HOVEFESTIVALEN

Hei!

Ååå, enda en god nyhet, haha! Da har jeg fikset pass til Hovefestivalen og jeg drar sammen med Bjørn Erik, Fanny og Julia. Rekker ikke være der alle dagene siden jeg er på Gran Canaria til 3 juli, men kommer til å reise opp tidlig den 4. Da får vi hvertfall to dager der  Har aldri vært på Hove før men det virker helt fantastisk gøy, guuud som jeg gleder meg! Vet feks at Anna, Martine og Sophie også skal dit så det skal bli gøy å møte de der ♥  

Hovefestivalen 2013 from Hove Festival on Vimeo.

Ser det ikke morsomt ut? Regner med at flere av dere også skal? Vil gjerne at dere som har vært der før deler opplevelsen deres  

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

21 kommentarer
    1. Syntes at det er sykt kult syndet er mange kjente bloggere som kommer dit når jeg bor i nærheten 😉

    2. En venn av meg hadde campingplass/billett (altså at man sover der). Hun ble voldtatt. Dette skjedde også med en annen jente. Så vær forsiktig! Ikke bli heeelt drita/borte. Kos dere masse 🙂

    3. Hove er en helt fantastisk opplevelse, noe av det beste jeg har opplevd! Skal i år også, på Verdens Ende campen. MYE bedre camp enn festivalcampen som rett og slett bare blir eklere og eklere for hver time som går der inne.. Verdens Ende er mye ryddigere, ved stranden, det er ordentlige toaletter der og finne uten milevis av køer, og litt roligere i 4-8 tiden på morgenen, noe det ikke er på festivalcampen!
      Bare husk på når dere drikker, hold dere sammen og pass på hverandre! Et annet tips jeg og venninna mi gjorde i fjor, var å ikke drikke før konsertene, eller drikke minimalt før konsertene, så holder du og vennene dine seg trygge i de store folkemassene, og dere husker alt som er verdt å huske av musikken dere vil oppleve, så kan dere heller drikke etter alt dere vil se av konserter 😀
      Anbefaler også hvis dere skal sove i telt, ta med en liten hengelås og “lås” sammen glidelåsene i åpningen i teltet deres, sånn at hvis noen feks prøver å stjele fra et tilfeldig telt, så velger de heller naboteltet fordi de ikke kommer seg lett inn i ditt telt pga låsene! Og hvis de likevel vil rane akkurat ditt telt så blir de lagt myye bedre merke til fordi de da må kutte opp teltduken osv, og da kan de bli tatt/hindret om du skjønner. Det funka skikkelig bra for oss i fjor iallefall.

    4. Vel, jeg bor rett ved så er tradisjon for meg å reise dit 🙂 Har campa der 2 ganger før, i fjor orka jeg ikke dra, så dette blir min tredje gang på campingen. Har vært der hvert år siden 2008. Det er helt sykt der borte, festivalen i seg selv er fantastisk om du er edru eller ikke, men selve campingen må jeg anbefale å drikke på..Sist jeg var der drakk jeg ikke, og jeg var helt ærlig LIVREDD og reiste hjem haha. Om dere skal sove på festivalcampen må dere prøve å telte på Camp Sommerfugl, Camp Sør eller Camp Smørøyet, er der det skjer! Siden dere kommer så seint tviler jeg veldig på at dere får plass tho, men kan være greit å ha telt litt unna og heller bare drikke på de mer sentrale campene 🙂 Jeg og så og si alle jeg kjenner blir ihvertfall å finne på Sommerfugl i år, vi reiser ned dit med teltet den 30 da Hove-vorset begynner!

    5. ååå jeg skulle egentlig til hovefestivalen i år også , men så kræsjet det med syden turen 🙁 kunne ha møt deg<3
      kan du ikke dra neste år også ? 😀 <3

    6. Hove er helt ubeskrivelig fantastisk 🙂 Vært der de 3 siste årene, bor en time unna. Beste sommerminnet du kan få deg 🙂 GLEEEED DEG!

    7. Tredje året på rad jeg er der, og det er virkelig verdt turen! Som en av kommentarene over- ikke drikk så mye før konsertene, ikke bare av tryggheten og hukommelsen, men fordi det er helt forferdelig å skulle stå der og kun tenke på blærekapasiteten. Og sett gummistøvler og dopapir øverst på pakkelisten- da er du sikret en fantastisk festivalopplevelse 🙂 Og pass på drikken din da du ikke vet hva folk kan helle oppi. Venninna mi og jeg brant oss på dette da vi ble kjent med et par andre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg