KOSELIG DATE

Heihei!

Internettet på hotellet fungerer så og si ikke, er SÅ irriterende. Prøvde å lage dette innlegget i går kveld men ga opp, og så har det tatt meg hele dagen å få lastet opp disse bildene. Tar over 1 time per bilde og nettet klikker heletiden, blæææ. Menmen, endelig kom de så da fikk jeg blogget! Koser meg masse her nede med F ♥ I går var vi i Meloneras og spiste verdens beste sushi på Sushi Mex. Helt sykt hvor god sushi det er der, beste jeg noensinne har smakt  Etter det tittet vi litt rundt i butikker før vi dro tilbake til hotellet. Meloneras er SÅ koselig, må være det fineste stedet på Gran Canaria. Alle som skal dit en eller annen gang burde dra til Meloneras- kjempefint, masse gode og lukseriøse resturanter og veldig gode shoppingmuligheter! Vet ikke helt enda hva vi skal i dag men blir hvertfall ut å spise et eller annet sted. Skal forresten hjem på lørdag om noen lurer på det 

 

Gårdagens! Kjole fra Bikbok, ring fra Ysl og veske fra Balenciaga

84 kommentarer
    1. Vi vet at han heter Fredrik, det har Julia skrevet på bloggen sin. Så du trenger ikke skrive F<3 🙂
      Du strååler om dagen, og det er moro å følge deg når du er i så godt humør! Stå på videre:)

    2. Vi vet jo han heter Fredrik da.. skjønner ikke hvorfor det er så farlig å skrive navnet hans egentlig?
      Men no hate Andrea! Elsker kjolen din, den var sykt fin!:) Kos dere masse der nede, for her er det ikke så fint vær…

    3. Jeg mener virkelig at når Andrea vil holde det hemmelig hvem hun holder på med, så trenger ikke de som på ett eller annet vis har funnet det ut, å si det til oss andre! SÆRLIG IKKE fullt navn 😮

    4. Hei Andrea. Jeg synes du er utrolig pen, spesielt akkurat NÅ! Jeg skjønner at du helst vil trene masse og være i helt toppform, men jeg så synes du er utrolig vakker sånn som du er! Jeg synes også du er et mye bedre forbilde for leserne dine når du ikke skriver om trening og alt det der hele tiden. Jeg skjønner godt at mange lesere spør om du kan gjøre det, og da er det jo selvfølgelig bra at du gir dem inspirasjon og tips. Jeg kan ikke si at jeg likte bloggen din før, for å være ærlig så er jeg ingen fast leser og jeg har ikke fulgt med deg gjennom alle år, så jeg har på en måte ikke noe å sammenlikne med. Jeg synes du skal skrive om det som interesserer deg selv, og om det er trening så er det helt ok. Allikevel så skulle jeg ønske at du bare kunne godta den kroppen du har og være stolt av den, det har du virkelig grunn til! Det er mange der ute som har mye mer å ta i, og jeg tror ikke at de akkurat får superselvtillit når du viser frem din perfekte kropp og sier du må komme i gang med treningen igjen. Noen blir sikkert trigget av dette og får lyst til å trene selv, men jeg tror de fleste bare føler selvtilliten synke. Jeg mener ikke å klage på deg, det er alt for mange her i verden som er både frekke og direkte slemme mot deg. Jeg synes du virker som en flott jente, og jeg håper virkelig du ikke lar alle hatkommentarene gå inn på deg.
      DU ER FLOTT!
      Beklager lang kommentar, jeg ville bare få sagt det jeg har på hjertet haha 🙂

    5. Hei:) kjempefin blogg 😉 og fine bilder;)
      Håper du kommer en tur innom min blogg og leser min historie:) og kan hjelpe med og bidra du også !;) ha en fin dag, og kos deg masse videre <3

    6. Your blog was my favourite but now you are going the plastic route (and you were amazing pretty before!) and the blog is getting boring.
      And the money is so important for you that you are voting for Høyre? What I know from Norwegian politics you are supporting inequalities …privatisation and so on quite the contrary for what the Utøya youth (AUF) stand for…

    7. Nå som du (endelig) har kommet hjem igjen, kan du begynne å blogge masse igjen? Liker bloggen din og den er morsom å lese når du har masse motivasjon!!

    8. Jeg er fan av deg osv… Men nå syntes jeg du snart burde blogge, det er faktisk leserne dine som gjør at du er så langt opp på topplisten og faktisk tjener såpass mye penger!!!

    9. Hei! Du har en kjempe fin blogg, og jeg har fulgt med på bloggen ganske lenge. Er nok første gang jeg kommenterer. Men jeg tenkte å kanskje gi deg et lite tips. Har merket at du blir litt nedfor og som alle toppbloggere får noen ganger ufine kommentarer. Kanskje du burde starte med ukens kommenter av…? Det vil føre til flere fine kommentarer og færre ufine. Hvem vil ikke skrive noe hyggelig som gir mening og i tillegg vite at Andrea faktisk bryr seg ved å legge det ut som et innlegg. Leserne vil nok sette pris på det og føle seg som en del av bloggen.

    10. Du må da ha noe å blogge om? De siste TO ukene har vi kun fått FIRE innlegg som ikke er advertising.
      (Vet ikke hvorfor de andre kommentarene mine blir blokkert.)

    11. Jeg er så glad på dine vegne at du er forelsket igjen! Det er jo verdens beste følelse. Du virker superlykkelig! Og du er nydelig som alltid.

    12. Hei til leserene!
      Husk det, det er DERE som gjør at hun tjener penger! Det er DERE som titter innom så ofte at det blir en plass på topplista av det. Uten DERE ingen topp-plassering, uten det ingen penger! Enkelt og greit! Titt innom og les om dere har lyst til det, eller la være. Kommer nok flere innlegg når hverdagen griper seg fast i Andrea også 🙂 Dropp all skittkastinga! Det er helt frivillig å lese 🙂
      Hilsen en fornøyd leser, som skjønner at en gjerne vil ha tid til andre ting også 🙂

    13. seriøst, blogg!!! du blogger aldri og du fortjener ikke topplisten. det at det faktisk er vi som gjør at du tjener penger er sant, men jeg skjønner ikke hvorfor vi gidder når du ikke blogger. blogg! du er så flink blogger og jeg elsker bloggen din, men du poster aldri noe nytt.

    14. det er en skam å se navne ditt på toppbloggerlisten! du har ingenting der å gjøre, ikke så lenge du ikke klarer å følge opp denne bloggen fult og helt. du poster bare noen innlegg i ny og ne, slik at du holder deg på toppen. for uten å være på topp, hadde du ikke tjent alle disse pengene som du ABSOLUTT IKKE fortjener!

    15. Det du gjør nå er faktisk akkurat det samme som at en voksen persjon skulle droppet jobben sin i mange dager uten å si ifra og du er jo hjemme i Norge nå så hvorfor blogger du ikke?! Herregud…

    16. Det er nærmest provoserende å vite at når vi sjekker innom bloggen din og du ikke har postet en dritt, så gir vi deg penger. Det burde gå an å få 10 sekunder på å sjekke bloggen før det gjelder som lesertall, eller stå Antall nye poster (2) bak navnet på topplisten på blogg.no, så man slipper å sjekke når det bare er tom luft. Det er jo ingenting å lese!

    17. Ganske morsomt at du ikke har blogget på så mange dager… Du går jo heller ikke på skole som de fleste på din alder gjør så hva er unnskyldningen din denne gangen? Du får jo alt servert på et sølvfat…

    18. Hei!
      Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg nok satt litt mer pris på jobbsituasjonen du er i her på blogg.no. For veldig lite arbeid, vil jeg absolutt påstå, tjener du enormt mye! Blogg mer og vis takknemmelighet overfor leserne dine, det tror jeg du tjener mye på. Bloggkarrieren din kommer nok ikke til å vare evig, og den blir nok enda kortere hvis du fortsetter på denne trenden. Håper du tar det siste året på vgs på alvor, hvis ikke kommer du nok til å gå på en ganske kraftig smell for framtiden. Husk at brunfarge og skjønnhet ikke er alt! 🙂 Håper du lykkes.

    19. Bloggen din har vært en eneste stor vits i hele sommer. Fostår ikke hvorfor du ikke bare tar en ordentlig pause, og informerer leserne dine om dette sånn at du slippen denne, delvis fortente, daglige drittlengingen?

    20. for faen i helvette! kan du si ifra får du tar deg en blogg pause eller er det så jævlig vanskelig?

    21. Tuller du eller? Nå må det snart komme et innlegg!!! Har du sluttet å blogge eller? Du har jo ingenting å gjøre om dagen, så hva driver du egentlig med? Siden du ikke går på skole…

    22. jeg har vert inne på bloggen din hver dag for å sjekke om du har kommet med ett inlegg!! du kan i d minste skrive att du har pause 🙂

    23. Hvordan er det mulig at hu ligger så høyt oppe fremdeles? Blogginga har jo vært elendig de siste månedene. Skjerpings

    24. Har du tenkt til å blogge? Er jævla lei av å stikke innom bloggen din når du ikke har blogget et eneste jævla innlegg. Du bør faen meg klare å gi beskjed eller å skrive noen innlegg når du tjener såpass mye på dette. Er jo faen meg kvalmenes hvor mye du tjener når du faen meg ikke gjør en dritt!

    25. Folkens! Ja, Andrea er elendig til å blogge akkurat nå! Men har dere tenkt på at det kan ha skjedd noe? Og dere blir ikke noe tøffere, og hun kommer ikke til å blogge noe mer hvis dere banner i hver eneste setning dere skriver. Og til deg Andrea; Tenk å si noe sånt! Du burde skamme deg! Andrea B er ikke en skam selv om hun ikke har blogget på en stund, og er det en ting hun i vert fall ikke er, er det lubben! Andrea B får ikke lyst til å blogge når hun får alle de kommentarene!
      Og kjære Andrea Badendyck, jeg håper virkelig du leser dette. For meg er du favorittbloggeren min, men jeg skjønner selvsagt at du har et liv ved siden av bloggen! Og jeg har et liv annet enn å sitte og lese blogger hele dagen. Men siden du har såpass mange lesere, synes jeg du skylder oss i vert fall en setning som sier for eksempel “Jeg har det fint, men tar en liten pause.” Bare slik at vi vet at du har det fint! 🙂 For de fleste av leserne dine blir knyttet til deg gjennom å følge livet ditt. Jeg er i vert fall glad i deg! Håper alt er bra med deg, og at vi hører fra deg snart <3

    26. Please do a reciew about Gran Canaria. Where you lived- what hotel, what places to go and eat and shop? , beaches etc and so on 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg