VERDENS ALLER BESTE<3

Tenkte å dedikere et innlegg til den personen som betyr alt i verden for meg, nemlig søsteren min Madicken ♥ Vi har virkelig hatt våre oppturer og nedturer i løpet av tenårene, det gikk faktisk et år hvor vi hatet hverandre og ikke snakket sammen i det heletatt. Etter det ble vi bedre venner og egentlig ganske tilfeldig bestemte vi oss for å flytte sammen. Var vel siden begge ville flytte hjemmefra og ingen av oss ville bo alene. Siden vi har hatt våre dårlige tider var det jo ganske interessant om det skulle gå bra eller ikke, men vi tok sjansen. Det er jeg så UTROLIG glad for den dag i dag, for det at vi flyttet sammen må være det beste valget jeg har tatt. Vi har kommet så utrolig nærme, blitt verdens beste venner og snakker om alt sammen. 

Madicken er der alltid for meg, uansett situasjon, sted og tid. Hun er kanskje den eneste personen jeg vet alltid ville stillt opp for meg uansett hva og ofret alt for meg. Kommer med så mange gode råd og får meg alltid til å føle meg tusen ganger bedre. Jeg er så utrolig heldig som har en så fantastisk søster og bestevenn, hvor glad jeg er i henne kan ikke beskrive med ord. Jeg elsker deg såå masse, verdens beste søster. Takk for at du er du 

Bebissene våre ♥ Lovelovelove u!

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

35 kommentarer

Siste innlegg