nok til og bli tøft i noen måneder. Og det kommer nok til og komme tider der du tenker for deg selv “hva er det jeg gjør? jeg kan ikke miste han!” osv. Det kommer til og være så mange forvirrende tanker i hodet ditt, og det er helt vanlig. Når man har vært sammen så lenge, har det til slutt bare blitt at “sånn er det bare” akkurat som moren din er moren din er kjæresten din kjæresten din. Men det er veldig bra gjort av deg hvis du ikke føler følelsene er på plass og klare og avslutte det, og det er veldig fint at dere klarer og gjøre det på en så fin måte. Jeg synes virkelig synd på deg, selvom det er du som gjorde det slutt så gjør det ikke det noe enklere.. Håper det går bedre med deg snart. Ønsker deg masse masse lykke til Andrea, du er en flott jente! Stå på!

    61. Uff, det er aldri gøy å slå opp med kjæresten, og spesielt ikke siden dere har vært sammen så lenge. Men det er veldig flott at dere kan forbli venner! Håper det ordner seg for deg Andrea, og at du etterhvert begynner å føle deg bedre! Veldig flott skrevet! <3

    62. skjønner deg kjempe godt har gått gjennom det samme, men meg og han er bestevenner nå og er sammen ofte. Vi ser tilbake på det og ler. Og vi koser oss masse, mange mener at vi kommer til å finne veien tilbake. men det er vell bare sånn som skjer i film. Eller man vet jo aldri! Håper virkelig dere blir gode venner eller sammen igjen. LOVELOVE

    63. Åja..det er er så kjedelig og trist! Men så er det også så bra at dere kan være gode venner fordet!
      Også er det jo kanskje bra, hvis dere ikke var så mye “kjærester” den siste tiden, å bare la det være da..
      Så som du sa, at det kanskje kommer tilbake en annen gang!
      Ikke ha for store forhåpninger, men ikke ha for små heller! Har nesten akkurat gått igjennom det samme selv…for noen uker siden..men jaja..vi klarer oss! Håper dere får det veldig fint sammen som venner! Ikke tenk så mye over det som har skjedd, tenk heller på de positive tingene som KOMMER til å skje! Håper du får det fint da..jeg støtter deg! 😀

    64. Bra at du skriver det sånn som det er, og ikke bare unngår å snakke om det!! vet hvordan du har det :))

    65. Respekt!! Jeg synes det er fantastisk av deg å dele dette med oss. Jeg og oss trofaste lesere støtter deg så lenge du har det bra <3

    66. Utrolig synd!!
      Jeg liker deg utrolig mye bedre nå, enn før! (sefølgelig ikke siden du å axel ikke er ilag) Mere fordi du virker ikke så veldig overfladisk lenger, og det elsker jeg!!

    67. Så trist, du må bare holde modet oppe og se frem av rettet. Vet ikke om det hjelper på deg at vi lesere skriver en masse trøstende ord, siden du skreiv at du ikke ville ta det op så mye, men du har i allefal vores støtte! 🙂

    68. Veldig trist å høre, men det trengs ganske mye mot for å klare å dele dette med hele norge, det bør du ta med deg vidre i livet Andrea !
      Håper du har venner og familie som støtter deg gjennom denne triste og vanskelige tiden. Håper du snart kommer i humør igjen og blir 100% frisk. Ta deg er ferie 🙂
      Håper du snart kommer tilbake til blogging på fult tid, men ta den tiden du trenger. Og kanskje så er dere ment for verandre men ta den tiden dere trenger for å finne ut av det. Det fins 100 viss av andre gutter som vill ha “kloa” i deg. Mange klemmer fra meg håper du ser meldiga eller komentaren min, setter veldig pris på det

    69. Ble slutt mellom meg og typen rett før sommeren, vi hadde vært sammen i 3 år. Begge var rett og slett dritt lei hverandre og var for å si det sånn jævelig mot hverandre. men etter 4 mnd så ble vi jammen meg sammen igjen, det er helt forandret enn det var før. Begge har gjort mye rart og levd ut, noe den andre parten synes er kjipt, men vi har også fått kjent litt på det å savne hverandre. Og det er vanskelig, så jeg forstår deg, samtidlig som du har din egen sorg, som du må takle på din måte. Jeg mener at ingen kan si “jeg vet hvordan du har det” for sorg er personlig. For å komme med et tips, så er det bare å holde seg opptatt, og du som er så flink med trening, kan ta dette som en sikkelig fordel! jeg var så opptatt i 3 mnd, og fartet rundt for å prøve å glemme det, men sorgen kommer uansett, den kom ikke for meg før etter de 3 månedene og det var da det var vanskligst for meg. Så sett også litt tid til å tenke, og snakk gjerne ut om det om du har venner som orker å høre det samme 1001 gang!

    70. Jeg er ganske overbevisst om at Axel liker gutter. Håper du kommer deg gjennom dette her, og det gjør du og. På den lyse siden kan du nå leve singel-livet og utforske nye pikk 😉

    71. Okei.. Er det faen mulig å sitte her og se på gamle filmer av dere å ha kjærlighetssorg?! Føler meg helt gal.. Kjenner jo ikke dere personlig engang 😐
      Good luck Andrea 🙂

    72. Så trist for deg… men men sånn skjer og håper det ordner seg for deg for du fortjener det beste uansett hva 🙂 <3

    73. utrolig trist å høre ettersom dere var sammen så mange år ! men håper alt går bra med deg, eller dere. er nok tungt da, men får håpe det går bedre ettervert ! ♥

    74. I hope you learned from this, how important is to maintain an inner world, be interesting, have fire your eyes and be rich in your thoughts and opinions. Good luck to you!!

    75. Huff, stakkars dere.. får håpe dere klarer å være venner! Er ikke alltid så lett å få til det med en gang etter et brudd, og man trenger kanskje en ordentlig pause fra hverandre også, men etterhvert blir alt mye enklere. Får håpe begge får det bedre nå da. Tøft av deg å dele så mye:) Lykke til! Og vet det er vondt!

    76. Uff 🙁 det var utrolig trist og høre! Håper det går bra med deg, vet at det alltid er tungt å komme ut at et så langt forhold, men det ordner seg nok 🙂
      kan du ikke ha en videoblogg igjen? samme om hva det er, savner bare å høre latteren din og stemmen din, elsket alltid videobloggene dine!
      Stå på Andrea, lykke til! 🙂

    77. Så trist, håper dere fortsatt er gode venner da! Du er veldig flink å forklare også. Skjønner deg veldig godt! Elsker bloggen din.

    78. Skjønner hvordan det er…har vært sammen med kjæresten min i litt over ett år nå, og allerede nå har jeg merket at jeg føler meg mindre tiltrukket av han og slike ting. Savner singellivet noe veldig i tillegg…off. Samtidig vil jeg ikke miste han heller, han er jo min aller beste venn og jeg elsker han utrolig mye, men ting er bare ikke som det pleide mer.

    79. Takk for at du delte det med oss og jeg håper virkelig dere klarer å være venner, utrolig trist å høre!!<3

    80. Jeg var helt utrolig deprimert etter mitt brudd, og det gikk for langt i feil retning.. Ville bare si selv om det virker som om du har det noenlunde greit på bloggen er det fult lovlig å være lei seg og gråte over det som har skjedd. Det er ok å ikke alltid være ok. Du er en så fantastisk flott jente med så mye forran deg i livet, håper du greier å se fremover og glede deg over de tingene som tidligere har gitt deg et smil om munnen, og ikke glemme ut hva som gjør deg glad. Den mannen som en dag får gifte seg med deg kommer til å være en utrolig heldig fyr! Ta vare på deg selv Andrea, varme klemmer fra meg 🙂

    81. så utrolig trist å høre.. dere var definisjonen på ett perfekt forhold, hvertfall ut i fra bildene og videoene.. men det har jo sikker skjedd mer enn vi får vite. denne videoen av dere er det søtestehttp://www.youtube.com/watch?v=RuIeOu-dA5M

    82. årh det var trist 🙁 Da jeg hørte om dere to syns jeg dere var såå søte sammen!! Men håper dere forblir venner! Gøy og være singel også da!!

    83. Hei Andrea 🙂
      Veldig trist å høre om bruddet. Men sånt skjer desverre, man vokser opp og får egne meninger og veier å gå i livet. Jeg gjorde det selv slutt med kjæresten min i fjord sommer, etter 7 år med en dyp forelskelse. Jeg trodde oppriktig vi skulle gifte oss, få barn og dø sammen, så høyt elsket jeg han. Men ting går ikke alltid som planlagt. Jeg skal ikke legge skjul på at det har vært hardt, jeg har hatt mange tøffe måneder, men gråt og sammenbrudd flere ganger i uken. Jeg var ikke meg selv på lenge, noe både venner og familie merket godt. Men nå, nesten et år senere, har jeg møtt en gutt som en enda bedre, jeg stråler sammen med han, han er alt jeg trenger og så mye mer. Først nå, nesten etter et år, føler jeg meg hel igjen. Jeg føler at jeg er lykkelig, og tar meg selv i å smile selvom ingen ser på.
      Med dette så håper jeg du kan fortsette med treningen din (som har gitt utrolig imponerende resultater!!), være med venner og familie som du er glad i, og gjøre ting som får deg til å smile. Men ikke gjør ting for å glemme, ikke steng det ute. Bearbeid det, det vil være hardt, men jeg kan garantere deg – det blir bedre, selvom det ikke føles sånn 🙂 stor klem, du er fantastisk!

    84. Jeg var sammen med en gutt jeg var, og er, utrolig glad i. vi var ikke sammen like lenge som deg og axel, men jeg og han gikk fra á være bestevenner til kjærester til bestevenner igjen. Han er fortsatt en av de aller beste vennene jeg har og vi deler alt med hverandre. Vi snakker om, og gir hverandre tips om andre gutter/jenter ogsá 🙂 Sá klart var det rart i starten, men det jeg vil fram til er at det er fult mulig á fortsatt være venner! vær sterk 🙂

    85. Hej,
      Jag vill börja med och säga att din blogg är underbar, och att du som person inspirerar mig. När jag var tillsammans med min pojkvän, (norsk) så kom jag i kontakt med din blogg, och enda sedan dess har jag följt den varje dag, och kan inte mer än säga att din blogg får min vardag att bli bättre.
      Fortsätt som du gör, och blicka framåt, och fortsätt vara amazing och en inspirationskälla för dina läsare!

    86. Trist å høre. Kan hende at Axel ikke kjente deg igjen, etter all Restylane og shit du har gjort 🙁 Du ser hvertfall ikke ut som den samme lengre.. og det var ikke ment positivt 🙁

    87. Utrolig dumt at det er slutt, men jeg skjønner det! Synes dere har vært døds søte fra starten av og det er helt utrolig at dere har holdt sammen så lenge! Vil dere begge alt godt i fremtiden <3

    88. Utrolig trist å høre! Det å slå opp etter så lang tid føles uansett ille, selv om man kanskje vet det er det beste.. Håper det går bra med dere <3

    89. støtter deg Andrea ! du e sterk <3 utrolig trist ! ser på videoene på Youtube og tenker på hvor fint dere hadde det sammen <3

    90. Vet kordan kjærlighetssorg e… Kom som et sjokk på mæ å når d ble slutt mellom dokk… Vær sterk, d kan vær helvettes tungt, men det e syykt bra at du kan sje på eksen din som en god venn. Æ derimot, klare d ikke

    91. ååh så trist andrea! Jeg vet hvordan du har det, har nettopp slått opp med kjæresten selv, det er utrolig tungt og vanskelig.. du får ta tiden til hjelp <3 det går over til slutt og du kommer til å finne deg en ny. nyt ungdomstiden din, det er dine beste år! du kan få hvem du vil, det vet du! varme tanker fra meg <3

    92. Det var leit å høre. Men dette skrev og gjennomførte du på en fin måte, Andrea! Dette kan skje med alle, og jeg støtter alle det har skjedd med helt fullstendig. ❤

    93. Så utrolig trist og høre, men det er bra at du gjorde det som du følte var riktig! Er selv i et forhold, og vi har selvfølgelig våre opp- og nedturer, så skjønner deg veldig veldig godt.. Stay strong, vi vet du er det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg