Koselig fredag

Heihei!

I dag sov jeg lenge og så møtte jeg Elena i byen. Vi spiste frokost på Joe & The Juice som virkelig har verdens beste sandwicher, anbefales! Etter det tittet vi litt rundt i butikker og jeg kjøpte litt småtteri som et lys og noen håndkler. Voksenlivet altså.. Haha. På vei hjem tok vi med oss sushi og nå sitter vi og koser oss hos meg. Er marathon på Beauty and the geek i kveld på TLC om noen synes det er gøy- jeg digger det  Bjørn Erik tok også turen innom så nå sittter vi alle 3 og koser oss med Tv og fredagsgodt. Veldig hyggelig! Liker slike kvelder sååå mye bedre enn å dra ut ♥ Her er noen bilder jeg har knipset i dag:

Nammiii

Tjuvholmen på kveldstid, superkoselig ♥

Fine Elena

Jakke fra Karen Millen // Genser fra Acne // Skjerf fra LV // Veske fra Céline // Bukse fra Bikbok // Sko fra New Balance (link HER)

Lys fra Volupsa. Disse lukter så syyykt godt ♥

Lurer på om jeg noengang går lei… Hehe. Kos dere videre allesammen, vi snakkes i morgen

35 kommentarer

Siste innlegg