RIVER ISLAND

Hola fra Gran Canaria!

Vi gjør så utrolig lite om dagene at jeg ikke finner noe å blogge om, haha. I dag har vi ligget ved bassenget, spist lunch, slappet av på hotellrommet og nå er det middagstid. Går i det samme hver eneste dag, bortsett fra de dagene vi drar ut! Merker jeg er litt sydenlei nå i og med at dette er min 3 sydentur i sommer.. Orker nesten ikke sole meg mer, haha. På onsdag får jeg besøk her nede så det gleder jeg meg veeldig til♥ ♥ ♥ Fikk låne Julias bikini i dag fra River Island og den er sååå fin, de har utrolig mange fine nå:

Link HER ♥

102 kommentarer
    1. Er så sykt at du har hatt innlegg om kropp- press osv. og så legger du ut slike bilder. Altså…virkelig? du skuffer. savner den gamle andrea.

    2. Enig med mange over, du har “nettopp” skrevet en langt innlegg om kroppspress, også legger du ut dette. Greit at du vil ha bekreftelse som du skrev, men det virker ikke som du syns du ser stygg ut akkurat…En fantastisk kropp har du ihvertfall, veldig misunnelig må jeg innrømme 🙂

    3. Dere som klager, hvorfor skal dere ikke bry dere om hva som hun synes er viktig, men om hun legger ut noen bikinibilder, fordi hun vil vise en fin bikini, så skal dere plutselig gå imot henne?Ja, kanskje hun motsier seg selv men det er hennes blogg!

    4. Istedenfor å se på bildene som noe som ødelegger selvtilliten, ville jeg heller sett på det som motivasjon! Andrea har jobbet for kroppen sin, og fått resultater.. det motiverer meg iaf! 🙂

    5. Hei!
      Ser at puppene dine har vokst, har du tips med mindre du har tatt silikon. Hahaha, jeg trenger tips hvis ikke:) og du har smashing kropp! fyfaen så sjalu jeg er!!

    6. skulle øsnke jeg var din bikini overdel <3
      og til dere som skriver at andrea snakker mot seg selv... hva om hun legger ut bilder av den fine kroppen hennes FORDI det er kroppspress? norsk ungdom søker godkjennelese på at de er fine, og derfor legger de ut slike magiske bilder.
      det er en ond sirkel, folkens! fe

    7. Jeg må si meg enig i flere av dem over.. du har forandret deg, ja jeg mener personlig.. bloggen din osv.. det er normalt å forandre seg JA. Jeg føler du har blitt mer selvopptatt og litt mer spydig hvis jeg skal si det. men du virker greit ut, men syns bare det i forhold til andrea for 1-2 år siden. men hva vet vel jeg? kjenner deg jo ikke.. er bare inntrykket jeg har fått;) xx BTW PLIS SI TIL FANNY HUN MÅ FÅ FINGEREN UT Å BEGYNNE Å BLOGGE IGJEN

    8. Det er dere som lager det jævla kroppspresset!!! Altså hallo, hvis alle får lov til å legge ut den kroppen de har uten at folk går i mot en så blir det ikke noe kroppspress, hvis alle legger ut bilde av kroppen sin så vet alle at folk ser forskjellige ut! Så herregud, hvis hun hadde vært overvektig så hadde dere som kommentere nå sakt isteden for “åååh, du er modig” “nydelig kropp” “wow, skulle ønske jeg var som deg” men når ei med fin kropp legger ut er det 3.verdenskrig på gang. La nå jenta blogge det hu vil, og liker dere ikke det så leser dere ikke den.
      Takk for meg!

    9. Jeg syns du legger ut veldig mange bilder av deg i både bikini og i magetopper. Syns det er litt vell lettkledd.

    10. Vad heter modellen på din Michael Kors vinter jacka? Skulle vara glad ifall du svarade, letat som en galning i Sverige:)

    11. Slapp av jenter, hun skal vise frem en bikini OG er i syden hvor man konstant går i kun bikini. Da er det helt vanlig å vise kroppen, og too bad at dere føler et kroppspress men sånn ser kroppen hennes ut og sånn er det bare.

    12. Haha drit i de som sier at du lager kroppspress, eller ødelegger for jobb. Jeg kaller dette såkalte “kroppspresset” for MOTIVASJON! Det frister ikke så jævlig å spise dritt når man kan se så bra ut!

    13. hei jeg lurte på når du skal bytte tapehåret? sliter det veldig mye på håret? eller føler du at håret har blitt bedre nå? kan du lage et innlegg om det plzzzz. hadde vært kjempe snilt fordi jeg vil vite litt om de t?

    14. kjempe fin bikini!!
      jeg skal til puerto rico i høst også har vi tenkt oss innover til hovedstaden en dag. Og da lurte jeg på om du vet hvordan shoppingen er der? har de abercombie ogsånt?

    15. Veldig flott at du er stolt over kroppen din og tørr å legge ut flere sånne bilder all respekt til det. Men tenk litt over alle tennåringsjenter som nå føler seg kjempefeite og begyner å slanke seg i altfor ung alder pga de vil bli som akkuratt deg. Men du må jo såklart ta det som et komliment at folk ønsker det, men bare tenk litt på det så det ikke blir for mye og for mye fokus på kropp og utseende 😉
      Du har en kjempe fin kropp og en hudfarge det er til å dø for, så du er super heldig! Ha fortsatt en fin ferie

    16. kan du ikke blogge om hva dere syntes om hotellet dere bor på? hva kan man gjøre der? og ta bilder slik at vi får se hvordan det ser ut? har tenkt til å bestille reise til GC snart 😀

    17. Folkens! Pupper vokser. Hun er fortsatt i tenårene. At puppene har blitt større, betyr ikke nødvendigvis at hun har tatt silikon.

    18. Hei!
      Pleier ikke legge igjen kommentar.
      Men du har en utrolig fin kropp! Som du bør være stolt over. Uansett hva noen andre sier om den. Ikke hør på kommentarer om at du har lagt på deg eller hva annet idiotisk folk finner på.
      Stå på!
      Du er sterk som klarer å blogge med alt det negative du får..

    19. må si jeg likte den gamle deg bedre.. en søt jente som egentlig ikke brydde seg så alt for mye… du var noe man kunne kjenne seg selv i.. nå har jeg ikke lyst til å lese den mer…

    20. Jeg synes det er fint at du legger ut de bildene du vil legge ut 🙂 Det er jo ikke noe du gjør for å skryte. Ikke hør på noen om de sier at det er feil, du har lov til å legge de ut like mye som en annen person! Og forresten, du er veldig pen andrea <3

    21. Ææh heldig grisen! For en kropp 🙂 Gleder meg mer til jeg begynner å trene igjen nå! Men bikini toppen så litt liten ut.. :p

    22. Hun har jo blitt eldre også da. Jeg leser dessverre ikke så veldig mange blogger, da jeg har det ganske travelt med min egen blogg. Men igjen…. jeg liker best bloggene til de på min egen alder. Om dere liker “All Natural” så er det bloggen min, he he. Men så er jeg bare 12 1/2 år da.

    23. Som Andrea har skrevet i et tidligere i innlegg så legger hun ut bikinibilder av seg selv for å få bekreftelse om at hun ser bra ut! Hadde sikkert gjort det samme selv hadde jeg hatt de puppene der!! Er ikke dette silikon, så er det vell bare noen som er jææævla heldige med looksa daaaa!!

    24. Du ser dritbra ut, Andrea! Jeg må innrømme at jeg er ganske misunnelig på kroppen din. Skal du fortsette på vgs etter ferien eller er du ferdig? 🙂

    25. haha, å lese disse kommentarene viser bare hvor tydelig janteloven er i Norge! Blir nesten flau av å være norsk.

    26. Jeg spør igjen, ettersom det hadde vært veldig fint med svar på akkurat dette;
      I hvilket program redigerer du bildene dine i?

    27. kan du bli flinkere til å svare på spørsmål?:)
      jeg lurer på en ting, når begynner du på skolen? de fleste begynner jo rundt disse tider, så er det noe annerledes der du går siden du skal være på gran canaria i to uker?
      du er veldig pen!

    28. Hvorfor skrive et innlegg om at kropspresset er så enormt i dagen samfunn, når du er en av hovedpersonen som lager det? Jeg ber deg om å tenke gjennom: Var det nødvendig å legge ut slike bilder, der fokuset er på kroppen, men ikke bikinien? Hvorfor kunne du ikke legge ut bilde av bikinen på bordet? Å hvis svaret ditt er: Fordi jeg ville at de skulle se den på! Så hvorfor ikke legge ut bilde av den modellen for det merket som har den på fra før?

    29. Sykt fitspo!! Haha, du kledde bikinien sykt mye bedre enn modellen! Skjønner ikke problemet til folk for å være ærlig.. Bare fordi hun har skrevet et innlegg om kroppspress, så får hun ikke lov til å legge ut et bilde av kroppen sin? Jeg hadde forstått meg på “hat”-kommentarene, hvis du hadde vært anorektiker/syltynn, men det her er jo sunt (!!!!) og det eneste budskapet du sprer er at et sunt og balansert kosthold med søtsaker fra tid til annen er bra for kroppen og at det her er resultatet av hardt arbeid. Du gløder jo, har sunn hud, perfekt hudfarge og en nydelig tonet kropp. Hvis det her er “kroppspress” så er det ihvertfall et bra kroppspress ihvertfall for meg fordi det får meg til å ville bli sunnere:) Stå på, Andrea, du er utrolig vakker!

    30. Jeg pleier sjelden å legge igjen kommentarer på blogger, men nå skriver jeg faktisk en kommentar til kommentarene. Hør her, jenter: Vi er noen helt grusomme vesener. Vi sier masse bullshit om oss selv og om andre, vi rakker ned på folk for å føle oss bedre, vi har fordommer mot andre jenter, vi er misunnelige, vi går opp og ned i vekt som en jojo for å oppnå en eller annen fiksjonell drømmekropp og vi overanalyserer alt og vrir om på ting for å komme godt ut av en situasjon. Kan ikke alle bare være så snill å bryte opp tunnellsynet og SLAPPE AV? Dere som sier at Andrea har forandret seg – se tilbake 2-3 år og se hvordan du var? Er du HELT den samme i dag? Det tviler jeg veldig sterkt på. Dere som sier hun har fått større pupper – var dine pupper plutselig fullvokste en morgen? Dere som sier hun airbrusher bildene for mye – WHO FREAKIN’ CARES? Jeg blir så kvalm av jenter som kun er ute etter dritt og faktisk må gidde å trykke seg inn på kommentarene, for å så irritere seg mer over et eller annet fordi de faktisk må bruke energi på å skrive det og poste det?
      Det er faktisk ikke slik at bloggere “bestemmer” hvordan samfunnet skal være. Det er faktisk helt opp til hver enkelt hva den vil tenke om sin egen eller andres kropp. Og ja, på en generell basis så er kroppspresset stort, men det er det leserene som har gjort. Ikke bloggerene. De som har fine kropper, LUCKY THEM! De fortjener mest sannsynlig å være stolte av den, og da er det faktisk ikke så ille å legge ut et bikinibildet for å vise hvordan den ser ut på henne. Så vær så snill, jeg ber bare alle norske jenter om å SKJERPE SEG.

    31. Når ble det automatisk kroppspress når hun legger ut bilder av seg selv? Det har jo null sammenheng. Hadde hun oppfordret til å ha samme kropp som henne, eller sagt hun var stygg selv osv. hadde det vært noe annet. Men det gjør hun ikke..

    32. hahaha! jeg har aldri engang sett på kommentarene på blogger før, bortsett fra denne ene gangen og må innrømme at jeg blir flau haha herregud. assa hahha kroppspress? er det virkelig mulig å skrive at det DER er kroppspress? hahah det ordet har blitt dratt såå ut av sammenheng. jeg aner ikke grunnen til at andrea legger ut sånne bilder, men jenter må da vel få lov til å være stolte av kroppen sin (uansett hvordan type fasong de har) og ikke være flau over å vise den fram. herregud jenter, skjerp dere. det er like ille å kommentere at dette er kroppspress som å skrive at hun er for tynn eller for tykk eller for stygg eller andre mulige “feil”.

    33. Kjempe fin bikini! Men underdelen var litt rar, ser ut som den “henger” liksom. Kanskje litt for stor? 🙂

    34. Dette du skrev med kropps press… Ikke vondt ment, men du bør kanskje tenke over litt hva du legger ut, og se litt tilbake på hva du har stått for, skrevet og slikt… Men det er ditt liv du bestemmer selvfølgelig selv hva du vil dele med andre. Jeg synes kanskje bare at når du legger ut slike bilder føler unge jenter kanskje litt dette med kropps press. Ikke noe av dette var vondt ment! Som jeg sa det er ditt liv du bestemmer hva du deler med andre!

    35. Ææææ herregud så fin kropp du har!! Du har virkelig den fineste kroppen av alle kjendisbloggerne:) jeg mener det helt ærlig!! Døøør av missunnelighet!!:)

    36. Må si jeg er imponert over kirurgen som som ar operert deg! De ser faktisk veldig naturlige og ekte ut, men med ett godt øye vil man jo skjønne at de ikke er ekte. Du har nok en del brystvev fra før av, og at det er noe av grunnen til ett så bra resultat! Du bør iallefall være veldig fornøyd med dem.

    37. Ugh. Jeg hadde aldri lånt bikinien til noen. Det vil være det samme som å låne trusa av noen. Veldig lite hygienisk.

    38. Jeg synes det er helt fantastisk at du er fornøyd med kroppen din, og du ser jo helt smashing ut! Det eneste er at i det siste så har bloggen din handlet veldig mye om utseende, og mye mindre av de “viktige” tingene. Husker før da jeg leste innleggene dine og jeg kunne kjenne meg igjen i det du skrev. Men nå er det ikke så mye å relatere til som tenåring. Skjønner at alle forandrer seg, og det er ikke noe negativt i det. Du kunne kanskje ha funnet en balanse mellom skjønnhet og ting som er viktigere enn bare utseende. Bare et forslag, det er jo din blogg.

    39. Kan du vennligst oppgi navnet på kirurgen som ga deg de to herlighetene der? Good work! Er så mye mer lekkert når det ser naturlig ut.

    40. du har fordandret deg så enormt, og det til det negative.. du fremstår som en selvopptatt kjerring på bloggen, og du er virkelig ikke noe å se opp til lengre. du ser veldig bra ut, men det holder ikke alså.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg