SVERIGE

Heyhey!
Beklager den dårlige bloggingen i det siste.. Har rett og slett vært på farten heletiden siden jeg kom hjem også har hatt besøk av en person hele helgen. Nå er jeg på hytten vår i Sverige og skal være her til torsdag med familien. I morgen skal vi besøke mormor, hun har kommet på et sykehjem fordi hun har Alzheimer.. Utrolig trist, Alzheimer må være en av de jævligste sykdommene. Men gleder meg kjempemye til å se min søte mormor igjen <3

Ellers kan jeg jo fortelle dere litt om mine planer fremover! Kommer hjem fra Sverige den 18 og så er jeg hjemme frem til 23. Juli. Da drar jeg til Frankrike i fem dager og besøker Maria. Etter Frankrike er jeg hjemme en dag og så bærer det avgårde til Marbella med verdens beste jenter. Gleder meg utrolig! Etter Marbella er jeg hjemme en uke og så skal jeg og Julia tilbake til GC i to uker siden vi koste oss så utrolig da vi var der nå. Travel sommer, har masse gøy i vente og skal bli superbrun 😀 Woho!! Ellers funker ikke wifien her så det vil bli mobilblogging til jeg er hjemme, regner med at det er bedre enn ingen blogging:)

Snakkes!! :*

58 kommentarer
    1. Hvordan rekker du å dra til GC i 2 uker? Har du ikke begynt på skolen? 🙂 Betaler du for reisene selv??

    2. Jeg er utrolig lei meg for å høre om din mormors sykdom. Min far døde faktisk forrige sommer av en lignende sykdom som Alzheimers. Og jeg er helt enig med deg, disse sykdommene er ufattelig trist og jaevlige. Hvis du vil ha litt råd fra en som har vaert i samme sko; ta og bruk mye tid med mormoren din. Du vet aldri når den siste dagen din med henne er og gradvis som tiden går vil hun lide fra hukommelsestap, så ta tiden til å besøke henne så mye som du kan, Andrea. Fra en som har gått igjennom en så tøff periode, vet jeg hvor viktig det er å tilbringe tiden med de du er glad i. Jeg er igjen utrolig lei meg for å høre om dette. Skulle ønske disse sykdommene kunne kureres…
      Håper du får en fortsatt god sommer, Andrea! Det fortjener du.

    3. Så leit med bestemoren din.. :/ Sender varme tanker! Bra at du bruker litt tid på bloggen igjen (endelig!), håper du fortsetter, det er jo så spennende med reiseblogging!! Savnet det i GC, da var blogginga på bunn, selv etter du sa du skulle blogge enda mer..

    4. Mormoren min har alzheimer, og det er ikke barebare. En av de jæveligste sykdommene? hvordan har du hjerte til å si noe sånt? mormoren min sitter på et hjem for de med alzheimer og vi får ikke komunisert med hun i det hele tatt, du vet ikke hva du skal gjennom. men du burde ikke si at det er den jæveligste sykdommen, mormor er vakker<3 og de er mennesker de også så plis voks opp og behersk deg litt

    5. Så utrolig trist med mormoren din 🙁 Hørtes deilig ut med så mange utenlandsreiser:)
      Kan du ha en spørsmålsrunde igjen snart? Eller begynne med ukens spørsmål?

    6. “Med jævligste sykdom”, mente hun da ikke at Mormoren hennes er stygg og slem og fæl. Hun sier ikke at personen Mormor er jævlig. Hun sier at sykdommen er jævlig. Det er en vesentlig forskjell!! For sykdommer kan være jævlig og vanskelig, trist og vondt. Jeg vet godt hvem Mormoren til Andrea er fra barndommen min. Og Mormoren er ei herlig dame og det er vanskelig å se på at en sykdom for et så stort tak på en person. Jeg er enig med Andrea at Alzheimer kan være en jævlig sykdom. Jeg synes også kreft, parkinsonlidelse, psykiske lidelser og andre alvorlige sykdommer kan være jævlige. Det betyr absolutt ikke at jeg misliker personene med sykdommene, men sykdommer må være lov til og ikke like!!!!

    7. Tror det er “hun” som må vokse opp og beherske seg litt 🙂 for hun skjønner tydeligvis ikke forskjellen 🙂

    8. “Kjempebrun og superduper-tan <333". Jeg gleder meg til type 5-10 år frem i tid, når huden din er skrukkete og ødelagt. Du kommer til å se ut som en 60 åring når du er 30, haha. Kult ass

    9. Mormoren min døde av Alzheimer for snart fire år siden. Det er som du sier, helt jævlig å se en person du er så glad i forsvinne på den måten. Bare besøk henne så mye du kan den tiden som er igjen, jeg gjorde den feilen og dro nesten aldri på besøk, av den grunn at det var for vondt. Og en dag var hun borte. Det er ingenting jeg angrer mer på.

    10. Oi.. så utrolig trist andrea, håper det går bra med deg og mormora di fremover og at dere fortsatt får fine minner sammen. Når livet til besteforeldre begynner å gå ‘galt’ om jeg kan kalle det det, så er det utrolig trist. Mistet selv bestefaren min av kreft for 3 måneder siden imorgen, og sover fortsatt med skjeftet hans når jeg legger meg. Savner han kjempe mye og det er hardt, men håper på at mormora di får bra behandling og klarer seg fint i mange år til! Aldri gi opp håpet Andrea jeg ønsker deg alt godt. <3

    11. Jeg vet hvordan det er å ha familiemedlemmer med alzheimers. Bestefar døde i januar av det, og flere i familien begynner å få det!

    12. Åå, så utrolig trist å høre om mormoren din…❤ Du har utrolig mange planer for sommeren!!! Du er så heldig som får gjøre alt det der!! Misunnelig❤ Rekker du alt før skolestart?

    13. Hug for you and Grandma, I’ve known several with that and talked to them and seems that with patience, one can still have a good conversation and visit, take good care and have safe travels sweetie.

    14. Så trist å høre det med mormoren din :`(
      Høres ut som noen fantastiske reiser. Jeg lurte bare på hvor du skal bo når du er i Marbella? 🙂

    15. Alzheimers er jævlig. Moren min fikk sykdommen i slutten av 50-årene (hun er nå 63), og det har vært veldig tungt å være vitne til hvordan hun har forandret seg de siste årene 🙁

    16. Huff så trist! morfaren min hadde og det, hater at det finnes sånne grusomme sykdommer i verden!! Sender masse varme tanker! <3

    17. Det at du airbrusher huden på bildene dine er faktisk så forferdelig stygt, og det vises så utrolig godt at du gjør det også.

    18. Dear
      This is Mary from Sheinside,i sent a lot of eamils to you,but no ansers until now.
      I just want to let you know that your new package had arrived at the post office.
      could you please pick up it from the post office ,or if you have no time you can ask the postman to keep it until you have time to get. Reply me ,okay?

    19. kan du lage et innlegg om de runwaydreamz shortsene du liker best? av alle shortser liksom, og helst en av de nærmeste dagene? pliiiiiiiiiiiiiis

    20. Skolen starter 15 august – og hvis du skal på ferie i to uker reiser du fra plassen din? Skal du ta friår? Påbygg eller hva skal du?

    21. Trene da? Spise sunnt? Var det bare for og få sommerkroppen 2013 eller?? Også ferdig med det når sommeren er her? Du kan ikke kalle deg sunn og sporty når du bare har trent og spist sunnt i noen måneder…..

    22. Utrolig trist med mormoren din;( Helt klart en forferdelig sykdom!
      Men du må kose deg masse i sommer, heldig som skal så mye!
      Og denne “personen” du hadde besøk, kan det vere personen du har tweetet om? Kanskje en ny kjæreste? Jeg bare spekulerer, men siden om det hadde vert en vennine hadde du vanligvis sakt navnet:);)

    23. Så trist.. 🙁 Håper hun holder seg oppegående å nokså klar så lenge som mulig!
      Skal du ikke gå på skolen neste år?

    24. Alzheimer er en fæl sykdom. Det går gradvis, og til slutt er korttidsminnet totalt forsvunnet. Man husker det som skjedde for mange, mange år siden. Språket forsvinner også etter hvert. Det gjør vondt å se noen man er glad i gå tilbake til barndommen.
      Det er deilig å gjøre hyggelige ting om sommeren 🙂

    25. Hei, har sendt deg en viktig mail. Kan du være så snill å lese mailen, emnenavnet er likt på mailen som navet her.
      Takk

    26. Jeg vet hva du må gjennom nå med mormoren din, for meg endte en slik tid for bare ett par uker siden med min farmor. Jeg slet med å gå på besøk for jeg ville ikke se farmoren min annerledes enn slik jeg vokste opp med henne. Men jeg angrer ikke på noe annet mer enn at jeg ikke besøkte henne mere. Hvor langt hun er kommet med sykdommen sin vet jeg ikke, men jeg vil råde deg på det sterkeste for deg selv at du besøker henne så mye som mulig, spesielt i ferien nå. Skulle hun være langt uti prosessen og du reiser rundt å fester og kommer hjem til en mormor som ikke lengre er der skal jeg si kommer til å angre for livstiv!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg