Svar på spørsmål

 

Hvordan har du det fortiden? Jeg har det egentlig veldig bra, er så deilig å være forelsket igjen! Har hatt litt økonomiske problemer den siste tiden som selvfølgelig går utover humøret mitt, men det fikser seg snart og det blir deilig. Hvis noen lurer på hva så er det skattesmell… Blæblæ. Men ja bortsett fra det har jeg det veldig fint og vil si jeg er ganske lykkelig og fornøyd med livet mitt.

Hvorfor skal du flytte ut av den leiligheten du har nå? Fordi han som eier den har solgt den og den skal ikke lenger leies ut. Var uansett veldig greit for oss for vi synes den er så upraktisk! Den er 109 kvm som er veldig stort, men det er helt elendig planløsning. Leiligheten har 2 etasjer, flere store ganger som er unødvendige, to små stuer (hadde vært mye bedre med en stor) og 3 bad. To jenter trenger ikke tre bad, haha. Ellers er den veldig, veldig fin da- men finnes andre fine leiligheter med bedre planløsning  

Skal du fortsatt bo med søsteren din? Jepp

Hvordan er det etter bruddet til deg og Axel? Helt fint. Selvom det å slå opp med kjæresten sin etter mange år sammen må være et av de vanskeligste valgene i verden, så er jeg utrolig glad for at jeg gjorde det. Det er vanskelig å vite om du kommer til å angre eller om det er et godt valg. Det var dette jeg var så utrolig redd for og derfor tok det meg nesten et år før jeg gjorde det. Jeg ser nå i ettertid at det var et veldig godt valg for når man bare er 18 år skal man ikke være i et forhold hvor man ikke lenger engang vil kysse kjæresten sin. Jeg så etterhvert på Axel som bare en bestevenn og de kjærestegreiene var der ikke mer for meg.

Beste du vet? Sjokolademelk! Haha, det er kanskje min største svakhet. Kan drikke det i evigheter, finnes ikke noe bedre  

 

Hvor har du kjøpt det Fatimas hånd kjedet ditt? Kjøpte det på Shopbob.com, kostet vel rundt 1500 kr. Er ekte gull med en liten diamant, elsker det 

 

 

 

Har du noen anbefalinger til pudder? Jeg synes “sjokoladepudderet” til Too Faced er verdens beste. Har brukt det i mange, mange år nå 

Hvilke blogger leser du? Tja, si det.. Leser ingen fast men når jeg kjeder meg titter jeg vel innom de fleste av de mest leste bloggene i Norge.

Hvor går drømmereisen din til? NEW YORK. Har hatt lyst til å dra dit hele livet men det har enda ikke skjedd.. Er det noe jeg skal i 2014 så er det å dra til New York og da skal jeg ha spart opp masse penger så jeg kan shoppe meg ihjeel 

Er Parajumperjakken varm? Nei, den er ikke så veldig varm desverre.. Om du kjenner på den så kan du kjenne at den er ganske tynn. Funker jo absolut som vinterjakke men da må du ha litt varme klær under + et stort skjerf

Hvilken parfyme bruker du? Escada- Taj sunset. Den er supergod!

Hvilken vinterjakke skal du bruke i år? Kommer til å bytte på mellom den nye fra Michael Kors og Woolrichen

Hvordan hårfarge bruker du? Farger ikke håret mitt så det jeg har nå er naturlig, bortsett fra det lyse nederst som er fra da jeg stripet det blondt for 2 år siden.

Gleder du deg til russetiden? JAAA! Det blir så utroligsuperduper gøy 

Blir du sponset med klær av Nelly? Nei, jeg betaler alt jeg kjøper der selv. Men jeg får provisjon av dem!

Hvorfor synger ikke Fanny på dekknavnslåten? Det vet jeg ikke helt..:)

Hvordan melder man seg opp til Privatisteksamen? Via privatistweb.no, men nå er fristen for å ta eksamner til jul gått ut. Det er via den siden jeg tar opp de fleste fagene mine men de vanskeligste kommer jeg til å ha undervisning i via Sonans. 

Hva er din drømmehøyde? Hmm.. Vanskelig å si. Skulle gjerne vært litt høyere! Kanskje sånn 172 eller noe rundt der?

Hvor er skjørtet på dette innlegget fra? Zara

Hvor mye kostet Alexander Wang vesken din og hvilken modell er det? Tror den kostet rundt 8000, husker ikke helt fordi jeg kjøpte den i London altså var det pund. Modellen heter Rocco Duffel

Har du fortsatt kontakt med Nathalie Mo? Vi snakker ikke så mye sammen, men i blant. Var med henne for ikke så lenge siden 🙂

Hvilken størrelse har du i den hvite Acne tskjorten? Small

Hvor setter du på extentions? Hendrix Hair. De er superflinke!

Føler du at du går glipp av ting siden du ikke går på vgs nå som resten av vennene dine? Nei, egentlig ikke. Gikk ikke på vgs med noen av mine nærmeste venner, så er vant til å møte de etter skolen uansett. Dessuten sover jeg så og si bort vennene mine sin skoledag så tenker ikke noe over det, haha 

Favoritt klesbutikk? Hmm har fler.. Zara, Acne, Tatler, Svean, Topshop, Allsaints og Urban Outfitters ♥

Hvor setter du på vipper? Karl Johan hudpleie. De er så SYKT flinke og jeg er helt utrolig fornøyd med vippene de lager på meg. Anbefaler alle som har mulighet til det å ta vippeextentions der, det blir så fiiiint ♥ Linda er min favoritt av de som jobber der når det gjelder vipper.

47 kommentarer
    1. Elsker bloggen din! Jeg lurte på om du kanskje kunne laget et innlegg om det å være privatist? er det veldig vanskelig og hvordan forbereder du deg før du går opp i eksamen? osv.. 🙂

    2. Hei Andrea kan du snakke mye mer enn dietten det ville være så fint! Jeg er med deg hver dag Andrea du er vakker jeg elsker din stilig! og jeg ønsker å vite mer om systemet som du har gjort i ANBEFALT å gi balanserte måltider osv.. kysser kysser

    3. andrea jeg er innom bloggen din nesten hver dag, og syntes at du virker som en utrolig hyggelig og pen jente!
      Jeg skal til oslo på fredag så det haster egentlig litt med svar, men hvor mye koster det sånn ca. for å sette på hair extansions på hendrix hair?

    4. Gode svar men kan du lage en video snart? Det hadde vært gøy. Syns du det er rart å ikke gå på vgs?

    5. Du burde definitivt ta fag hos Sonans ja! Gikk der på vgs da, ikke privatist delen, men der var det hvertfall supre lærere! Og har hørt at privatist avdelingen er kjempe bra 🙂

    6. Jeg går på Sonans Andrea, og de er super flinke! Elsker skolen, miljøet, lærerene er dødsflinke! Godt valg! 🙂 Kan du ikke fortelle mer om skattesmellen din? Hva skjedde? Og har du ikke penger lenger?

    7. Du er så utrolig pen! Er like gammel som deg og er i akkurat samme situasjon som du var i med Axel.. Har vært sammen med kjæresten min i 3 år og nå er ikke følelsene der lenger. Er så utrolig vanskelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Vil heller ikke kysse eller noenting. Ser mer på andre gutter enn på han, føler meg så utrolig slem!
      Utrolig herlig at du har funnet deg en du har så gode følelser for, det unner jeg deg! 🙂 Kan godt sende deg en melding på facebook om du hadde hatt lyst å prate! Bor rett utenfor oslo 🙂 haha

    8. Hmm du har hatt økonomiske problemer sier du? Det har ikke virket slik. Du har reist opp og ned til GC i hele sommer, shopper dyrt, spiser ute titt og ofte. For du er ikke så dum at du trodde du skulle slippe å betale skatt ?

    9. Du har vært i London, så jeg bare lurer på om du har noen tips til hvor man kan bo og hvor man burde shoppe og sånn? 🙂

    10. Så utrolig fin Michael Kors jakken er! Hvor mye kostet den? 🙂 Har selv en woolrich i år, og er veldig fornøyd, liker så godt den feminine passformen 🙂

    11. Når du tar vippe extantion detter de av etter hvert eller holder dem like bra som de vanlige ? Må du fylle på og hvor mye koster det ?

    12. å halleluja, kan du være så snill og svare på mitt spørsmål snart? Forstår du har det travelt osv, men hadde satt veldig stor pris på det!
      Skal du på landstreffet I stavanger altså kongeparken? Eller skal du på noen andre russetreff?

    13. Hvordan er det egentlig å legge på øyenskygge o.l. når du har de påsatte vippene? bli ikke de veldig ”møkkete” av øyenskyggen? hvordan er det med mascara over? kan du være så snill å lage et kort innlegg om det ?:D vurderer å ta det men bruke ofte øyenskygge og kjipt om det er vanskelig eller ikke blir så fint å legge 🙁 tusen takk, du er kjempeflink! <3

    14. Å være hospitant er gratis, og det kan du vel være på skolen du gikk på 🙂 Istedenfor å starte på en helt ny skole mener jeg, og betale for den i tilegg. Jeg gikk på Akademiet, de har karaktergaranti. Men nå har vel ikke du karakterer fra før av..

    15. Hvis man er under 18 kan man bestille ting på nettet uten eget kreditt kort? Hvordan gjorde du det? 🙂

    16. Hei! Jeg lurte på om du kunne lage et videoinnlegg der du har på deg alle velour kosedressene dine? Det hadde jeg satt stor pris på. Elsker bloggen din <3 Setter også veldig stor pris på svar!

    17. Hei, jeg lurte på om du liker å bli bundet? Syns jeg leste det på en av dine forrige spørsmålsrunder, men det ble aldri noe svar på det? Kunne du svart på det vær så snill?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg