FRIDAY

Hola!

Sov lenge i dag og startet dagen med en deilig drikk fra Fitline. De er så utrolig bra for kroppen, smaker veldig godt og jeg kjenner allerede at jeg har mer energi fortiden enn hva jeg hadde før jeg startet. Kommer som sagt til å skrive om disse produktene senere, kanskje etter at jeg har brukt det i en mnd. Hva jeg skal gjøre i dag er jeg ikke helt sikker på, men skal prøve å få med F på en treningsøkt. Ellers har jeg litt lyst til å gjøre noe koselig som å spise ute eller kino, vi får se hva det blir… Tenkte kanskje å ta outfitbilder til dere nå snart også, det er vel noe dere liker?   

Søte, glade Molly ♥

Noen av Fitline produktene mine! 

Dette er en drikk som består av activize og basics pulver som jeg tar hver morgen på tom mage. Man blander det bare ut med vann! 

Glad jente  Vi snakkes etterpå!

26 kommentarer

Siste innlegg