Finfin kveld

Hei dere!

Beklager fraværet de siste dagene. F dro til Gran Canaria tidlig i går og jeg ville nyte de siste dagene med han før han skulle dra- regner med at dere har forståelse for det ♥ Har ikke gjort så veldig mye spennende i det siste egentlig.. På torsdag var jeg på kundekveld hos Høyer på Eger og fikk med meg et par godbiter hjem som jeg tenker å vise dere veldig snart. I går kveld var jeg i Fanny sin bursdag og det var utrolig hyggelig. Har ikke vært så mye med venner i det siste (sammenlignet med før) så det var deilig å endelig få vært sammen og hatt det gøy. Feks Bassa hadde jeg ikke sett på syyykt lang tid så der var det skikkelig gjensynsglede.Koste meg hvertfall veldig mye og det vet jeg Fanny gjorde også  Noen bilder fra bursdagen:

En bitteliten (og veldig random) filmsnutt Bjørn Erik tok av meg og Fanny:

Haha loveu♥♥♥♥♥♥ Kjolen min er fra Missoni. Nå skal jeg på trening, snakkes senere 

36 kommentarer

Siste innlegg