VESKENE MINE

Heihei!

Har fått flere spørsmål om jeg kan vise dere veskene mine og det kan jeg selvfølgelig. Er det noe jeg ELSKER så er det designervesker.. Fra jeg kjøpte min aller første fikk jeg helt dilla og har nå en ikke så aller værst samling av materialistisk glede ♥ Har fortsatt et par vekser på ønskelisten og det må være en Chanel som står høyest på lista for øyeblikket. Liker både classic flap og shopping tote veldig godt! Ellers ønsker jeg meg en Mulberry Lily og en Prada saffiano tote  Jeg og Fanny skal til London i November og da skal jeg ha en ny veske. Kanskje det da endelig blir en Chanel? Er så mye mer glad i å invistere i et par dyre ting istedetfor å kjøpe kanskje hundre plagg fra kjedebutikker. De blir jeg fort lei av i mens feks veskene mine varer gjerne livet ut! Dessuten synker de nesten ikke i verdi etter bruk så om jeg skulle ville selge en dag hadde jeg ikke tapt mye penger. Hihi, vesker gjør meg glaaad! Her er mine:

♥ Mulberry // Louis Vuitton // Louis Vuitton // Balenciaga 

♥ Balenciaga // Alexander Wang // Céline // Céline

Hvilken av veskene mine er din favoritt? Og hvilken veske er din absolutte drømmeveske?

110 kommentarer
    1. synes ikke noe om de balenciaga veskene, ser så fallferdige og billige ut men det er vel bare smak og behag kanskje..

    2. Ååå! Elser den semskede Celine vesken!
      Du burde også se på Lady Dior, den er veldig fin og classisk 😊

    3. Jeg kjøpte den ene Louis Vuitton-vesken og Mulberry-vesken til kjæresten min 🙂 Har også kjøpt en del Michael Kors-tilbehør til henne 🙂 Har brukt over 30.000 kr på vesker og lommebøker til henne, men det er verdt det <3

    4. Hei! Vurderer og å kjøpe chanel flap, men kan man se oversikten over priser på denne i forskjellige størrelser noe sted? Synes jeg ser forskjellige priser over alt..

    5. Ta å voks opp a! Bruk pengene dine til noe fornuftig… Herregud! Ja vesker er noe å bruke penger på 😀 veldig realistisk

    6. Elsker Celine! Og så ønsker jeg meg Michael Kors Selma, den er en liten redning for Celine vesken, siden den er alt for dyr.
      Men vet du hvor man kan få tak i Michael Kors selma i oslo?

    7. Jeg elsker virkelig den brune (?) Celine vesken din! Helt nydelig! Min drømmeveske er nok enten Mulberry Alexa eller en Celine veske (lik som din hehe) <3 Du er utrolig heldig!

    8. så fine! 😀 har en hermes birkin i aligator, louis vuitton koffert + 2 andre vesker, michael kors og en chanel 😀 😀 😀 skal spare opp til en speedy før jul og jeffrey cambell lita sko etter jul 😉 😉 er bare 16. har skikkelig lyst på en celine veske i beige

    9. Ingen stor fan av Balenciaga altså, de ser så billige og gamle ut. Har selv LV, Marc Jacobs og Michael Kors og store planer om Céline og Chanel, så ville heller gått for det. Den fineste av de må jo være den grønne fra Céline, den er helt fantastisk !!

    10. ….Meanwhile in a third world country some kids would love a glass of water. Du har vesker til rundt 70.000 kr. S Y T T I T U S E N, Andrea. Skammer du deg bittelitt?

    11. Er svak for LV Noé! 🙂 Er så enig i det du skriver. Kvalitet fremfor kvantitet. Grøsser på ryggen av veskene de selger på H&M, Cubus osv.. Huff!
      Av mine egne vesker, liker jeg best LV Alma (Monogram GM).

    12. Eline: Fryktelig synd at mange mennesker i verden ikke har vann eller mat, men det er ikke Andrea sin feil og ingen grunn til å ikke bruke pengene sine. Hva skal hun ellers gjøre med de? Hun er jo fadder såvidt jeg vet. Gir du hele lønnen din til veldedighet hver måned? Kjøper du aldri klær? Har du ingen interesser du bruker penger på? Herlighet, tenk dere om før dere kommenterer.
      Agnete bystrøm: Stikk innom eller ring 4Women på skøyen eller på cc vest, vi har hvertfall hatt den lille selma-vesken, mulig en av butikkene har den store:)

    13. Det som vanligvis menes med at en designerveske holder lenger enn flere billigvesker betyr ikke ÅTTE designervesker++ 🙂 Har du noen gang tenkt på at bloggpengene vil en gang ta slutt, og at du har brukt dem på dette i stedet for å invistere, la oss si, i utdanning og fremtid?

    14. Min absolutte drømmeveske er den channel vesken du blogget om for rundt ett årsiden. Den i xl, hadde ikke gjort noe! 🙂
      Vesker er ikke akkurat min greie. Liker best sko og ringer 🙂

    15. Andrea: Selvfølgelig tenker jeg på det. Og du vet jo ingenting om hvor mye penger jeg har brukt og hvor mye jeg har spart. Jeg sparer mye hver mnd til fremtiden min som utdanning og bolig 🙂 Har spart opp en veldig god sum allerede. Veskenepengene er ekstra penger som jeg har til å bruke på hva jeg vil.

    16. Ganske imponerende samling du har allerede 🙂 du er så heldig! Av veskene dine liker jeg den svarte Celine-vesken best. Nå sparer jeg til Mulberry Alexa, det er min drømmeveske akkurat nå 🙂

    17. Synes den siste fra Céline er veldig fin, den passer liksom til alt.
      Min drømmeveske er en Speedy fra LV, synes de er helt nydelige med monogram i den mørke fargen <3

    18. Hvorfor i all verden skal hun skamme seg over hva hun bruker pengene sine til? Noen som legger seg borti hva dere (eller rettere sagt sikkert foreldrene deres bruker pengene sine på?) La folk leve sine liv og dere deres! Jeg hadde helt klart gått for den øverst til venstre, Mulberry sin! Den er nydelig!

    19. Heisann 🙂 jeg har så lyst på celine veskene de er knall fine ! hva dator skal du og fanny til london ? Meg og en vennine skal dit 3-5 november håper og møte på dere 😀

    20. Jeg tror nok de fleste av oss hadde brukt pengene på noe som ikke var så “fornuftig” heller, i hvertfall hvis vi var i Andreas posisjon og hadde penger til overs som kan bruke for oss selv. Tenk litt igjennom før dere kritiserer Andrea og hennes handlinger. Det er hennes valg og hennes penger. Fra jente til jente, så hadde jeg nok brukt penger på dyremerkevarer selv. Og i med at dere syns det er “skamsykt” at hun har brukt så mye penger på vesker, er på en måte våres feil. Reality check: Vi klikker jo inn på bloggen hennes nesten hver eneste dag og noen av dere går inn på bloggen bare for å kommentere dritt. Well guess what guys, hun tjener bare på det. Så spar de spydige kommentarene deres og la Andrea v?re i fred:)
      Forresten, hvilken veske har du tenkt til å kjøpe next?:)

    21. Synes at du er så materialistisk at det er helt kvalmt. Du er 18 år og kjøper deg klær, vesker og sko til mangfoldige hundretusener hvert år. Ikke én gang har jeg sett deg gå i klær fra fks. H&M eller andre “billigkjeder” hvor de fleste kjøper klær hos. Ikke én gang har jeg sett deg skrive på bloggen at du har donert penger til veldedighet. Jeg føler hele deg bare er helt latterlig, du er rett og slett en liten drittunge som lever i sin egen lille bloggboble og tjener tusenvis av kroner i måneden på at vi klikker oss inn på en blogg som ikke er verdt og se på. Jeg kommer ihvertfall ikke til å lese bloggen din mer, jeg føler ikke at det er verdt det. Har lest bloggen din fast nå siden du begynte igjen, pluss at jeg leste den før du bytta domene, men nå er det nok. Håper du får en skikkelig baksmell og vokser hardt opp.

    22. Silje: Må jo være godt og vite at du har vært en stor grunn for at hun har tjent så mye da! Voks opp “unger”!! Rams opp all veldedighetsgreiene dere og foreldrene deres donerer til!? Må alle som tjener bra donere bort store summer? Denne mld var ikke ment bare til hun Silje, men til alle mann der ute som ikke har annet å gjøre enn å kritisere og være misunnelig!

    23. nydelige vesker, selv har jeg bare lv speedy og planlegger å kjøpe neverfull, men drømmevesken er prada saffiano tote i grå, den er jo helt nydelig

    24. Så klart vil veskene synke i verdi etter bruk. Hvis de bare har et lite prisfall i følge deg, er det like godt å bare å kjøpe en helt ny en..

    25. Har LV noé og Balenciaga city 🙂 neste på listen for meg er også Chanel flap bag. Hvis du vil ha Saffiano Lux vesken, har jeg sett denne til 600 pund på Prada Ouletten i Bicester Village utenfor London:) gleder meg til å se neste veskeinnkjøp!!

    26. Har LV speedy og en liten sort MBMJ selv 😀 største drømmen hadde vel vært chanel 2.55 og hermés birkin! Har også veldig lyst på en Balenciaga 🙂

    27. Heihei. Har et helt random spørsmål. Jeg og en venninne skal til Oslo nå 22 oktober på Jay z. Vi lurte på om du vet om noen nattklubber som er åpen for 18åringer på en onsdag? Da snakker vi om en plass der man kan danse og ha det gøy, ikke bare å sitte å prate.

    28. Svart céline var lenge min drømmeveske, men kjøpte den nylig i London. Lykke på jord, haha. Den jeg ønsker meg mest nå er den klassiske chanel vesken. Men den er utrolig dyr, så tro heller det blir en medium lily, den er jo også superfiiin 🙂

    29. Jeg ELSKER mulberry veska! Har så sinnsykt lyst på den selv! Hvor mye kostet den, og hvor kjøpte du den? 🙂

    30. åå alle er jo såå fine!! men min absolutte favoritt er sen sorte fra celine, om jeg noen gang skal invistere i en skikkelig dyr veske må det bli den! såå klassisk, elegant og tidløs:)

    31. LV-vesken øverst er min favoritt. Den er så søt:D
      Til dere som synes dette er dårlig bruk av penger synes jeg at man skal tenke selv hva man har interesser for og vil bruke pengene sine på:) Det er jo veldig gøy å sitte å holde i sin nye skinnveske! Og vi har også meninger om hvem som er finest, så det kan man velge selv:)

    32. Likte best den første Louis Vuitton vesken, Alexander Wang vesken og den sorte Céline vesken.
      Lyst på de alle selv og mange flere, hehe. Tror aldri jeg kunne fått nok av designer vesker.
      Har en Michael Kors veske i grå, elsker den, men vil gjerne ha flere designer vesker.
      Vil jo også ha en flott samling! 🙂

    33. Lurer på om du kan lage et lignende innlegg om vinterjakkene dine? Vet at du har Parajumpers, Woolrich og Michael Kors. 🙂

    34. skjønner utrolig godt at du bruker mye penger på vesker osv, meen må bare få sakt at jeg savner andrea som var stupforelska, Andrea som la ut søte og jordnære videoer fra oslo, og ikke outfit bilder fra utlandet osv, om du skjønner!
      Du kom jo på topplisten for en grunn, ikke sant? Og det var uten de materielle godene, det var fordi vi elsket bloggingen din om ting du gjorde, likte å skrive om, tanker! Hver gang noen snakker om bloggen din så hører jeg alltid “Ja, men savner gamle Andrea!”
      Jeg vet at du har vokst, og sikkert ikke er helt den samme personen som for to tre år siden, men du er jo fortsatt Andrea, ikke sant? Plis få se mer av deg, den indre deg, Andrea:) Jeg vil lese om deg, ikke om veskene dine<3 Husk det

    35. Åååh, de er såå fine!
      – Jeg har et spørsmål angående London! Har du vært der på høsten? (oktober tider) jeg skal dit da og lurte på om du visste om de selger bikinier på VS på den tiden av året? hadde håpet å få kjøpt meg en bikini der, men er usikker på om de kanskje ikke har det i butikken da? 🙁 hadde blitt uendelig glad hvis du kunne ha svart meg – jeg er fast leser og kommer til å følge ekstra nøye med på treningsinnleggene dine! veldig gøy 😀

    36. Wow, du må være stolt som støtter dyremisshandling. Du har jo masse av skinnprodukter og ting med pels på.

    37. jeg har en evig lang liste, men ska få skaffet meg mulberry brynmore til skolen, så skal jeg kjøpe LV alma når jeg har tatt BA ferdig 🙂 så forhåpetnligvis chanel når jeg har tatt MA

    38. Digger alle veskene dine, og selv om det ikke er favorittvesken min har jeg tenkt til å kjøpe samme mulberry vekse som deg, til skole ol. Hvor kjøpte du din og vet du hva den koster? Hadde blitt superglad for svar <3

    39. Skjønner i grunnen ikke hvorfor andre skal bry seg så fryktelig mye på hva Andrea selv velger å bruke pengene sine på. Det er faktisk fullt mulig å både spare penger og samtidig sette av en viss sum som man kan bruke på akkurat det man selv ønsker, uten at det går ut over andre ting, hvis hun velger å bruke penger på vesker, noe jeg forstår utrolig godt, ettersom at det faktisk er snakk om vesker hun kan ha i flere år, så er det faktisk hennes sak og ingen andres. Blir så oppgitt over at andre hele tiden skal ha meninger om både det ene og det andre, når det faktisk handler om hennes penger. Over til det innlegget faktisk handlet om, jeg elsker alle veskene dine og kunne ønske jeg hadde råd til dem selv, du er heldig altså<3 Drømmevesken min er faktisk Hérmes eller Chanel, det står øverst på ønskelisten over vesker jeg skal investere i en dag<3

    40. Når skal du til London!!?? Jeg skal til London 25.november!! Hadde blitt så utrolig gla om du hadde svart meg! Og hvor lenge skal du være dær??

    41. Min absolutte drømmeveske er Alexander Wang Rocco Duffle, og denne har jeg også vært så heldig og fått 🙂 Jeg er superfornøyd og kunne ikke fått en finere veske.
      Ellers har jeg veldig lyst på en Louis Vuitton veske i fremtiden.

    42. har to luis vuitton vesker <3 <3
      men på det bildet med Balenciaga vesken, hvor kjøpte du det skjørtet i bakgrunnen?
      syykt fint <3 håper du svarer

    43. Kjempefine vesker! Har også utrolig lyst på en sånn veske en dag, men de er utrolig dyre.. Michael Kors veskene har blitt utrolig populære, men tror jeg er en av de eneste i hele verden som ikke vil ha en av de, haha! Jeg syns at Mulberry Alexa, Alexander Wang Rocco og Marc Jacobs Percy er veldig fine, og vurderer å kjøpe en av de når jeg har fått spart litt cash 🙂

    44. veldig fine vesker alle var kjempe fine jeg likte celine vesken i svart men jeg er bare 12 år så jeg får ikke låv av mamma=(

    45. har du link til den svarte celine vesken? (kjøpe nettsted) 🙂 elle rom du vet hvor man får tak i den i NY:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg