Rolig kveld

Heihei!

Er egentlig i litt dårlig form i dag… Supersliten og vondt i hodet. Har bare ligget å slappet av hele dagen og det skal jeg også gjøre ut kvelden. I går fikk jeg forresten kjøpt mye bra til bloggen, nemlig: Selvutløser fjernkontroll, stativ og nytt objektiv (Sigma 35mm F1,4). Stativ er det egentlig ganske utrolig at jeg ikke har hatt før nå, for det har vært mye stress med å ta selvutløserbilder når du må finne ting du kan legge kameraet på i riktige høyder. Var virkelig så mye mer lettvindt nå med stativ, både på kjolebildene i går og bildene under. Ellers er jeg også veldig fornøyd med objektivet, det tar utrolig fine bilder- spesielt når jeg stiller inn manuelt. Er ikke helt proff på det enda men skal prøve å lære meg det nå. I går stilte jeg inn blender, lukkertid, iso osv- ble ganske stolt av meg selv for de bildene ble mye bedre enn med autoNok kameraprat.. Nå skal vi lage en deilig pastarett til middag og nyte resten av kvelden med en leiefilm ♥

Lekte litt vel mye med redigeringen i dag siden jeg kjedet meg.. Haha. Genseren er fra Day Birger ET Mikkelsen ♥ Vi snakkes 

58 kommentarer

Siste innlegg