INNKJØP FRA SPANIA

Hola!

Her kommer som lovt de fleste av innkjøpene som jeg kjøpte i Marbella og på Gran Canaria. Har faktisk fått shoppet endel i sommer og er veldig fornøyd med innkjøpene mine 

Enkel og fin topp fra Topshop

Deilig bukse fra Zara

Bluse fra Zara

Genser fra Hollister, en av mine nye favoritter i klesskapet 

Deeilig strikkegenser som er perfekt for høsten. Fra Filippa K, finnes også på Nelly HER

Jakke i kashmir, kjøpt på El Corte Inglés

Fiiin genser fra Zara

Denne kjolen er dritkul! Fant den først i Marbella men kjøpte den ikke fordi det var så lang kø, så da jeg fant den igjen nå på GC ble jeg superglad. Fra Zara

Treningstopp fra Nike

Søt sommerkjole fra Hollister

Dritkule sko fra Zara

Nyyydelig skjørt fra Zara

Har lenge hatt lyst på en MK klokke i gull, så slo til da jeg fant denne på El Corte Inglés  Kjempefornøyd!

Verdens fiiineste solbriller fra Prada ♥ Disse er så kule!!!

Diverse sminke. Øyenskygge fra Dior // Dekkstift fra Bobbi Brown // Fundation fra Bobbi Brown // Pudder fra Bare Minerales // Solpudder fra Bobbi Brown // Sjokoladepudderet til Too faced

Mine dyreste innkjøp på LAAANG tid, som jeg gjorde i Puerto Banus…. Hadde litt blandede følelser da jeg gikk ut av butikken: Kjempeglad for å få med meg to så fantastiske skatter hjem men samtidig dårlig samvittighet for å ha brukt aaaltfor mye penger på bare to ting. Haha! Vesken er hvertfall en Balencaiaga Giant City i beige og skoene er fra Christian Louboutin  Im in looove ♥

32 kommentarer

Siste innlegg