GRAN CANARIA BITCHEEEZ

Wohoooo!! Glede!! I kveld bestillte jeg og Julia en spontanreise til Gran Canaria, Puerto Rico. Vi reiser allerede neste onsdag og blir der en uke. Hotellet er superfint med perfekt beliggenhet! Det blir en uke fylt med masse soling og masse festing, gleder meg. Akkuratt nå kunne jeg gjerne sovet en uke i strekk for å slippe å glede meg og vente, wæææ! Bare å sende message på facebook om noen av dere er der samtidig♥ Kommer selvfølgelig til å blogge masse der nede, så det blir supergøøøøy! Om noen har Gran Canaria tips vil jeg gjerne høre, for jeg har aldri vært der før 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

124 kommentarer
    1. Så deilig! Jeg skal til Gran Canaria til lørdagen, og blir der i to uker 😀 Men jeg skal helt på andre siden av øya, til Las Palmas 🙂 God tur til dere!

    2. Jeg har vært åå det hotellet det mange ganger før! Gled deg masse ligger kjempebra i forhold til stranda og senteret med alle utestedene! Og selvfølgelig er McDonalds rett i nærheten som er supert, haha! Kos deg masse!

    3. Jaa, skal dit samtidig! Hadde vært gøy å kunne ta bildet med deg, om jeg ser deg en av dagene selvfølgelig!
      Goood tur! Kos dere masse 🙂

    4. Håper dere får en super reise:) jeg drar også på onsdag men det er dessverre ikke til puerto rico, jeg drar til Kypros! Hva heter hotellet dere skal bo på?:)

    5. Når går flyet du skal ta? Skal reise samme dag fra Gardermoen og hadde vært hyggelig og møte/se deg 🙂

    6. Sykt fint og deilig temperatur der åre rundt 🙂 Er en grunn til at jeg har vært i Puerto Rico 15 ganger for å si det sånn 😉 Fantastisk! Elsker plassen! God tur 🙂

    7. Btw, IKKE gå på puerto rico stranden (den du ser på bildet) sanden er forferdelig klebete og vannet er lang ifra like fint som på mange andre. Ta taxi eller gå på strandpromenaden til Amadores beach, syyykt fint strand 🙂

    8. Gran Canaria er helt fantastisk! Har reist dit ca 10 ganger i livet mitt, elsker den plassen! Du burde gå på en resturant i puerto rico verd sjøen. En hvit resturant som ligger på sjøkanten ved stranden. De har kjempe hyggelige show og NYDELIGE drinker!!! Dere burde også ta en tur innom Amadores stranden! Det er verdens beste strand! Sanden er ALLTID kjølig og god å gå i, helt utrolig! Det er gåavstand til Amadores fra Puerto rico, og turen er nydelig! Dere møter på firfirsler og går langs en bro ved sjøkanten. 🙂 Kos dere Andrea!

    9. Anbefaler dere å dra inn til Las Palmas å shoppe! Kjempekoselig storby. det finnes også flere fine kjøpesenter mellom Las Palmas og Puerto Rico med supre shoppingmuligheter! Har vært der fire ganger, sist i fjor, superfint!

    10. Er i Gran Canaria naa! Er kjempe fint her. Gled deg 😀
      Og sa maa du dra til Las Palmas og paa markedene! 🙂

    11. Ta en tur til Maspalomas! Masse fine butikker og spisesteder + du kan gå over sanddynene til Playa Ingles og ta fiskespa^^ Det er også et suupert fint spa ved strandpromenaden til Amadores stranden, rekomenderer ansiktsbehandlingene og kroppsmasasje 😉

    12. Heisann 🙂 Jeg har et spørsmål til deg som jeg hadde satt utroolig pris på om du hadde svart på (helst i dette innlegget) : Siden du har spist sunt og trent mere har jeg sett tydelig forandring på deg, og du ser kjempe bra ut. Det ga meg veldig mye motivasjon selv, så jeg har gått ca 5 uker nå uten å spise godteri, og er veldig redd for å skeie ut for å legge på meg igjen. Så når du begynte å spise sunt, skeia du ut ofte eller spiste du KUN sunt ? 🙂

    13. puerto rico er kanskje et av de stedene som det er mest liv, men det eneste stedet består av er egentlig et kjøpesenter.. ikke fint der i det hele tatt for å være ærlig, men syden er syden, det er deilig uansett!

    14. Hei jeg har vært på gran canaria maaaange ganger og er veldig kjent. Du burde ta deg en tur til den lille byen Mogan hvor de har utrolig mange fine restauranter og cafeer. Så er det et veldig morsomt sted som heter aqualand i las palmas som jeg vil anbefale:) kos deg!

    15. Ikke kjøp ferdig sandwich i butikken der nede, det var største tabben vi gjorde når jeg var der nede,ble skikkelig dårlige. Det var mitt tips

    16. Var på GC i vinter, og vi bodde i Amadores. Amadores er virkelig den fineste og største stranda. Samtidig anbefaler jeg dere å ta taxi om dere skal på noe, veldig billig 🙂

    17. Jeg har bodd i GC og kjenner plassene inn og ut! De beste festplassene syns jeg ikke er i puerto rico, men i playa del ingles. Dere må på Garage og pacha – beste festplassene!! . Koster nesten ingenting for buss der nede. Anbefaler virkelig at dere tar bussen til arguineguin (uttales arginegin) der er det en nydelig Strand som heter anfi 🙂 har også vært i GC to ganger i år 🙂 ta gjerne kontakt om du lurer på noe mer. Søk på Google om plassene 🙂

    18. Har vært der hvert år hele livet, det er så fint der! Anbefaler deg på det sterkeste å besøke Amadores beach og anfi stranda! Arguinequin er et kjempe søtt lite sted, som er verdt å besøke! Så burde du såklart ta deg en dagstur til puerto mogan! Gled deg, du har mye bra i vente 🙂 god tur

    19. Har vært der mange ganger, anbefaler en resturang som heter Espetada en resturant med uuuutrolig godt kjøtt! Også hvis du drar til Maspalomas kan du oppleve sandørkenen, og fiskespa som også ligger i maspalomas, og Go Cart i Playa del Inglés! 🙂 De har et shoppingsenter med merkeklær som ikke er fake, ligger en liten gåtur fra fiskespaet!
      God tur!

    20. Amadores og anfi stranda er verdt å dra på! Ellers vil jeg anbefale å reise inn til playa del ingles på kveldstid, da det er MYE liv der! Om dere vil ut i puerto rico, anbefales en kveld på harleys bar! Helt fantastisk service der, alltid en form for tilbud på drinker og ikke minst mannlig strippe dans hver kveld!! Hehe 🙂 Kos deg!

    21. Jeg har bodd der nede før, så jeg vet om mange ting man kan gjøre 😀 Jeg skal faktisk ned dit på Lørdag og være der i to uker 🙂 Anfi stranda i Arguineguin er utrolig pen og behaglig å være på. En restaurante på Anfi del mar som heter TexMex har helt sinnsykt god meksikansk mat! Dit bør du dra 😀 Så er det også el corte ingles i hovedstaden, Las Palmas, som selger mange fine ting til ikke så alt for dyr pris. Hvis du ønsker å feste litt så er det et “shopping senter” i puerto rico som har mange nattklubber. Det kan være litt harry der, men det funker. Den beste nattklubben der er Harleys Dancing, men det er veldig dyrt der, så hvis man ønsker billigere drikke bør man gå på de små spanske barene og vorse eller noe, så slipper man å bruke sykt mye penger på Harleys. På den ene baren som heter Sinatra selger de en halvliter vodka redbull til 3 euro!! helt sykt.. mens et lite glass med vodka redbull koster rundt 7 euro på Harleys 🙂 Dette er noen av tipsene jeg tenkte jeg kunne gi 😀 Det kan hende jeg ser deg der nede, og du får ha en superfin ferie! Gran Canaria er så sinnsykt fint og varmt om sommeren! Bare gled deg 😀

    22. Har vært i Puerto rico 8 ganger om vinteren, det er altså perfekt temp året rundt. Som andre har nevnt ikke gå på Puerto rico stranden, den er ikke fin i det hele tatt. Gå til Amadores stranden, tar ca 10-15 min, pluss veien til stranden er veldig fin. På dagtid må dere spise på en kafe/restaurant med navn palm beach( tror jeg) som ligger helt på enden av stranden. Der har de nydelig salater,biff, baguetter og en dødsgod Sangria.
      Utelivet i Puerto rico er så som så. Det er et gigantisk (stygt) kjøpesenter hvor man finner masse restauranter, utesteder(meget harry) og noen ekte og fake butikker. betalte blant annet bare 750 kr for ekte wayfares på en optiker innpå senteret. anbefaler heller å dra med buss til playa del ingles som ligger ganske nært Puerto rico. mye bedre uteliv der og med yngre folk (18-26 cirka). Dra også til Las Palmas med buss, der er det mange fine og bedre butikker enn Puerto rico. Kos dere masse!

    23. anbefaler virkelig å besøke den nyydelige stranda amadores 🙂 Du burde også besøke det nye kjøpsenteret, El Tablero Shopping Centre (Maspalomas) . Der har de zara, pull and bear og flere ordentlige butikker 🙂 ikke så veldig langt i fra puerto rico, men dere må nok ta buss/taxi

    24. Puerto rico e ingen stor partyplass men hvis du går på det såkalte puerto rico sentere på harleys så e det ganske god stemning! Et alternative jo å ta taxi inn til playa del ingles for det e der det store party livet e! Kos dokker masse 😀

    25. Jeg anbefaler Palmitos park og sioux city. Sioux city er en park du aldri kommer til å glemme. Er helt syyykt spennende der. Er en cowboylandsby med massssse annet. Dit bør dere dra!!

    26. hvis dere ser etter et badeland kan jeg anbefale Aqualand! der av det utolig gøy! i gran canaria er ikke det den beste shoppingen, men det er en fin by med et shopping center! det er ikke spesielt bra shopping tilbud, men der er noen butikker, utrolig fin plass med fine strender:)

    27. Kjempefint design og bloggen din er veldig inspirerende nå 🙂 Liker å lese den, det er ca. hvordan jeg drømmer om å ha det om noen år. Gøy å se at det ikke er umulig! Tusen takk! ♥

    28. Har vært på Gran Canaria en gang, på bahia feliz. Vertfall der var det bare rullestenstrand, noe jeg ikke er fan av. Har hørt at Amadoes-stranda er en veldig fin sandstrand! Ellers har jeg ikke så mye tips. Men temperaturen der er nok nydelig!

    29. ååh.. så deilig 😀 Jeg har vært der engang, da jeg var mindre. Da kjørte vi go-cart, dykket og stod på vindseiling.. det var veldig gøy! Hør på hotellet om tips for å få mye ut av ferien 🙂 Det er jo veldig deilig å bare ligge å sole seg på stranden også da 😀 Jeg reiser til Florida i morgen og skal være der i fire uker med en venninne! Også senere skal jeg til Sicilia med familien.. Kos dere masse :DD

    30. Har vært i Grand Canaria 16 ganger! Siden du bor i Puerto Rico er det kun en 15-minutters spasertur til Amadores stranda (veldig fin turvei), eller du kan ta en taxi. Utrolig fin sandstrand, verdt å oppleve! I tillegg bør du ta en tur innom markedene i Arguineguin og Porto Mogan, det er en gang i uka. Kos deg masse!

    31. Har vært der hundre ganger, fineste plassen jeg vet om! Anbefaler dere virkelig ta dere en tur på stranden på Anfi Del Mar. Det er et suuper fint og luksus kompleks med masse aktivitetet og en nydelig strand! Anbefaler også å ta en tur til Las Palmas, mye fine butikker:) Og sist men ikke minst utelivet i Playa Del Ingles. Ikke så veldig mye liv i Puerto Rico, men i Playa er det blant annet partyring, veldig artig:) GOD TUR!!

    32. Wii, det blir nok en herlig uke! Har leilighet på et hotell som heter anfi del mar, så har vært på gran canaria utrolig mange ganger! Fra puerto rico tar det bare fem min med taxi til dette hotellet, og jeg kan med hånda på hjertet si at dette er rene paradiset 🙂 Dere må virkelig ta turen hit! I tillegg anbefaler jeg virkelig amadores-stranden. Her er det også helt nydelig!
      Kos dere masse, og nyt ferien 😀

    33. Wii, det blir nok en herlig uke! Har leilighet på et hotell som heter anfi del mar, så har vært på gran canaria utrolig mange ganger! Fra puerto rico tar det bare fem min med taxi til dette hotellet, og jeg kan med hånda på hjertet si at dette er rene paradiset 🙂 Dere må virkelig ta turen hit! I tillegg anbefaler jeg virkelig amadores-stranden. Her er det også helt nydelig!
      Kos dere masse, og nyt ferien 😀

    34. Purto Rico er egentlig ikke så veldig fint, i alle fall ikke stranda, men det er ganske nært anfi del mar som er et kjempefint anlegg med en kritthvit strand og egen beach club 🙂 Amadores-stranda er også bra, selv om Anfi del mar er aller finest.

    35. Lite party i Puerto Rico, desverre, men ta bussen til Playa del ingles, det tar max en halv time tror jeg, og DER ER DET SYYKT FETT! Tok selv bussen fra Puerto Rico til Playa del Ingles da jeg var der, og det gikk supert. (om ikke går det alltids taxi hele døgnet, og det er ganske billig!)
      Alle nattklubbene på Gran Canaria ligger på en plas, tror det kalles “grotten” på norsk, men bare spør etter Grabbarna Grus, Pasha eller China white, så vet alle hvor det er 😀
      Puerto Rico er kjempefint, men du kan ikke være på Gran Canaria uten å besøke Amadores stranda! Du kan gå til Amadoresstranda, fra Puertorico, du bare følger strandpromenaden på den høyresiden når du ser mot sjøen! Google it! det er kjempepent der!!

    36. var der i påsken, det er kjempefint der! dere burde bli med på en partybåt med Pacha. De har en “sjørøverskute” som dere kan bli med på, koster rundt 30 euro(det varierer) og da får dere gratis drikke på båten og t-skjorter, og så er det drikkeleker og lignende på båten 🙂 det er veldig gøy! Går også an å kjøre bananbåt, vannscooter og lignende fra båten. Ellers burde dere bli med på barrunde med Pacha, der dere er med på en gruppe som går fra bar til bar og sånn, det er også ganske gøy!

    37. Jeg har vært der mange ganger, det er utrolig fint der! På shoppingsenteret er det en utrolig god restaurant som heter “Great Slow Boat”, Anbefales. Kos deg!

    38. Åh, noe så herlig! Jeg har selv vært i Gran Canaria, men jeg var på San Augustin. Men om du aldri har vært i Gran Canaria før har du mye å glede deg! Det er så utrolig fint der og fint vær omtrent hver dag 🙂

    39. Dere burde virkelig besøke den nydelige stranda Amadores, og spise på Steak House i første etasje på shoppingsenteret i Puerto Rico! Der har de utrolig god biff og annen herlig mat! 🙂
      Masse god tur! Kos dere masse! 🙂

    40. Så heldig!! Blir ikke noe syden på meg denne sommeren, dessverre. Men jeg har vært på GC utallige ganger og mange av de gangene i Puerto Rico 🙂 det er sykt fint!
      Hvis du er glad i indisk burde du sjekke ut Mem Saab som ligger i Anfi del mar. Viiilt god tikka masala og naanbrød, får helt vann i munnen nå haha 🙂

    41. sjekk ut reasturanten Pluto på Puerto Rico senteret, og gå strandpromenaden fra Puerto Rico stranden til Altamar!:) Puerto Rico er veldig fin

    42. Jeg reiser også til Puerto Rico neste onsdag fra bergen! kanskje vi forhåpentlig møtes og kan dra ut en tur!

    43. Anbefaler og dra til Sioux city! det er en liten cowboy by, og det er flere filmer som har blitt spilt inn der. Det er super koslig, og det er mange show med cowboy’er og indianere, og folk som slår med pisker. Plassen ligger i Playa del ingles / Maspalomas og er en 20-30 min kjøring fra Puerto rico. Det er pluss en slags dyrebutikk der, der du kan se røyskatter, albino krokodille, grønn krokodille, slanger, albino kangeroo, hester og kuer. ANBEFALEST VIRKELIG

    44. Det er ikke noe spesielt, men hvis du ta på blank neglelakk og dypper neglene ned i sanden får du sandkorn på neglene som sitter fast:)

    45. Puerto Rico er helt fantastisk! perfekt faktisk! har vært der 8 ganger, de 8 siste årene, så det sier litt 🙂 Men ja, du må prøve en speedbåt som heter Big Red! Den anbefaler jeg virkelig!!! Den holder til på den ene stranden, ikke Amadores-stranden, men den andre 😀 Ellers må du prøve vannscooter osv..!

    46. En venn av meg er på Grand Canaria nå, og hun skal være der i to uker til! Kanskje dere treffes? Kos dere masse :):)

    47. Digger designet ditt Andrea! Kos deg masse i Gran Canaria når du drar! Jeg har aldri vært der, men jeg vet at dere alltid finner på noe gøy å gjøre der 🙂

    48. Jeg har vært på samme sted som du skal 🙂 Mitt tips er egentlig bare å besøke strendene, sole seg masse og ha det gøy! Det er ikke så sykt mye bra shopping som jeg husker

    49. Har vært i Gran Canaria hvert år siden jeg var i en alder av 3, og nå er jeg er snart 18 år.
      Dere burde oppleve Amadores stranden! Helt fantastisk! Det går en vei fra Puerto Rico og rett bort til stranden, veien går på sjøsiden, og dere kan ikke unngå å finne den 🙂
      Dere MÅ også på senteret midt i Puerto Rico på kveldstid. Helt fantastisk mat og kjempebra nattklubber med god service og godt mannskap om jeg kan si det sånn! Nydelige gutter står å hiver dere inn på klubbene deres. Kos dere girls

    50. Å herregud, kunne sikkert ha skrevet en hel bok om ting å gjøre der nede! I fjor bodde jeg på Gran Canaria i et år. Gikk på norsk skole og bodde der sammen med familien! Har utroolig mange minner derfra nettopp fordi det er så mye gøy man kan gjøre!
      Når det kommer til restauranter anbefaler jeg dere å dra til Maspalomas, der er det mange fine restauranter! Min absolutte favoritt er restauranten kalt Sushi Mex. Der har de sushi(som jeg ikke liker da, men det vet jeg du gjør) og en helt sykt god kylling og ris rett. Ellers er det god mat overalt!
      Utenom festing på Puerto Rico senteret er det maasse gøy å gjøre, men det kommer jo an på hva dere vil! Finnes både badeland, dyrepark, treningssentre, markeder, bowling og tivoli, fine tur/joggeplasser og mange fine utsikter fra fjellene.
      Det finnes faktisk utrolig bra shopping der nede også, kan godt forklare nermere hvor de beste shoppingstedene(og andre steder på GC) er på mail:[email protected]. 🙂
      Noen ting man kan gjøre ved de fleste strendene er vannscooter, parasailing(sykt gøy!!), bananbåter og andre sånne typiske strandting. Også anbefaler jeg dere å ta dere en tur til både stranden Amadores og til stranden Amfi! De ligger på hver sin side fra Puerto Rico men er virkelig verdt å besøke!

    51. du burde glede deg kjempe masse! er et kjempe fint sted med hyggelige mennesker.. jeg var i playa del ingles, og en tur i porto rico og de har kjempe fine strender <3 spesielt den i porto rico, med sand fra sahara ørkene ( ellno ) kos deg masse <3

    52. Har vært der 2 ganger. Helt vanvittig fin plass 🙂 ingenting å klage på. Men pass deg for dem som står og er litt innpåtrengende når det gjelder salg av klokker og armbånd.. Det er en del av dem, og hvis du først prøver noe av det de selger, så får du det ikke av hånden din og må dermed betale for det selv om du ikke likte det. Hehe, men det er sikkert ikke bare vanlig i gc 🙂 Ha en strålende tur!

    53. Det er ikke særlig fint i Puerto Rico, og heller ikke mange festplasser. Hvis dere vil feste bør dere reise inn til Maspalomas og Playa de Ingles. Der finner dere skandinaviske utesteder, hvor det jobber norske og svenske osv. Ganske kjekt der 🙂 Ellers burde dere ta taxi eller gå på strandpromenaden bort til Amadores stranda, for den er sykt mye finere enn den i Puerto Rico.. En annen fin og litt mer luksuriøs plass dere kan dra er til Hjerteøya, på Anfi-anlegget. Det er litt dyrt der, men det er ganske fint.. Kan leie solsenger, hvor du får eget håndkle. De har god mat, og lager drinker og serverer deg med solsenga! 🙂 Var i Puerto Rico i påskeferien! Vellykket tur. God tur!

    54. Vært i Puerto Rico 9 ganger.. Hehe. Festingen er for det meste i Maspalomas og Playa de ingles, men så mye gode resturanter i Puerto Rico! Det er ett rødt senter der, som jeg tror heter “shopping center” for min del kaller jeg det bare det røde senteret haha.
      Hvis du er glad i å gå tur er turen over fjellet og ned til Arguiniguin (elns) en av de beste som er. Det er også et stoort marked i Arguiniguin(?) hver tirsdag. Ikke alltid du finner noe, men det er alltid gøy 🙂
      Kos deg!

    55. Hei Andrea 🙂
      Gran Canaria er et vakkert sted 🙂
      Puerto Rico er kjempe fint, gled dere! 🙂
      Har vært der en håndfull ganger og søker alltid tilbake dit 😀
      Fem kjappe og enke reisetips:
      1. Bruk safen på hotellrommet til å oppbevare alt av verdisaker – fra pass til smykker og annet av verdi. Utrolig kjipt om noe skulle bli borte i løpet av turen.
      2. Annbefaler standa fremfor bassenget – de klorer bassengene sterkt og vi har opplevd flere ganger å blitt “forgiftet”; magevondt, oppkast og diare osv. i to/tre dager før det gir seg.
      +ikke forlat beger og verdisaker ved solsengene på stranden for en dukkert eller lignende, spørr heller om noen kan se til tingene deres mens dere bader, eller bad på omgang. “lommetyver” på standen er å komme over.
      3. Ikke drikk vannet i springen på hotellrommet, da det inneholder andre typer bakterier enn de vi har i Norge. Det er ikke farlig, men man kan oppleve å bli litt “groggy” i kroppen. Kjøp vannflasker i butikken og ha de i kjøleskapet på hotellrommet 🙂
      4. Om dere benytter dere av taxi, så avtal prisen på forhånd, altså før dere setter dere inn. Hvis ikke kan dere oppleve å måtte betale mye, selv for en kort tur. Og ikke betal før dere er fremme, da kan man oppleve å bli satt av før man egentlig skal.
      5. Annbefaler ikke å leie seg to-hjuling; moped, scooter, osv., om det er første gangen deres i Puerto Rico. Kjøremønstret og kjørekulturen er helt annerledes der enn mange andre steder. Samt at det man får leid er av ymse kvalitet.
      God tur!
      Kos dere masse 😀

    56. Jag har hus där och har varit där 3 ggr per år sedan jag var liten och det är verkligen fint där. Stranden som finns i puertorico är jätte fin och det finns massa aktiviteter man kan göra som att åka vattenskoter mm. Sedan kan du åka närmare LAS Palmas där det finns mer klubbar och jätte fina stränder. Hoppas du får de bra! Kos deg :*

    57. Hei. Jeg var i Puerto Rico for to år siden. Mye sultne katter å se og skittent i gatene. Synes stranden var grei, men ikke en “fin” strand som du sikkert ser for deg. Og ikke forvent mye av shoppingen. Men god mat var det. Pass på dere selv der nede, man vet aldri når det kommer noe ekstra i glassene deres. Men ellers er det en fin plass. Kos dere!

    58. Åhhh minner <3 var der i mars. Litt impåslitne folk enkelte steder, og delfinsafarien var bare dum, men eller er det flott der nede 🙂

    59. Jeg og kjæresten hadde egentlig bestilt en tur til Puerto Rico nå i sommer, men vi endret bestillingen så nå drar vi til Rhodos istedenfor 🙂 Men Puerto Rico er veldig fint, så dere vil nok kose dere masse!

    60. Julie får nyte siste tiden i frihet før hun skal i fengsel for tyveri og svindel ja. Lol at du henger med henne..

    61. Så heldig du er! Vi reiser dit hvert år om vinteren, men vi er på nabostranden Amadores. Absolutt verdt å besøke, den er utrolig fin og det tar deg kanskje 5-10 minutter å gå, og så 3 minutter med taxi. Bare følg veien som går langs sjøen. Den starter med havnen/kaien. 🙂 Kos deg masse!

    62. Du burde ikke være på den stranden som er avbildet fordi den er veldig ekkel, dra heller på Amadores stranden som er rundt neste sving. I porto rico er det ikke veldig mye shopping, i hvertfall ikke i sentrum der du skal være. Du burde også dykke en dag, jeg gjorde det og det var veldig gøy! De er veldig profisjonelle der og hele opplevelsen var veldig bra. Det er ikke så mye festing der heller.

    63. heldige deg! 😀 jeg var der i vinterferien og det er utrolig mye bra shopping der. Hvis du reiser til meloneras så er det mange seriøse merkebutikker. (lacoste blant annet) Rett utenfor Las palmas er det også et gigantisk senter som heter El mirador. Der har de pull&bear, primark, springfield,zara og Blanco. Det er i tillegg sykt billig i forhold til hjemme! 😀

    64. Vært på GC en del ganger, kjempefint! Anbefaler Amadores-stranda på dagtid. Harleys på Puerto Rico senteret slår heller aldri feil. Ta også taxi til Anfi Del Mar for å ligge på det nyyyyydelige området med importert sand og flere skandinavere. Gå rundt på området der og ta taxi hjem på 3 minutter.

    65. Håper dere får kost dere masse. Amadores er absolutt den fineste stranden. Anbefaler også Harleys på senteret i puerto rico. Kjempe koselige mennesker, garanterer at du får en bra kveld der 🙂

    66. puerto rico er fantastisk!! dere kommer til å elske det.
      hvis dere skal på shopping anbefaler jeg å ta turen inn til Las Palmas. STORT shopping senter med ALLE merker og billig kjeder 🙂
      playa del ingles er 10-20 min med taxi unna som er virkelig party stedet på øya.
      amadores er en fantastisk strand som ligger 5 minutter unna med taxi i forhold til der dere skal sove. ( i følge bildene )
      altså det er bare til å glede seg, dere blir forelsket i øya!

    67. Dere burde ta dere en tur til markedene som er tirsdag og fredag(tror jeg). Det går båter, og turen tar kun 15 min eller noe. Fantastiske mennesker, og såå mye god frukt!!

    68. Er ikke like fint i Puerto Rico som på bildene. Burde gå til Amadores langs strandpromenaden. Er en kort og kjempefin tur:-) Ha en fin ferie!

    69. hei, jeg har vært i grand canaria 12 ganger, og vi pleier og ta noen turer innom poerto rico for og shoppe billige bikinier osv… vi bor på Anfi del mar, det beste hotellet som finnes i gran canaria! lover!!! Men som mange andre sier så er ikke stranden noe bra i poerto rico, sykt ekkel egentlig. dra på anfi stranda, den er mye bedere en amadores stranden! sanden er mye bedere der, sengene også!<3 kos deg!

    70. dere bør reise på water sports, som dere ser reklame for over alt nesten! Det ligger nede ved stranden ute med bryggene på en måte i Pureto Rico. Det er syykt morsom. Dere får kjøre tube, paraseiling, og vannscooter… litt dyrt , men det er definitivt verdt det! Vannscooter er trolig noe av det morsomste jeg har gjort i hele mitt liv, så om dere ikke vil i lufta eller på tube, så kjøp sånn vannscooter safari greier! da får du låne en vannscooter i 1 eller 2 timer og du kan kjøre rundt hvor du vil omtrent. Det skal jeg garantert gjøre neste gang jeg skal dit! 😀 og dere bør ta dere en tur til amadores stranden! heelt ubeskrivelig digg!

    71. Hei!
      Jeg har hvert der 9 ganger, det er DRITT fint der!
      Du er så heldig, Gled deg det er mye å gjøre der.

    72. I Maspalomas har de mange fine butikker og mye designerbutikker. Vil dere shoppe så vil jeg også anbefale på det sterkeste at dere kommer dere til Las Palmas og drar på kjøpesenteret Las Arenas. Veldig stort kjøpesenter med mange fine butikker. Primark, Marks & Spencer, Zara, Adidas, Nike Store, +++++++ Jeg handlet latterlig mye der 😛
      I Maspalomas (ca. halvtime unna Puerto Rico) har de også en helt fantastisk resturant som heter Grand Italia (må testes ut). Fantastisk mat, service og stemning! Jeg og samboeren endte opp med å spise der hver dag i 3 uker!!! STOR meny med ferskvarer! 😀
      Håper dere får en flott tur. Gran Canaria er en flott øy med mye å by på 😀

    73. Stikk innom Amadores. Super strand og mange koselige resturanger 🙂 kun 1km i retning Mogan 😉

    74. Stikk innom Toro Bravo en dag dere er der, en populær restaurant med fantastisk mat, super service og greie priser. Ligger i nydalen i/ved et lite kjøpesenter, helt verdt turen! Var der selv 3/8 dager der i fjor, hehe 🙂

    75. Du bor ikke så langt vekke fra en http://amadoresbeachclub.com/no/ AMBEFALER DEG HELT SYKT Å DRA DIT!, du vor bare en sving fra standen om jeg ikke tar feil, har hus så dette er det stede jeg gleder meg mest til å dra til hver eneste gang.
      Amadores stranden er en av de reneste og fineste (kjekk ut nettsiden deres).
      Jeg ambefaler deg også og ta en tur in til las palmas, i gamlegaten (hovudgaten) hvor de har nok så god shopping. De har fantastiske frossen yogurt plasser og koselige caffeer.
      De har butikker med noen av de kjente merkene og vanlige butikker du vil finne i GrandC + Sephora og alle de kjente sminkemerkene som da ligger i et senter. Turen med bil tar ca 45 min fra der du bor.
      Det er også et senter som har plant annet primark som mange ønsker ofte å gå på, dette senteret ligger på veien til las palmas, så det passer fint å dra innom før eller etter.
      Husker ikke navnet til senteret og men viss du ønsker mer informasjon om treningssenter, byer, plasser du ikke bør dra til, shoppingsentre og steder, spa osv så er det bare å kontakte meg via bloggen min. bare skriv en kommentar og jeg skal prøve å hjelpe så godt jeg kan <3

    76. Puerto Rico er en veldig typisk turistby … Med masse butikker hvor man kan kjøpe fake ting osv. Det ligger et “kjøptesenter” et sted der, men vet egentlig ikke hvor mye av det som selges i de butikkene er ekte eller fake. Det beste er egentlig å være på hotellet og på stranden 🙂

    77. Hei, jeg digger deg og elsker deg!
      Kunne du være så snill og svare meg på en ting?! Vær så snill:
      Hva heter videoredigeringsprogrammet du bruker?:)

    78. Jeg var på det hotellet i 2010, hadde et kjempefint opphold! <3 Men ble litt skuffet over sengene, de var veldig harde å ligge på. Men ellers, var det kjempefint! 🙂 Anbefaler virkelig å besøke en dyrepark i Las Palomas som heter Palmitos park! <3 Det var kjempemorsomt! <3 Elsker bloggen din! <3 Litt sen kommentar, haha 😛

    79. Hei lurte på om du kunne forklare mer om kor du va i grancanaria? og kor e det beste feste plassene osv :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg