TATTOOOOO

Heihei!

I dag har jeg vært med bassa. Først var vi med Bjørnis som tok en ny tatovering og så dro vi hjem til meg. Var første gangen jeg så hvordan en ble tatovert og jeg får så utrolig lyst til å gjøre det selv, selvom det selvfølgelig ser veldig vondt ut. Bjørn Erik sin ble dødsfin, kunne tenkt meg noe lignende selv. Men jeg aner ikke isåfall hva jeg vil ha og vet at jeg absolutt ikke kommer til å ta en tatovering før jeg er 100% sikker og ikke minst at den har en betydning for meg. Synes i hvertfall løkkeskrift tatoveringer er sykt fint, gjerne en liten quote på et annet språk. Blir nok ikke noe tattoo med det første på meg, men man skal vel aldri si aldri  

Fin! Det betyr “Livet går videre” ♥

Har dere tatovering? Hvis ikke, hva kunne dere tenkt dere?

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

40 kommentarer

Siste innlegg