I GÅR

Hola!

I går bestemte vi oss for å dra ut. Hadde snakket med en bloggleser som het Marie på Facebook som også var på GC med kjæresten, så da bestemte vi oss for å dra ut sammen. Er jo mye koseligere å være fler også er det jo alltid gøy å møte nye norske her nede. Hun var suuupersøt og vi hadde det dødsgøy hele kvelden  Var skikkelig godstemning hele natten og vi tok helt av, haha. Danset på bardisken og fant oss en strippestang vi hadde det gøy på, haha. Fant en film som varte i 2 min på mobilen i dag av meg og Marie som danser på strippestangen, småkleint å se på i edru tilstand ja, haha. Var hvertfall en veldig morsom natt, selvom den desverre endte med litt drama med meg og Julia rett før vi dro hjem. Menmen, fikset seg i dag. Aldri så smart å ta opp ting når man er fulle, haha. Var flinke og tok bilder før vi dro OG ute- droppet å redigere de siden jeg er sliten og noen av dere mener jeg bare tør å legge ut superredigerte bilder av meg selv 😉

Kjole fra Tobi // Smykke og sko fra Zara

Noen iphonebilder! Goooodstemning   Nå skal jeg legge meg og jeg gleeeeder meg til i morgen. Da får jeg besøk her nede, blir så koselig♥

42 kommentarer

Siste innlegg