Endelig flyttet inn

Hei!

Har ikke fått blogget noe de siste to dagene fordi det har vært full fart med flyttingen og vi ikke har hatt noe nett. Hadde helt glemt hvor sykt mye jobb flytting er, bare det å pakke ut alt man har i leiligheten tar jo sykt mange timer. Og så å sette det på plass igjen….. I går jobbet vi 10 timer i strekk uten noe pause og dagen før var ikke noe bedre. Nå har vi hvertfall fått ut alt av den gamle leiligheten, vasket den og fått satt inn mye møbler, ting og klær i den nye leiligheten. Har fortsatt endel igjen, vi hadde utrolig mye mer enn jeg hadde trodd. Velvel, om et par dager er nok alt av kasser og søppelsekker ute- det blir deilig! Ellers må jeg en tur på Ikea og få kjøpt inn til Walkinn-closetet mitt som nå står tomt. Trenger sårt mer skapplass, haha! Er også andre småting som skal handles inn, som noen lamper og litt annet tilbehør. Gleder meg til å vise dere leiligheten, er superfornøyd. Stuen er så og si ferdig og den er superkoselig ♥♥

To bilder fra tirsdagen da vi skulle hente nøklene. Toppen min er fra Tobi.com, vesten fra Riccovero og veske fra Céline  Vi snakkes!

27 kommentarer

Siste innlegg