Vi er tilbake!

Heihei! I går sjekket vi endelig inn på Sunprime riviera beach. Det var her vi bodde forrige gang og siden vi var veldig fornøyde bestemte vi oss for å booke rom her igjen. Drar hjem igjen til Norge enten lørdag eller mandag, så dere vet det 🙂 I skrivende stund ligger jeg ved bassenget og soler meg- sykt deilig! Gruer meg til å komme hjem til Norge, haha..

:):):):) Forresten! Har en god nyhet til dere. Nelly har gitt meg en hemmelig rabattkode til leserne mine i dag som gir 15% avslag på HELE sortimentet deres. Det er ikke dårlig?! Koden er SHOP15 og funker til og med 27.09. Shop i vei, det skal jeg 😀 Noen av mine høstfavoritter kan dere se i dette innlegget og ellers kommer dere til Nellys kvinneklær ved å trykke HER. Nelly har forresten også fri frakt nå! Snakkes♥

17 kommentarer

Siste innlegg